Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Małgorzata 07.10.2019
Wypoczynek
Hotel w porządku, szkoda że w okolicy nie ma żadnego sklepu
2.0/6
Bartosz , Rzeszów 27.06.2019
Złote góry w katalogu..
Pokój bardzo czysty(codziennie sprzątany) Obsługa hotelu bardzo przyjazna i pomca !! Wyżywienie monotonne ,nie wyglądające apetycznie.Do All inclusive trzeba dopłacać kiedy chce się np.Mohito lub inne tego typu drinki(ok 2e) Plaże obok hotelu kamieniste bardzo brudne i nie przyjemne do plażowania.Dojście z hotelu do jakieś porażka... Żeby jeść trzeba iść z góry A kiedy się chce wrócić do hotelu trzeba wspiąć się na górę A później iść pod prysznic.Restauracje przy plaży w większości nie czynne.Nie na żadnych sklepów w pobliżu.Z pewnością nie polecamy tego hotelu.
1.5/6
Sławomir, 12.08.2021
nie polecam
Hotel jako budynek bardzo ładny ale obsluga beznadziejna. Widać ze covid ptzrtrzebił obslugę i są ludzie z przypadku. W wiekszosci nie mowia w innym jezyku niz hiszpanski. Kelneró malo i nie wiedzą co robić. jak na hotel 4 * to dramat. To najwyżej 3 gwiazdki i to tureckieJedzenie monotonne i nieciekawe. owoce tylko na obiad - na śniadanie i kolecje już nie.Bary też pod psem. Fajnegi drinka nikt nie zrobiNie polecam opcji all-inclusivelepiej śniadanie i obiadokolacje i zostawić sobie pieniądze na kafejki w miescie. W hotelu niesmacznie, niestarannie i drogoRezydenci także sie nie przemęczają. Pani spotykala sie z nami 2 razy i 2 razy spóźniona po 15 min. Cala grupa czekala na rezydenta - no coś nie tak
0.5/6
Andrzej, Brzozów 25.08.2019
HORROR
W recepcji zgubili dowód mojego syna i cały czas twierdzili że się znajdzie. Nerwówka bo bez dowodu mój syn nie może opuścić Hiszpanii. Recepcja od wtorku do czwartku zapewniała że dowód się znajdzie i co znalazł się dopiero tydzień po naszym przyjeździe do Polski. Przez zagubienie dowodu nie mogliśmy pojechać na żadną wycieczkę ponieważ właśnie dowód był wymagany. Rezydencji w tym hotelu są tylko od sprzedawania wycieczek a nie opieki nad uczestnikami. Powtarzali cały czas że dowód się znajdzie i to była ich cała pomoc. Musiałem pojechać na komisariat aby złożyć zeznania że w hotelu w recepcji zagubili nam dowód żeby mój syn mógł wrócić do polski. W RAINBOWA nikt do tej pory do mnie nie zadzwonił celem przeprosin i wyjaśnienia całej sytuacji. To były najgorsze wakacje w naszym życiu, nikomu nie polecam takiej sytuacji. A co najgorsze nie ma odpowiedzialnego za zagubienie dowodu !!!! - SZOK.