Opinie o Playacalida

Kategoria lokalna 4

5.4/6
(379 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt z rodziną

    BARTOSZ, WARSZAWA 26.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Wyjazd rodziny ogolnie fajny. Hotel, Pokój i jedzenie bardzo dobre. Fajne animacje dla dzieci i wystepy wieczorem w hotelu. Pogoda ok, ładne baseny i zjezdzalnia. Niestety Hotel na zadupiu i do centrum trzeba dojechac autobusem za 1 Euro od osoby (pieszo to ok. godzinny spacer w jedna strone w upale). Rezydent mało widoczny a wycieczki fakultatywne stosunkowo drogie. Lepiej zwiedzac samemu. Na plaze trzeba zejsc ze wzgórza ok 10-15 minut. Plaza kamienista, w wodzie meduzy wiec mozna sie poparzyc.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    xxx

    Krzysztof, Suchy Las 05.08.2014

    xxx

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    All inclusive

    Hanna, POZNAŃ 19.07.2019

    Jak w tytule opinii komentarz dotyczy opcji all inclusive w hotelu Playacalida. Wakacje nasze rozpoczęły się w dniu 24.06. 2019 jednak na miejscu w hotelu byliśmy ok godz 4:00 juz 25.06. Zatem w dniu 24.06. nie korzystaliśmy z wybranej i oplaconej dodatkowo opcji all inclusive. Nie mogliśmy również z niej korzystać ostatniego dnia , pomimo wyjazdu z hotelu o godz 23:30. Jest to bardzo nie w porządku, dlatego też nie polecam w przyszłości tego hotelu. Choć uważam, że również biuro Rainbow zawierając umowy z hotelem powinno zwracać uwagę na tego typu niedociągnięcia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mogło być lepiej.

    Marcin, Warszawa 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    To co nam się podobało: - fajnie położony hotel, piękny widok z basenu i sam basem infinity bardzo fajny, na wewnętrznym patio też spoko basen typu rzeczka z mniejszym basenem na końcu i barem (który za każdym razem był zamknięty jak akurat tam byliśmy) - spore i czyste pokoje z wygodnymi łóżkami i dużym balkonem, fajny widok jak traficie pokój na stronę zachodnią - w barach napoje zwykłe i alkoholowe normalnych marek (nie jakieś najtańsze ich zamienniki) - miła i pomocna obsługa w hotelu, nawet jak nie każdy mówi po angielsku to zawsze idzie się dogadać z uśmiechem na twarzy - fajni animatorzy i same animacje też spoko, widać u nich mega duże zaangażowanie i chęci (dotyczy to i animatorów z Rainbow jak i lokalnych hotelowych) - przy basenach sporo leżaków, więc raczej nie powinno być z nimi problemów - obsługa też pilnuje czy ktoś sobie nie "zarezerwował" leżaka, dają ostrzeżenia i jak się nie zareaguje to zdejmują ręczniki (chociaż to też nie zawsze dobrze działa, bo my straciliśmy leżaki będąc w basenie...) - duży wybór dobrego pieczywa na śniadanie + omlety smażone na miejscu To co nam się nie podobało: - basen otwierany jest o 10:00 a bar na basenie o 11:00, więc jak macie ochotę napić się rano kawy lub wody na basenie to trzeba biec na drugi koniec hotelu do jedynego otwartego baru w tym czasie - na dużym basenie całkowity zakaz korzystania z kół/materaców/piłek - basen do podziwiania widoków - w hotelu jest niby 5 barów ale realnie jest otwarty jeden w danym momencie, najgorzej jest pomiędzy 10 a 11 na basenie oraz wieczorem gdy chcecie w spokoju napić się drinka i pogadać, bo jedyny bar otwarty jest tam gdzie są główne animacje, więc jest bardzo głośno - wszędzie trzeba biegać z kartą do pokoju i przy barze/w restauracji trzeba ją dać aby obsługa mogła nabić z jej pomocą nasze zamówienie do systemu - no chyba, że karta przestanie działać to wtedy trzeba biec do recepcji, żeby ponownie ją zakodowali (żeby tak się nie działo trzeba unikać wkładania karty obok telefonu) - bardzo długie kolejki do barów, bo po prostu jest za mało barmanów + obsługa tych kart pokojowych zajmuje dużo czasu - w Allinclusive drinki typu Mojito dodatkowo płatne (od 2.5 do 3.5EUR) - średnie jedzenie, niestety często mięso było albo niedosmażone albo za bardzo wysmażone, warzywa marnej jakości - niby zawsze coś się znajdzie ale w porównaniu do innych hoteli wakacyjnych w jakich byliśmy to Playacalida wypada dość słabo, - w restauracji jeżeli idzie o napoje to jest tylko obsługa kelnerska, nie można samemu nalać sobie wody/coli/soku - przez co czasem napoje dostawaliśmy w połowie posiłku - w dniu wyjazdu Allinclusive kończy się dokładnie o 12:00 i nawet jak przedłużycie pobyt do 18 lub 20 to i tak nie macie już dostępu do barów - plaże obok hotelu mocno średnie, czarny piasek, kamieniste, nie za czysto tam jest - "standardowy pokój z widokiem na morze" w wersji od Rainbow to jakaś ściema, w hotelu okazało się, że pokoje standard nie mają jako takiego widoku na morze - jest to taki częściowo boczny widok na zatoczkę po stronie zachodniej hotelu. My dostaliśmy na pierwszą noc pokój, który był na drugą stronę i morze było widać jak się z balkonu wychyliło i to dość mocno . Na szczęście pokój został nam wymieniony po interwencji u rezydentki (chociaż też nie poszło jakoś super gładko).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem