Opinie o Iberostar Waves Club Cala Barca

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(32 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.7
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rewelacyjne miejsce dla rodzin jak i par

    RADOSLAW, WEGORZEWO 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Duży świetnie wyposażony obiekt. Bardzo dobre i zróżnicowane jedzenie. Różne tematyczne restauracje. Obsługa i animatorzy na najwyższym poziomie. Wszyscy uśmiechnięci i pomocni. Wieczorne show na bardzo wysokim poziomie. Każdy z 7 wieczorów sprawił nam mnóstwo przyjemności. Zdecydowanie obiekt i atrakcje warte swojej ceny.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udane wakacje

    MarcinP 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel ciekawi położony. Ciekawa oferta czasu wolnego. Jedzenie dobre, ale ni rewelacyjne. Jedyna uwaga to akurat w naszym pokoju byl kran zakamieniony. Pozostałe aspekty hotelu bardzo dobre. Jedzenie obiadowe w meksykańskiej restauracji bylo super i restauracja główna. Lekkie rozczarowanie restauracją plażową (kolacje i śniadania).

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    początek czerwca 2022, para 60+

    Ł&W 29.06.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Minusy: hotel dla rodzin z dziećmi. My, 60+, byliśmy tylko we dwoje. Hotel położony na pewnym uboczu, do miasta sklepów, itp. trzeba było dojechać. Albo dojść ok. 2 km. Plaża nad morzem z kamieniami na dnie, wchodzilismy w butach plażowych. nie ma programów w TV po polsku. Plusy: dużo basenów. Po porannym zajęciu leżaków nikt nie kwestionował naszych praw do nich. Przy każdym basenie punkt/punkty z czymś do picia i jedzenia. W jednym miejscu pralka automatyczna (4 euro) i suszarka bębnowa 3 euro - substancja piorąca w cenie, własnego proszku nie można dosypywać, bo zabronione. jedzenie, 4 restauracje, bardzo OK, dużo owoców morza. Drinki SUPER, zwłaszcza Aperol, nalewany z butelek tzn Aperol+Proseco, nie z dystrybutora. Bardzo polecam lokalny likier Palo z owoców drzewa chleba świętojańskiego (w wiki dużo o tym, co to takiego). Przed hotelem przystanek miejscowego PKS-u, jeździ zgodnie z rozkładem co ok. 40 min. Za bilet TRZEBA płacić kartą, i to TĄ SAMĄ kartą za wszystkie osoby, wsiadając przednimi drzwiami trzeba zbliżyć kartę do czytnika tyle razy ile jest osób. I NAJWAŻNIEJSZE wysiadając drzwiami po środku lub z tyłu trzeba ponownie zbliżyć kartę do czytnika tyle razy ile jest osób. W takim przypadku za pierwszą osobę płaci się 1,85 E za drugą1,6E. Nie zrobienie tego przy wysiadaniu powoduje, że bilety stają się droższe o 0,5E. Można też kupić bilet za gotówkę u kierowcy wówczas każdy bilet kosztuje 3E. Kierowca nie wpuści do autobusu bez maseczki. Jeden przystanek obok, Mondrago, jest bardzo fajna plaża, a następne 500 m dalej jest plaża naprawdę SUPER. Można tam też dojść pieszo, do tej super, od hotelu 1700m. Parasol+2 leżaki=17E/doba. Parasol jest wyposażony w mini sejf na szyfr w sam raz na 2 portfele i 2 telefony, Jest tam też ktoś kto rzuca okiem na resztę dobytku. Obok bardzo porządna tojtojka. WIFI na terenie całego hotelu na basenach również, bardzo OK, 30-40MB/s, czy Mb/s, no tego czegoś.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Całokształt

    Patrycja 09.07.2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Po przyjeździe z lotniska do hotelu obsługa bardzo miła od razu oferowali coś do picia. W recepcji pracuje Pani z Polski. Jedyny minus to brak możliwości płacenia klimatycznego gotówką - tylko i wyłącznie karta. Pokój czysty jednak brak było łóżka dla trzeciej osoby ( po zgłoszeniu w recepcji od razu było przyniesione do pokoju). Pokoje niby sprzątane ale przez cały pobyt nie były odkurzane. Jedzenie smaczne. Pierwszy raz poczułam all inclusive (wszystkiego pod dostatkiem, za nic nie trzeba było dodatkowo płacić np. sok ze świeżych owoców). Teren obiektu bardzo duży, zadbany czysty. Brak gonitwy za leżakami, które o każdej godzinie się znajdą. Blisko zejścia do plaży czuć brzydki zapach (szambo).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hot super, dojazd i powrót koszmarny.

    Anna, Warszawa 26.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Sam hotel, okolica, pobyt na 5+. Wszyscy z obsługi bardzo mili ale niestety urlop częściowo popsuty przez obsługę transportu do hotelu z Polski i powrót. Po pierwsze mieliśmy mieć lot rano i być na miejscu w porze lunchu dnia 31.07.2024. ostatecznie przesunięto nas na inny lot na godzinę 20:05. Oczywiście wspaniałe Enter Air opóźniło lot I wystartowaliśmy przed 22:00. Na lotnisku chaos i po wyjściu z samolotu czekaliśmy jeszcze prawie 30 minut aby ktoś otworzył drzwi na halę przylotu. Potem tranzyt z lotniska Palma de Mallorka przez 100 minut przejazd przez 7 innych hoteli i krążenie po całym południowo-wschodnim wybrzeżu co sprawło że mimo iż do naszego hotelu było ok. 45 minut bezpośrednio, wożono nas prawie godzinę dłużej. W hotelu wylądowaliśmy ostatecznie o 3:15

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje Iberostar Cala Barca 22’

    Małgorzata, Częstochowa 15.08.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Bardzo fajne wakacje :) Hotel to tak naprawdę kilkadziesiąt mniejszych bungalow’ow. Dużo atrakcji dla dzieci, wybór jedzenia duży, każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyny mały minus - podróżowaliśmy z dwójka małych dzieci, a zakwaterowanie mieliśmy bodajże na 3 pietrze wiec wchodzenie codziennie z wózkiem było męczące, ale daliśmy radę. Trochę duże odległości do np restauracji z naszego pokoju. Reszta super ;)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Już więcej nie polecę z Rainbow

    Edyta, Bielsk Podlaski 24.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nasz wyjazd z biurem Rainbow rozpoczął się od koszmaru , który biuro postanowiło zafundować nam 2 dni przed wyjazdem. Rano o g 7.00 na maila otrzymałam informację o potwierdzeniu naszych godzin wylotu i zakupionych miejscach w samolocie( wyjazd i miejsca w samolocie były zakupione w listopadzie 2024 na sezon 2025).Ok g 11.00 zadzwoniła do mnie przedstawicielka z biura podróży że zakupione przez nas miejsca są nieaktualne gdyż jakoby ze względów biezpieczeństwa nasze dzieci ( 13 i 7 lat)nie mogą siedzieć w rzędzie 16( nie są to miejsca ewakuacyjne a normalne miejsca) tuż za nami. . Przedstawicielka biura Rainbow powiedziała że w tym miejscu mogą siedzieć dzieci powyżej 16 roku życia.Jakoby taka jest decyzja przwoźnika czyli LOT.Zadzwonołam do LOT do działu obsługi klienta grupowego i uzyskałam informację że to nie prawda i mogą tam siedzieć osoby w dowolnym wieku gdyż są to zwykłe miejsca. Przepychanki z biurem trwały 2 dni a w rezultacie nasze dzieci zostały rozsadzone daleko od nas na czas lotu . Wielkie było moje zdziwienie jak się okazało w samolocie że na naszych miejscach w rzędzie 16 siedzi 6 osobowa rodzina matka, ojciec i 4 dzieci w wieku od 4 do 14 lat.Rozmawiałam z nim na ten temat i okazało się że kupili wakacje 2 dni temu i w biurze poprosili aby ich nie rozsadzano. Pozwolili nawet sobie zrobić zdjęcia abym miała stosowną dokumentację w razie składania skargi.Biuro podróży straciło u mnie wiarygodność . Jeśli mowa o hotelu ta bardzo dobry ale ta ja sama wybrałam ten hotel po przeczytaniu wielu opinii na różnych forach i dopłaciłam do pokoju rodzinnego de lux z centralną lokalizacją

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Iberostar Waves Club Cala Barca

    ROBERT, MIKSTAT 13.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Iberostar Waves Club Cala Barca, obiekt o bardzo dużej powierzchni, dzięki czemu nie męczy ilość gości, jest bardzo klimatycznie i spokojnie. Duża ilość basenów, plaża (kamienie) na terenie obiektu, kilka plaż niedaleko np. urokliwa Cala Mondragó. Mnóstwo różnych aktywności, animacji, etc. Obsługa obiektu bardzo życzliwa, uśmiechnięta i pomocna.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje w Kimeros

    Aleksandra, Elbląg 24.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Udany pobyt, dzieci zadowolone. Jedzenie bardzo dobre, dobre Mohito i Aperol. Jedyny minus to odległość pokoju od basenu i restauracji, byliśmy w dalszej części hotelu i droga na śniadanie zajmowała nam 15 minut. Ogólnie hotel na wysokim poziomie polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zawsze może być lepiej..

    Natalia, Plewiska 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel niby 4- gwiazdkowy ale powiedziałabym, że jest na poziomie 3 gw. Wypad był wrześniowy. Pogoda w kratkę. Hotel zajęty w większości przez Niemców, Brytyjczyków i osób z różnych krajów. Było głośno i były tłumy a nawet się robiły kolejki do wejścia do gł. restauracji na śniadanie/kolację. Polacy nie stanowią tu większości. Głównie tu rodziny z dziećmi + emeryci. Hotel czysty, do odświeżenia. Sugeruję brać pokój w central location bo obiekt jest bardzo rozległy i daleko wszędzie. Plaża przy samym hoteliku tragiczna- pełno glonów i była śmierdząca. Nie była sprzątana ani razu. Lepiej podejść do kolejnej 10 min w natural park. Tam są dwie super plaże i warto pospacerować w te dalsze miejsca. Śniadania codziennie takie same i słabe jakościowo. Papryka czy pomidor - o wiele lepsze są w Polsce. Ale każdy znajdzie coś dla siebie. Obiady czy kolacje ujdą. Ale tylko raz na tydzień jest akcja z różnymi owocami morza na kolację. Nie ma na co dzień owoców morza- to ogromny minus. Raz były tylko mule i dodatkowo jakaś paella z owocami morza. Także jak ktoś liczył na to, to sugeruję brać inny hotel. Żeby zjeść kolację w rest. na plaży najlepiej od razu po zameldowaniu się zapisać, bo inaczej ciężko. Tam kolacja bardzo podobna w formie bufetu z grillowymi rzeczami (ale nie tylko), jest też standard bufetowy. Animacji jest bardzo dużo dla młodszych i starszych, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednakże dla najmłodszych minidisco ok17:30 na scenie - to porównując z innymi obiektami- mogliby zmienić. Panie zazwyczaj dwie śpiewają po hiszp.i angl. + się wygłupiając i na koniec zapraszają rozgwiazdę. Ale jest mało miejsca pod sceną. Dzieci nie mają przestrzeni do tańca i zabawy. Bo zaraz za sceną zaczynają się stoliki z krzesełkami. Także tutaj nie jest to przemyślane. Nie ma fajnych interakcji z dziećmi- wspólnej zabawy. Na plus są sklepiki chyba z 4-5. Wiele barów, wiele basenów- dla dzieci świetne. Sala zabaw/ gier dla dzieci - to do odświeżenia. Nauka nurkowania opcjonalna. Wypożyczalnia aut. Przystanek autobusowy tuż przed hotelem- świetna opcja do dalszych wypadów i taniej, a jakościowo autobusy spoko. Zieleń dookoła- trawniki niezadbane, czasem puste placki ziemi zamiast roślinności. Ale ogólnie bardzo zielono. Plus za kraniki z wodą na niektórych piętrach, gdzie można dolewać do karafek sobie wody do pokoju. Pokoje też do odświeżenia- drzwi ze szparami wszystko słychać co się dzieje na korytarzu. Łazienki - brak wentylacji, tylko małe okienko, jeżeli można je akurat otworzyć. Grzyb na fugach. Woda pod prysznicem ledwo leci i trzeba uważać bo potrafi polecieć nagle wrzątek. Zlew przytkany. Może akurat trafiliśmy na taki pokój :) . Plus za foodtrucki i maszynę do lodów. A także mały ocieniony plac zabaw. Zaraz za food truckami cudowny widok z klifów. Ogólnie ok

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem