Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt od 16- 23 lipca 2017. Budynki hotelowe z lat 60-tych, zniszczone, pokoje odnowione, czyste w miarę nowocześnie urządzone. Sciany bardzo cienkie słychać było wyraźnie o czym rozmawiaja sąsiedzi. Jedzenie smaczne, ale monotonne, najlepsze i duży wybór był w dniu w którym prosili o wypełnienie ankiet na temat hotelu. Jadąc na wycieczkę nie dostaliśmy suchego prowantu pomimo wykupionej opcji all inclusive. Wchodząc do restauracji trzeba podawać numer pokoju i ilość osób. Przed restauracją kolejki, czasami otwierają po czasie, przychodząc w póżniejszych godzinach trzeba czekać aż się zwolni miejce w restauracji, a niektórzy lubia sobie posiedzeć. W dniu wyjazdu mielismy zorganizowane wczesne śniadanie, ale zimne bardzo skromne z poprzedniego dnia. W recepcji trochę brak organizacji nie mogliśmy się normalnie wymeldować tylko zostawiliśmy karty od pokojów na ladzie recepcji ponieważ w obsłudze był jeden ipracownik i meldował cały autokar, a my śpieszyliśmy sie na transfer na lotnisko. Okolica bardzo atrakcyjna, do najbliższej plaży Cala Antena pieszo jakieś 350m, a do Cala Domingos dowozi darmowy bus hotelowy codziennie co 30 minut od 10-18. Zdjęcia basenów trochę przerobione bo w rzeczywiastości jest jden basen ze zjeźdzalniami dla dzieci. Darmowe wifi tylko w barze i bardzo słabe. Widoku z pokoju na morze nie mieliśmy ponieważ Polacy dostaja pokoje na niższych kondygnacjach, z naszego widzieliśmy tylko basen. Cztery gwiazdki jak na ten hotel to trochę nadwyrost. Rezydenci głownie sprzedają drogie wycieczki, straszą brakiem miejsc do parkowania żeby nie wypożyczać aut. Te same wycieczki sprawniej zorganizowane bo małych 6-8 osobowych grupach, bogatsze o punkty widokowe można kupić u Polaków na miejscu lub rezerwując wcześniej przez internet.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu dla osób szukających spokoju w tym hotelu cieżko go znaleść. Nie jest to oczywiści wina obsługi ale głóśnych angielskich wczasowiczów oraz duzej ilości dzieci. Dla rodzin z dziećmi jak najbardziej sporo atracji typu zjeżdżalnie plac zabaw , sala gier, animiacje wieczorem ( tylko że codziennie te same witamy LOLO ;) ) . Hotel zadbany , pokoje czyste codziennie sprzątane, w restaruacji każdy znajdzie coś dobrego dla siebie od owoców morza po dania dla dzieci, organizowane tematyczne kolacji np chińska , amerykańska. Obsługa baru bardzo miła pomimo ogromu ludzi zawsze uśmiechnięta i pomocna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urlop początek Maja 2017r.Recepcja nie przygotowana na przyjęcie gości.Po 2 godz.i po interwencji parokrotnej rezydenta dostaliśmy pokój.W hotelu czysto,stołówka jak w 3 gwiazdkach,śniadania na papierowych obrusach,jedzenie dobre.Winda wiecznie zepsuta(mieszkaliśmy w 12 piętrowym budynku). Plaża oferowana w biurze Reinbow brudna,nie do kąpieli.Następna plaża ponad 1km od Erocalas,duża czysta i do kąpieli. Rezydenci pomocni, mili,wycieczki ciekawe wyspa piękna na wiosnę.Hotelu nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje ladne zadbane ,duży plus za sprzątanie codziennie i przede wszystkim czyste ręczniki. Obsluga miła bez problemów . Jeśli chodzi o wyżywienie to naprawdę na wysokim poziomie.W każdym dniu inne urozmaicone dania,owoce i ciasta. Jeśli chodzi o ocenę obiektu to baseny wpożadku natomiast mało atrakcji na terenie hotelu. W hotelu brakuje częscì reprezentacyjnej która powinna podkreślic atrakcyjnośc Obiektu. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci to odbywały się wieczorne animacje. Sala gier zabaw -tylko odpłatnie. Polecam wczasy na Majorce natomiast bez zakupu dodatkowych wycieczek oferowanych z biura Rainbow było by nudno w Hotelu Eurocalas.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel podobno ma mieć lub już ma 4 gwiazdki- nieporozumienie plastikowe kubki w barze, mieszkanie jak na osiedlu ,plastikowe krzesełka i zużyte do granic możliowiści leżaki- żeby być obiektywnym- pokój ładny,wyżywienie ok(wino bardzo przeciętne),czysto
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w miarę czysty, basen dla dzieci ok, natomiast jeżeli chodzi o animacje - leciała aż 1 polska piosenka, codziennie ten sam zestaw utworów. Dla dorosłych - dramat... Polscy animatorzy, którzy są na miejscu w ogóle nie są zorientowani w temacie. Recepcja to porażka, ciężko się z nimi porozumieć nawet po angielsku, a poziom ich obsługi pozostawia wiele do życzenia. Dodam tylko, iż mieliśmy wylot rano, a zbiórkę o godz. 4.05 i nie dostaliśmy żadnego śniadania!!! Mimo, iż w recepcji wcześniej zgłaszaliśmy, iż będziemy chcieli coś zjeść. Z dzieckiem to mega słabe, zwłaszcza, że na odprawie na lotnisku byliśmy niemal na ostatnią chwilę i jedyne co zdążyliśmy to kupić coś w biegu (dodam, iż doba hotelowa trwa do godz. 12:00, więc śniadanie powinniśmy dostać bezwzględnie...). Jeżeli chodzi o wycieczki, to opróćz objazdu wyspy nie ma co liczyć na coś innego. Rezydenci w hotelu pojawili się aż raz. Na lotnisku rezydenci z Itaki biegali już na wejściu na lotnisko, a z Rainbowa dotarł jak juz staliśmy do odprawy :) Także mocno trzeba liczyć na własną orientację. Nie polecam korzystania z dużego basenu, ponieważ podczas naszego pobyty ktoś do niego zwymiotował. Wody nie wymieniono, jedynie przefiltrowano. Na plus hotelu to obsługa sprzątająca i obsługa w jadalni.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt w hotelu odbył się 18.06.2017-25.06.2017 .Hotel ma trzy gwiazdki , a nie cztery jak podaje biuro(niby oczekuje na czwartą gwiazdkę).Hotel stary , zaniedbany , sofy w lobby śmierdzą , przez cały nasz pobyt na dwie windy działała tylko jedna i dojeżdżała tylko do 6 piętra ,albo wcale nie działała , a my mieszkaliśmy na ósmym piętrze.Drinki w barach tylko w plastikowych kubeczkach i na dodatek wydzielane przez niemiłych barmanów.Mąż już nie mógł wziąć dla mnie drinka ,bo dawali po jednym kubeczku.Brak parasoli na basenie przy starych leżakach,pomomo , że w opisie jest , że są dostępne , w recepcji odesłano nas , że mamy kupić sobie w hotelowym sklepie za 9 euro.Po całym dniu nad basenem bez parasola przy takiej temperaturze udar gwarantowany.Brak ręczników kąpielowych , które miały być dostępne za depozytem ( trzeba było kupić sklepie oczywiście hotelowym).Jedzenie głodny by się najadł ,monotonne i bez smaku.Brak herbaty i kawy do obiadów i kolacji (automaty do kawy i herbaty wyłączone co dla mnie osobiście było wielkim zdziwieniem,a kawa jak już była to okrutna , nie dało się tego pić)Animacje, ani razu nie były w języku polskim jak zapewnia opis hotelu,pomimo to , że animatorzy byli Polakami.Animacje dla dorosłych to jakaś porażka , w ogóle nie było nic słychać.W dniu wyjazdu śniadania brak,pomomo zapisów na to śniadanie ,ponieważ wyjeżdżaliśmy wcześnie rano.Jak weszliśmy do restauracji na śniadanie , którego nie było w restauracji było jak w chlewie ,poczuliśmy się jak w oborze dla świń nie posprzątane po kolacji poprzedniego dnia.To była jakaś tragedia.Darmowe wifi nie działa.Nie polecam hotelu jak ktoś chce odpocząć w dobrych warunkach.Hotel nie zasługuje nawet na trzy gwiazdki .