Kategoria lokalna 3
3.5/6
Wyżywienie ok, basen ok, ale jakie to Premium jeśli chodzi o pokój? Pokój był ponury, ciemny z małym oknem bez balkonu, z widokiem na zaplecze budynku, usytuowany w części, której nie ma na żadnych zdjęciach przed zakupem oferty. Pokój bardzo odbiegający od sugerowanych zdjęć ze strony Rainbow. Przed zakupem konsultantka zapewniała nas o innym standardzie- a tu rozczarowanie. W pokoju brak lodówki, szklanki, na szczęście klimatyzacja działała.
podróżni - 24.06.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel średniej klasy dla niewymagających. Pokój miałam z widokiem na morze, jednocześnie także na gwarną ulicę. Pokój wygodny, sprzątany codziennie. Jedzenie tanie, monotonne. Ryby były tylko w panienkach. Spaghetti zimne. Sosy tluste, zawiesiste. Byłam na obiedzie jednocześnie obserwując stronę na instagramie, gdzie chwalono się podaniem sushi. Ale ja żadnego sushi tam nie widziałam. Jajecznica z proszku. Desery codziennie te same. Mało świeżych warzyw. Warzywa konserwowane (ze słoika) w lipcu ? Bez przesady… Barek z alkoholami - z karty kilka pozycji free - resztę płatne. Przekąski przy barze okropne: sztuczne bułki i parówki (jeśli były). W holu hotelowym zostawiłam kapelusz - zginął - obsługa rozłożyła ręce - nie zajrzeli w kamery, choć dla uprzejmości klienta. Fajny basen, nie za duży ale ok. Leżaki dostępne, choć za mało na nie miejsca wkoło basenu. Animacje słabe. Fajna dziewczyna troche tańczyła i pare osób rozumiejący język hiszpański - razem z nią w wodzie. Żadnych tanecznych Wieczorków (szkoda!!!), żadnej muzyki dyskotekowej! A byłam przez weekend. Na swoich stronach hotel pokazuje bzdury. Okolica dość hałaśliwa, bałagan, brudno. Takie betonowe miasto. Dobry punkt wypadowy - pod hotelem przystanek autobusu miejskiego - 1h drogi do Malagi (1,7 euro bilet)- polecam! Plaża - brudny szary żwir. Brr Rezydent pojawił się na spotkaniu by zachęcić na wspólne wycieczki. Dość zabawnie opowiadał o Andaluzji ale śmiał się tylko on. Reszta (ok.10 osób) nie była ubawiona jego głupimi dowcipami. Chcieliśmy sobie zapisywać podawane przez niego informacje - rzachnął się - nie piszcie na kartkach! Ja to wszystko wszystkim wyślę w smsach. Żadnych smsow nikt nie dostał. Zaczepialiśmy die w hotelu wymieniając się informacjami bo żadnego kontaktu z paniem rezydentem nikt nie miał.
Beata, Rybie - 24.08.2022
15/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Wykupiłam wypoczynek w pokoju 1 osobowym premium. Z premium nie miało to nic wspólnego. Zostałam zakwaterowana w pokoju na 1 piętrze, bez balkonu czy tarasu (pokój jednoosobowy nie posiadał balkonu, więc powinien posiadać taras), a także bez widoku na basen, za to z widokiem na delikatnie ujmując "obszar gospodarczy, gdzie znajdowały się m. in. pojemniki po farbach i inne odpady. Pokój był ciemny, podczas żadnej pory dnia nie docierało tam słońce, z małym oknem, a dodatkowo panował w nim zapach stęchlizny, nieskutecznie maskowany przez silny zapach kadzideł. Ten sam zapach panował w szafie, do której nawet nie myślałam żeby włożyć swoje rzeczy, które na pewno przesiąkłyby tym smrodem. Rzeczy pozostały w walizce i w pokrowcach, co dodatkowo było niekomfortowe. W związku z dużą wilgotnością i brakiem balkonu czy tarasu, przemoczona odzież w ogóle nie schła. Klimatyzacja była tak brudna i w tak złym stanie, że nawet nie próbowałam jej uruchomić, z obawy o swoje zdrowie. Pokój był posprzątany, lecz ściany brudne, a zasłony z brązowymi śladami, prawdopodobnie od insektów. Dodatkowo drzwi wejściowe do pokoju ledwo się otwierały, trzeba było dużo siły żeby je otworzyć. Jeszcze tego samego dnia rozmawiałam z managerem hotelu o ewentualnej zmianie pokroju, niestety oświadczył, że nie mieli żadnych wolnych pokoi. Następnego dnia zgłosiłam moje zastrzeżenia rezydentce, która po rozmowie z pracownikiem recepcji potwierdziła, że nie ma wolnych pokoi. Taki sam problem miała inna osoba, która także otrzymała pokój jednoosobowy. Ona od następnego dnia mogła przenieść się do innego pokoju, a ja ewentualnie mogłam wziąć jej pokój. Jednak po jego obejrzeniu stwierdziłam, że nie różni się zbytnio od mojego, a dodatkowo śmierdzi w nim kanalizacją. Wobec czego pozostałym w początkowym pokroju. Nadmieniam, iż rezerwacji wakacji dokonałam już w styczniu 2024r. , a nie w ofercie "last minute", powinnam otrzymać pokój premium, taki jaki został mi przedstawiony w warunkach umowy. Jeszcze przed wyjazdem upewniłam się, czy otrzymam pokój zgodny z umową i zostałam zapewniona o standardzie premium pokoju. Cena pokoju jednoosobowego nie różniła się znacznie od oferty pokoju dwuosobowego, a komfort zakwaterowania różnił się diametralnie. Po powrocie Rainbow nie uwzględnił mojej reklamacji, ponieważ nie miałam żadnego dowodu na zgłoszenie zastrzeżeń jeszcze w hotelu. Rezydentka wyparła się zaistnienia takiej sytuacji. Przestrzegam przed rezerwowaniem pokoju 1 osobowego w tym hotelu. Jedzenie było bardzo dobre, lokalizacja również, a obsługa hotelowa na najwyższym poziomie.
Karolina - 06.01.2025
3/3 uznało opinię za pomocną