5.3/6 (62 opinie)
Kategoria lokalna 3
6.0/6
Jak na 3-gwiadkowy hotel - bardzo dobre miejsce. Wszystkie oczekiwania spełnione, dobra obsługa w każdym miejscu (recepcja, restauracja, bar, pokoje). Jedzenie OK. Fajne animacje dla dorosłych i dzieci. Blisko plaża. Dużo fajnych miejsc w okolicy do obejrzenia.
6.0/6
Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu. Hotel mimo 3 gwiazdek bardzo dobry, czysto, obsługa miła. Rezydenci Rainbow mili pomocni, wycieczki do Maroka i Gibraltaru bardzo ciekawe. Wszystko ok. polecam
6.0/6
Pobyt w tym hotelu to strzał w 10! Miły personel, czyściutko wszędzie, pokoje codziennie sprzątane, jedzenie bardzo urozmaicone! Atrakcje dla dzieci i dorosłych od rana do północy! Animatorzy po prostu wiedzą jak pracować:)
6.0/6
Zalety hotelu i zachwyty z pobytu wielokrotnie już opisano. Ja je też potwierdzam - ALE; - na co dzień miła obsługa potrafi nietaktownie się zachowywać (każdy może mieć swój zły dzień, ale obsługa hotelu powinna znać swoje miejsce w szeregu - głupi klient to też klient) - goście Rainbowa mają do dyspozycji określone pokoje (wszystkie pokoje w hotelu mają oznaczenie premium, ale te najlepsze są dla innych biur podróży i nie sposób ich pozyskać) - jak w większości hoteli animacje (z dużym zaangażowaniem sympatycznych animatorów) są bardzo głośne (gorsze widokowo pokoje z widokiem na ulicę pozwalają zasnąć w dowolnej porze, a nie po godzinie 23 jak w pokojach od strony basenu) - szeroki bufet wymaga rozeznania smaków, aby trafić we własne upodobania (są opisy w języku polskim, ale jak zawsze gusty smakowe bywają różne, a w opisie nie ma możliwości opisania smaków) - jest wyjątkowo dużo różnych potraw (w tym lody na dwa posiłki, dwa razy w tygodniu szampan do śniadania, każdego dnia bardzo smaczne ryby i potrawy regionalne, kucharz serwuje potrawy na zamówienie w tym prawdziwą jajecznicę - nie z proszku, w wybranych dniach są w większym urozmaiceniu owoce morza, zupy są zazwyczaj bardzo smaczne), ale na szczęście można doprawić potrawy przyprawami (niektóre są zbyt słone, a rzadko zbyt pikantne) - choć nie mam zastrzeżeń co do czystości - bo personel się stara - ale zapewne brak jest funduszy remontowych (przydało by się powiększenie personelu i funduszy, aby na bieżąco konserwować obiekt) To co opisałem potwierdza pozytywną opinię o hotelu, a mam swoje lata i ponad 50 wyjazdów z biur podróży. Wszyscy podkreślają - 3 gwiazdki - nie ma co wymagać więcej. Ja swoje ALE odnoszę do spraw, które nie zależą od gwiazdek.