Opinie o Globales Mimosa

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(118 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nie przyjazny dla dzieci.

    Paweł, Kielce 08.07.2019

    Hotel odnowiony czysty z dobrym jedzeniem w b. dobrej lokalizacji. Ale przez kilka szczegółów nie dostaje maksymalnej oceny. Przede wszystkim za to że jest reklamowany przez operatora jako hotel dla rodzin z dziećmi, a to nie prawda. Figo Club ze względu na panujace w hotelu zasady i możliwości powinien być zlikwidowany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Czerwiec 2019

    Patryk 26.06.2019

    Hotel sam w sobie ok, pokoje codziennie sprzątane, ale windy to katastrofa - praktycznie nie da się z nich korzystać, są bardzo małe i powolnie działają. Bar i basen super. Natomiast jedzenie mocno monotonne, dla osób "wybrednych" może być problem z jedzeniem, każdego dnia podobne dania. Drinki i napoje dobrej jakości, natomiast na stołówce kawa dostępna tylko rano. Do kolacji i obiadu nie ma również możliwości korzystania z soków na stołówce (trzeba iść ewentualnie do baru na basen). Obsługa hotelu pomocna, aczkolwiek dopiero gdy rezydent poinformował nas, że z Rainbow jest darmowe wifi w hotelu to je otrzymaliśmy - wcześniej nikt z obsługi o tym nie informował. Super polskie animatorki, ale zagraniczne również super zabawiały. Co wieczór inna atrakcja. Miejsce spokojnie, większość gości to "seniorzy". Hotel w fajnym położeniu. Miasto i okolica mocno turystyczna, dobre miejsce aby wyruszyć w podróż po wyspie. Do morza 5 min spokojnej drogi.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    A mogło być prawie idealnie...

    Krzysztof, Warszawa 21.08.2019

    Odremontowany hotel z ładnymi pokojami, przyjemnym basenem z dużą ilością leżaków i fajnym pool-barem. Blisko ładnej, szerokiej i piaszczystej plaży, niedaleko sklepów i restauracji. Do ideału zabrakło przede wszystkim lepszego jedzenia podawanego w przyjemniejszej i mniej tłocznej atmosferze. Należałoby też wymienić windy, z których praktycznie nie da się korzystać bo są bardzo wolne, małe i na takie obłożenie hotelu jakie jest w szczycie sezonu po prostu nie dają rady.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Niby ok ale....

    Kasia i Mariusz 05.06.2018

    po kolei: na + pokoje w pełni odnowione,super, pyszne drinki i alkohole tez ok czystośc w hotelu miła obsługa SUPER przekaski do samego końca otwarcia baru przy basenie:) nikt nie wygania z basenu po końcu pracy ratownika jak bywa w innych hotelach:) niedaleko do marketu na - BARDZO BARDZO BARDZO wolne i małe windy,masakra lepiej chodzic schodami mały basen jak na tyle ludzi ale nie było jakos strasznie z miejscem,nie wiem jak w sezone pełnym monotonne jedzenie typowo pod Anglików których w hotelu jest masa,na szczeście starszych wiec nie drą sie po nocach:)) słabe animacje codziennie mni disco i bingo potem jakis słaby show z reguły jacys goście śpiewają i potem disco do 24tej. dziwny zwyczaj podawania numeru pokoju podczas wejścia na kolacje i obiad,chyba ma na miejscu pilnowanie by tylko raz wejść na posiłek..nie sprawdzaliśmy:) na tak sobie średnio: odległośc od plazy odległośc do przestanku autobusowego polecam wypozyczalnie samochodów tuz obok hotelu duza sieciowa HIPERRENTACAR pracuje tam polak Pan Adam więc dla słabo znajacych jezyk to ułatwnienie:) poza tym jako jedyni nie wymagali karty kredytowej z depozytem za wypożyczenie auta ogólnie wyspa fajna pogoda tylko nieprzewidywalna kilka ray popadał deszcz wieczory chłodne (27maj- 03 czerwiec 2018) Jeśli chodzi o zwiedzanie autem to polecam Formentor,Sanktuariu Sant Salvador,nad zamkiem Alaro bym sie zastanowił fatalny dojad ze względu na bardzo waska i dziurawa droge i od parkingu przy restauracji jakieś 1,30 min pod góre raczej nie dla dzieci niby mozna pdjechac dalej ale tam juz tylko autem terenowym raczej nic nie urwiemy w zawieszeniu osobówka odradzam:))widoki fakt fajne ale na Cap de Formentor dużo lepsze,tylko musi być pogoda ładna:

