Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu na najwyższym poziomie, pewną niedogodność stanowił ostatni dzień spędzony bez pokoju, udostępnione przez recepcję pomieszczenie z prysznicem zrekompensowało tę niedogodność /mimo niemożności dopłaty za dodatkowe kilka godzin w pokoju/. Położenie hotelu super, na wysokiej skarpie pozwalało nie myśleć o plaży i słonej wodzie... ze względu na małego towarzysza podroży: rok i siedem miesięcy zdecydowaliśmy się na pozostanie w hotelowych basenach... Wycieczkę do Granady zapamiętamy na całe życie, nasz maluch nie został dopisany do wycieczki!!! Przy wyjeździe z hotelu zabrakło informacji o konieczności zabrania ze sobą dokumentów, których nie nosiliśmy ze względu na przestrogi dot. kieszonkowców. Opiekunka zignorowała fakt braku dziecka na liście - koszmar zaczął się przy wejściu do Alhambry, brak dziecka na liście i w związku z tym brak /darmowego!!!/ biletu uniemożliwił nam wejście w komplecie do kompleksu. Mąż z kilkunastomiesięcznym dzieckiem musiał spędzić dwie i pół godziny przed wejściem przy 43 stopniach celsjusza, aby nie blokować reszty wycieczki. Pani opiekunka wycieczki rozłożyła ręce i stwierdziła że nic nie da się zrobić!!! Po powrocie z wycieczki w ramach przeprosin zaproponowano nam 20 euro jako zwrot kosztu wejścia do Alhambry, bo podobno mój małżonek korzystał z wycieczki... poprosiliśmy o przedłużenie doby do wyjazdu na nocny lot, bez rezultatu. Czarę goryczy przelał fakt, że na lotnisku przy odprawie bagażowej około 00:30 wciśnięto mężowi 20 euro i kazano podpisać porozumienie o załatwieniu sprawy. Potraktowano nas w sposób poniżający!!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod względem czystości i obsługi bardzo dobry, jednak za pokoje z widokiem na morze trzeba dopłacić na miejscu (8€ lub 15€ za dobe) w zależności od standardu pokoju. Położenie hotelu na wzgórzu gwarantuje fajne widoki, zwłaszcza z basenu, lecz do plaży (czarny kamienisty piach) trzeba dosc dlugo isc. Szkoda rowniez ze daleko jest do najblizszych sklepow - ok 2km. W hotelu dostepna wypozyczalnia samochodow, ktora działa bardzo przyjemnie i bez zbędnych formalności. Samochody od 45€ za dobę. Animacje w hotelu bardzo rzadkie i łatwo je przeoczyć gdyż organizowane są w różnych miejscach. Jeśli chodzi o jedzenie, to całkiem przyzwoite, choć po tygodniu pobytu ze względu na powtarzalność trochę się znudziło.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz drugi pobyt w hotelu i ogólnie jesteśmy z pobytu zadowoleni. Bardzo miły personel, natomiast wadą jest średnie wyżywienie. Jesteśmy zawiedzeni postawą pracowników Rainbow, którzy pomimo moich kilku próśb nie udzielili nam kontaktu do rezydenta, któremu chcieliśmy przekazać informację, że wynajmiemy indywidualnie samochód na lotnisku i nie będziemy dojeżdżali autobusem do hotelu - co spowodowało opóźnienie dla innych osób.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt w tym hotelu przypadł na środek sezonu. Było więc tłoczno. W restauracji hałas jak na stołówce szkolnej. Polecam bardziej spożywanie posiłków na restauracyjnym tarasie. Regulowanie zamówień za pomocą kart - kluczy do pokojów jest trochę kłopotliwe. Nawet na basenie trzeba mieć kartę by móc skorzystać z baru i wypić drinka w wodzie. Poza tym nikt nas nie uprzedził, że karta trzymana blisko smartfona przestaje działać. Parę razy musieliśmy wymienić kartę w recepcji. Rezydent nie ma zbyt aktualnych informacji na temat hotelu. Np. polecany bar Pepe jest nieczynny, w ostatni dzień nie trzeba rezerwować pokoju gościnnego, poza tym ten "pokój" to po prostu jedno pomieszczenie z toaletą, prysznicem za szybką i ławką, tak, że dla rodziny z nastolatkami kąpiel raczej odpada.