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    :) :) :)

    Ola i Maciek 14.08.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Właśnie wróciliśmy po wakacyjnym urlopie w tym hotelu. Generalnie na duży plus jedzenie pychota (każdy znajdzie coś dla siebie). Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta pozdrawiamy rezydenta Panią Ewę :) i animatorów z hotelu w szczególności Anię z Polski :). Lokalizacja hotelu ok ( szybko na plażę i na kurort z piękną promenadą ). Palma Nova bardziej spokojna blisko do imprezowego Magaluf ( spacerkiem z hotelu 20 min ), z hotelu 5 minut na autobus do stolicy Palmy- obowiązkowo do zobaczenia. Lekki minusik standard łazienki i brak małżeńskiego łóżka ( materace na łóżkach bardzo wygodne!!! ). Minus na pewno za brak lodówki w pokoju- przy tych temperaturach przydaje się coś zimnego późno w nocy ;). Reasumując super wjazd w bardzo fajny region wyspy :). Polecamy!!!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Majorka po raz pierwszy

    NATALIA, BRZOZA 08.10.2019

    Po odwiedzeniu kilku greckich wysp, kanaryjskich i innych, Majorka się średniakiem - piękna, ciekawa i dość specyficzna ale też nie oferująca aż tyle względem ceny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pokoje czyste i miła obsługa

    ADRIAN, Łódź 03.07.2019

    Pokoje czyste i miła obsługa. Niestety windy to totalna porażka, nie da się z nich korzystać a budynek ma 9 pięter. Działają wolno i w dodatku mieszczą się tylko 4 osoby. Jedzenie średnie, mało hiszpańskich przysmaków, ciągle tylko angielskie dania , tłuste jedzenie. Anglicy nie potrafią się zachować kulturalnie, a obsługa nie zwraca im uwagi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Myślałam że za ta cenę będę miałam idealny hotel

    Blanka 29.08.2019

    Hotel urządzony nowocześnie , pokoje nie za duże . Zalety : jedzenie , rezydentka , duża ilość leżaków ; wady : obsługa ( nie do końca znała język angielski ), czystość pokoi ( sprzątaczki wymieniały tylko ręczniki , a jak zwróciłyśmy uwagę do rezydentki o to że nie sprzątają dokładnie , następnego dnia przyszły i umyły podłogę Domestosem ; są również w pokoju mrówki ) , animacje ( są przeprowadzane w języku angielskim , francuskim i hiszpańskim choć było więcej Polaków )

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Dobrze, ale nie do końca

    Justyna 20.12.2017

    Witam, w bieżącym roku (wrzesień 2017) postanowiłam pojechać z Państwa biurem na wakacje na Majorkę. Zamawiałam wycieczkę w oddziale w Gliwicach. Pani, która mnie obsługiwała zapewniała, że pokoje w hotelu Globales Mimosa są po całkowitym remoncie, a na dodatek pokazywała zdjęcia, które rzekomo zrobiła tam, gdy poleciała z pracy zwiedzać dane hotele. Na stronie hotelu widniały stare zdjęcia- Pani zapewniała, że są nieaktualne. Niestety nie pomyślałam, żeby poprosić ją o wysłanie 'aktualnych' zdjęć hotelu na maila- (mój błąd i nauczka na przyszłość). Po przylocie do hotelu pokoje okazały się fatalne- nieodnowione, gruba warstwa kurzu pod szafą, klejące się meble, zakamieniona bateria od prysznica, wanna była popękana i wyraźnie niedoczyszczona, kartka odciągu była nieestetyczna i brudna oraz w łazience podczas przeciągów spadały z sufitu blaszane i ostre kasetony. Pracownicy hotelu mówili, że remont owszem jest zaplanowany, ale na zimę 2017. Po powrocie napisałam reklamacje na temat pokoi, niestety do 30 dni nie dostałam żadnej odpowiedzi, a zgodnie z ustawą jeśli nie otrzyma się odpowiedzi reklamację uznaje się za uzasadnioną. Udałam się ze sprawą do rzecznika praw konsumenta, który doradzał aby napisać jeszcze jedno pismo, w którym zawarłam informację że zgodnie z ustawą z powodu braku odpowiedzi z ich strony żądam 15% poniesionych kosztów do 14 dni. Minęło 14 dni i ani odpowiedzi, ani pieniędzy. Sprawa na drodze sądowej jest niemożliwa, z powodu braku dowodów z mojej strony. Tym samym chciałabym przestrzec inne osoby, że cokolwiek nie jest w ofercie, aby obsługa biura przesłała Wam na maila, żeby był po tym jakiś ślad. Obsługa była miła i pomocna, jedzenia także było dużo oraz bardzo dobre. Plaża także była cudnowna- do tych rzecy nie mogę się doczepić.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    cena do jakości ok!!! ALE ...

    jac_nonames 02.10.2017

    oceniać ten hotel trzeba przez pryzmat cena do jakości i tego czego oczekujemy chyba nie jest to oferta dla rodzin z małymi dziećmi POŁOŻENIE - do plaży dojdzie się spokojnie w 5 min. niedaleko megaluf więc jeśli ktoś jedzie z nastawieniem na kluby imprezę jest to niezła baza wypadowa +/- 20 min nie wiem jak wygląda sytuacja z pokojami od strony drogi te z widokiem na może są ok WYŻYWIENIE PAKIET ALL INCLUSIV – głodny nie wyjdziesz !!!! jedzenie dobre codziennie jakaś nowa pozycja reszta taka sama SZAŁU NIEMA ale jest dobrze pomiędzy posiłkami dostępne proste przekąski ALE jak się spóźnisz na posiłki to z głodu nie umrzesz BAR - alkoholu dostępnego w pakiecie all inclusive nie żałują rozmawiając z koleżanką z pracy nalanie pół szklanki wódki nie jest rzadkością :) przy barze dostępna ulotka gdzie zaznaczone są pozycje dostępne w pakiecie ALE nidotyczy to likieru który dostępny był i nagle stał się płatny (ZMIANA ZASAD W TRAKCIE TRWANIA GRY ) BASEN – jest ok ALE z rana wszyscy walczą o leżaki niebieskie(po godz 8 zazwyczaj brak) potem zostają już plastikowe POKOJE - i tu zaczyna się historia !!!! 1)brak karty do drzwi da się przeżyć ALE dwa klucze by się przydały 2)WANNA!!!!!!!!!?????? + zasłonka 3)pokrętła jak za gierka do wody 4)łazienka mała drzwi nie otwierają się szeroko bo haczą o bidet 5)zestaw do higieny osobistej szczotka golarka mydło szampon etc etc 6)klimatyzacja na szczęście działa 7)łóżko 2 osobowe ? TAK dwa jednoosobowe obok siebie ciągle się rozsuwające materace bardzo miękkie 8)szafa pamiętająca czasy generała franko ale duża i funkcjonalna drzwi przesuwne trochę toporne 9)brak kołdry o ile w lipcu i sierpniu to nie problem o tyle pozostałych miesiącach może być różnie w zamian masz KOC próbowaliśmy załatwić to w recepcji próbował też rezydent … dostaliśmy cztery koce A CO JEŚLI KTOŚ JEST ALERGIKIEM NP NA ROZTOCZA ??(JA) 10)BALKON z widokiem na morze im wyżej tym lepiej :) ANIMACJE I ATRAKCJIE - nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi animacje są ale nic dla młodszych dzieci z oferty animatorów raczej niekorzystałem miasto oferuje więcej atrakcji REZYDENT – w sumie raz chciałem załatwić kołdrę ale w całej Hiszpanii nie mieli potem odpuściłem rezydent był ale zależy kto poco jedzie ja byłem odpocząć więc nie używałem jego osoby :) wydawał się spoko gość

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem