Opinie o Palia Maria Eugenia

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(319 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt czerwiec 2019

    Aleksandra 30.06.2019

    Standard hotelu to MAX. 3 gwiazdki, na stołówce jest bardzo duży problem z zachowaniem czystości i higieny, co 2 talerz wzięty do ręki jest brudny, widoczne ślady z poprzedniego posiłku, widelce umieszczane są na brudnych i klejących matach, które chwilę wcześniej zostały wytarte brudną szmatą, jedzenie średniej jakości, nic specjalnego, w hotelu kładzie się nacisk na ilość a nie na jakość,Kawa nie nadaje się do spożycia ULEPEK z proszku, aby napić się dobrej kawy musieliśmy wychodzic na miasto do pobliskiej kawiarni, niestety jest segregacja gości na standard(all inclusive) i premium, o czym w ogóle nie ma mowy w opisie hotelu na stronie rainbow, nie można korzystać ze wszystkich basenów, ani barów, gdyż są dedykowane tylko dla gości wyższej rangi,gdy chcieliśmy skorzystać z jednego baru tego typu zostaliśmy wyproszeni, strefa basenowa premium jest również strzeżona przez specjalny personel w tym celu zatrudniony, w hotelu są dwie małe windy, na które trzeba czekać kilka minut, więc goście hotelowi wybierają najczęściej schody, jedna z wind często miała awarię z gośćmi w środku, z pozytywnych aspektów można wymienić położenie i bliskość przepięknych zatok z błękitno turkusową wodą

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    z dzieckiem kategorycznie nie

    rodzina 14.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Wyjazd gdyby był tylko dla dorosłych oceniłabym na znacznie wyżej, a że bylismy z dzieckiem niespełna 2 letnim to niestety odradzam. Lot mieliśmy wieczorem, w pokoju byliśmy o 1 w nocy a i tak restauracja była otwarta dla przyjezdnych co było dużym plusem . Wiadomo , nie było tego dużo ale owoce , napoje , kanapki można było sobie zrobić. Tak samo było przy wyjezdzie o 3 w nocy , także otwarte . POKÓJ: niezbyt duży ale wszystko czyste, powiedziałabym ze standard 4* spełniony. Codziennie wymieniane ręczniki , myte podłogi itp. Pokój z widokiem na morze warty rezerwacji , w szczegolności jak jest się na wyższym pietrze( jest ich 7) . Im wyżej tym lepszy widok, ale niestety tym gorzej z widną. Jezdzą jak chcą, bardzo długi czas oczekiwania a budynek jest wielki , do tego 2 małe widny . JEDZENIE: Sniadania dosc monotonne , codzinnie praktycznie to samo ale w miare duzy wybór ( naleśniki, croissanty, dużo francuskich ciastek na słodko, świerze pieczywo,angielskie śniadanie itp ) Kawa z automatu dosc sztuczna, mleko z paczki. Snacki od 12-15.30 w tym hamburgery , hot dogi , krązki cebulowe bądz kalmary w cieście - dobre aczkolwiek często szybciej zamykane .. dziecko akurat spało do 15 ( obiad był 13-15 ) a podchodząc do baru po hamburgera okazywało się że a to jednego dnia brakuje miesą i na moje pytanie czy dorobią to usłyszałam, że juz niestety nie będzie.. a innego dnia zabrakło bułek - niestety też juz brak. Tak samo z naleśnikami, podawanymi do 17.30 a juz o 17.10 pusto... Także czasem trzeba było sobie radzic z dzieckiem i brak jedzenie na zapas bo cholera wie czy się zdązy czy nie zdązy. W lodówkach dostepne lody cały dzień. Kolacje dośc róznorodne, raz dzień hiszpanski, raz meksykański, raz chiński ( sushi dość słabe) . Codziennie na kolacje była pizza i pasta ( bardzo smaczne ). Jesli chodzi o w miarę zdrowe jedzenie to średnio, bardzo mało warzyw gotowanych, mały wybór surowych. Wszystko raczej na głebokim oleju , smażone dośc cięzkie. Na obiadach niestety panowała podobna taktyka jak na snackach, Obiad niby był do 15 ale 14.35 zwozili częsc jedzenia , np brakowało warzyw na surowo w salad barze. Zrozumiałabym gdyby mieli to w dwóch miejscach i zwijali te rzeczy , które sie powtarzają , ale niestety nie. 14.45 np arbuz sie skończył to juz nie dokładali tylko zwozili. ANIMACJE: są ale tak jakby ich nie było. miała byc siatkowka, cisza, miał być aerobik w wodzie, cisza... Czasem sie zdarzało ale na pewno nie tak jak w programie. Mini disco miało byc, przychodzimy czekamy bo o 20.45 start .. jest 21.15 i cisza.. pytamy czy bedzie czy może gdzie indziej? Niestety nie będzie.. czemu? nie wiadomo. Paliclub , klubik dla dzieci 2 dni nieczynny , bez powodu , brak informacji... akurat nie było pogody więc by sie przydał ( w środku kredki, plastelina ,zabawki itp taki standard). i teraz kulminacja .. BASENY: Dla dorosłych fajny, dochodziło nawet do 2,5 m albo więcej także super. Leżaki obojętnie o której godzinie zawsze można było znalezc 2 leżaki dla siebie . Baseny dla dzieci.. to kompletnie inna bajka, wszystkie pieknie w katalogu ........ szkoda , że nie zawarli tego obrzydliwego wszechobecnego grzyba , brudu , śmieci . Teren wkoło basenu nie sprzątany, jedna gąbka niebieska (śmieć) całe 7 dni w tym samym miejscu ! Plac zabaw dla dzieci jakby umarł, wszystko brudne ( stolik krzesełka , 1 zjezdzalnia i 2 koniki do bujania w tym 1 rozwalony) Piękny widok z basenów, pokojów. Niedaleko hotelu śliczna trasa klifami, widoki naprawdne przecudne . 10 minut pieszo i jest plaża Domingos , bardzo fajna ale jest doścała całe 7 dni w tym samym miejscu ! Smieci pływały w basenie dla dzieci, codziennie z męzem włowiliśmy... Zgłaszane do recepcji , cisza. Basen śliski na brzegach , tak jakby nie był czysczony długi czas. Zjeżdzalnie , kafelki w grzybie. 8 dnia wyczyscili po chyba 2 interwencjach do recepcji obsługi i 3 do rainbow. Niestety wyczyścili ale tylko 1 z 2 basenów.. drugi basen cale 10 dni brudny, nie możliwościa jest sie w nim kąpać. Myśle , żę basen nie był czyszczony od początku sezonu . Te piękne palmy , tęcze z dyszami na wodę jako atrakcja dla dzieci piekna w folderze, niestety często zamykana szybciej niz baseny bo 10;30-17.30 mniej wiecej działa i to w kratkę. Jednego dnia w ogóle nie włączonedużys pad szybko także dla najmniejszych to tylko na brzegu ale i tak warto sie wybrać. Ogółem taka prawda , że gdybyśmy byli jako dorośli bez dziecka to oceniłabym ten hotel na takie słabe 4 gwiazdki ocena 4,5/6 a , że byliśmyz dzieckiem to takie 2*

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dariusz, Żory 27.07.2020

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Chlor

    Kamil, Ostrołęka 13.08.2019

    Ogólnie brudno wszędzie, ślisko,basen czynny kilka godzin ,jedzenie przesolone A desery sam cukier .wszystko pod Francuzów robione . No I bezczelne wlewanie chloru do basenu na oczach ludzi

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rezydent a dokładnie Ewa nie istnieje robi co chce i nie zajmuje się gośćmi

    Rafał, Warszawa 12.08.2014

    Brak wycieczek fakultatywnych z 7 była 1

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wycieczka nie należy do udanych

    Luiza, Warszawa 24.07.2014

    Wycieczka nie należała do udanych przede wszystkim od strony biura, ponieważ opieka rezydenta Ewa Zapart była prawie zerowa ( krótkie spotkanie w pon na temat wycieczek fakultatywnych, których w programie wycieczki było kilka, a odbyła się tylko jedna, ponieważ Pani Ewa żadnych nie zorganizaowala, ponieważ według niej są ,,nudne" Na tej, która się odbyła też jej nie było.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    60

    ostatnia wycieczka z Rainbow

    Jarek 20.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Hotel może i ładny ale dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, niestety zaraz po odebraniu nas z lotniska nasza rezydentka Pani Ewa poinformowała nas, że nie wszyscy dostaną dzisiaj pokój z widokiem, że pokoje zwolnią się dopiero następnego dnia. W sumie chyba jechaliśmy z lotniska do hotelu z 3 innymi parami i nikt z nas nie dostał pokoju z widokiem. My dostaliśmy pokój z widokiem na miasto na 7 piętrze aczkolwiek z lewej strony balkonu było widać morze a nawe kawałek najbliższej plaży. Ogónie widok nie był zły nawet nam się podobał, pokój także zadbany. Nie opłacało nam się rozpakowywać walizki bo przecież na następny dzień mieliśmy się przenieść do upragnionego i opłaconego pokoju z widokiem na morze. Następnego dnia dostaliśmy pokój na parterze praktycznie przy recepcji w małym korytarzyku. Były tam chyba 3 pokoje ale całe to miejsce wglądało jak pomieszczenia/ pokoje dla personelu. Po wejściu do pokoju załamaliśmy się. Nasz widok na morze to papa pokrywająca dach restauracji na piętrze niżej i drzewa, które zasłaniają praktycznie całe morze. Zrobiłam zdjęcia więc można zobaczyć jak według Rainbow i hotelu wygląda pokój z widokiem na morze za dopłatą!! Pokój też okazał się bardziej obskurny od wcześniejszego a w toalecie unosił się smród jak z toalety publicznej. Łazienka z barierkami przystosowan dla osob poruszających się na wózku. Jaki z tego wniosek? Zapłaciliśmy sobie za gorszy pokój bo przy tym pokoju ten na 7 piętrze bez wdoku na morze był rewelacyjny. Na szczeście mieliśmy tego samego dnia spotkanie z rezydentem więc myśleliśmy, że uda nam się coś załatwić. Niestety Pani Ewa nic nam nie pomogła a jedyna rekompensata z jej strony i hotelu to sejf na 2 dni i łóżko nad basenem na 1 dzień. Żenada totalna. Nikt z nas nie chciał tego sejfu ani łóżka tylko pokój z widokiem za który zapłaciliśmy!! Ale jak to Pani Ewa powiedziała, że mamy brać co dają. Niektórzy za brak pokoju z widokiem dostawali łóżko nad basenm na cały tydzień albo dostali samochód na jeden dzień a my dostaliśmy sejf i łóżko :/ bo nasz pokój przecież był od strony morza więc widok musiał być. Później okazało się, że jak nie pasuje nam ten wspaniały pokój to możemy poczekać dwa dni (do środy) i w środę dostaniemy już lepszy pokój. Pani Ewa załatwiła, że dostaniemy w środę pokój z widokiem powyżej 4 piętra ( tak chcieliśmy - im wyżej tym lepszy widok) ale, że w środe jechaliśmy na wycieczkę objazdową na cały dzień, Pani Ewa miała zadzwonić do naszej przewodniczki i powiedzieć jaki dostaliśmy pokój żebyśmy mogli spokojnie zwiedzać. No ok co mieliśmy zrobić kolejne 2 dni na walizkach bo nie opłaca się ich rozpakowywać. Na wycieczce Pani przewodnik powiedziała, że dostaliśmy pokój 702 albo 704 już nie pamiętam, ale ucieszyliśmy się bardzo bo wiedzieliśmy, że to pokój na 7 piętrze. Po powrocie z wycieczki wieczorem idziemy do recepcji, podajemy nr pokoju a Pani w recepcji mówi nam, że musiała zajść jakaś pomyłka ona nic nie wie o tym pokoju dla nas. I kolejny raz poczuliśmy się oszukani bo dostaliśmy pokój na 1 piętrze... a tyle było zapewniania, że jak już czujemy się poszkodowani to na pewno dostaniemy pokój powyżej 4 piętra. Widok już lepszy niż w pokoju poprzednim ale jak się coś obiecuje i ustala to powinno się dotrzymywać słowa. I tak w sumie z całej wycieczki zostały nam 3 pełne dni w pokoju z widokiem na morze. Jeszcze wracając do wycieczki objazdowej, wycieczka niby najlepsza zachwalana przez Pania rezydentke, że taka super i w ogóle kosztowała ponad 70E. Pojechaliśmy do zatoki z której mieliśmy popołynąć statniem do miejsca, z którego dalej mieliśmy jechać tramwajem. Niestety z powodu silnego wiatru nie popołyneliśmy statkiem. Nikt nam nawet nie powiedział, że jest taka opcja, że możemy nie wypłnąć. Pojechaliśmy więc znowu długą drogą autokarem na miejsce, gdzie mieliśmy wsiąść do tramwaju i póżniej z tramwaju do drewnianego pociągu. Ogólnie czasu wolnego bardzo mało, wszystko w biegu. Poza tym czuliśmy niedosyt z powodu tego, że nie popłyneliśm statniem. Wiem, że na pogodę nie mamy wpływu ale skoro pieniądze za rejs były zapłacone a rejs się nie odbył to chyba należałoby te pieniądze zwrócić, tymbardziej, że autokar i tak musiał jechać drogą którą wiózł nas na tramwaj bo jakbyśmy popłyneli to i ta musiałby nas tam odebrać. Niestety nie tylko my byliśmy rozczarwani tą wycieczką. W sumie siedząc w autokarze nie znaleźliśmy osoby, która powiedziałaby, że ta wycieczka była fajna. Wszyscy narzekali, że mało czasu wolnego i wcale nie ma takiego efektu wow jak to zachwalała Pani rezydentka. Będąc w autokarze skonsultowaliśmy się grupą i zawołaliśmy do nas Panią przewodnik żeby zapytać czy dostaniemy zwrot pieniędzy za rejs, który się nie odbył. Pani powiedziała nam, że nie wie jak to teraz jest ale za czasów kiedy ona była rezydentką i jeśli rejs się nie odbył to pieniądze zwracali. Niektórzy ludzie już z autokaru dzwonili do rezydentki z wyrazami niezadowolenia odnośnie tej wycieczki i oczywiscie Pani rezydentka powiedziała, że żadnego zwrotu pieniędzy nie będzie, jednym słowem poczuliśmy się oszukani bo skoro kiedyś zwracali za to pieniądze to dlaczego teraz nie zwracają? Ta wycieczka nie należała do tanich. Przynajmnej dla nas ponad 70 E od osoby to sporo a naprwde szału nie było. Generalnie to nie jest pierwsza nasza wycieczka z biurem Rainbow i nie należymy do osób super wymagającyh ale nie lubimy jak ktoś nas oszukuje a tak własnie czujemy się po tej wycieczce dlatego nigdy więcej nie pojedziemy już z Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Minimalna jakość za umiarkowaną cenę

    Łukasz, --- 17.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel dla klient ultra budżetowego - jedzenie bardzo kiepskiej jakości na najtańszych produktach. Brak jakiegokolwiek wyboru jakościowego wina (w tym odpłatnie). W hotelu brak jakichkolwiek kieliszków (!!) Zastraszajacej sytuacji nie zmienia pakiet premium.. Najsłabszy hotel every - nie polecamy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Nie polecamy

    Natalia, Bytkowo 16.01.2022

    Ogólna ocena pobytu bardzo słaba. Na początek pobytu po wejściu do hotelu okazało się że są tylko dwie windy bardzo wolne i po odczekaniu chyba z około 25 min. zmuszeni byliśmy wnieść walizki pieszo po schodach na bodajże 4 piętro. Jedzenie znudziło się nam po 3 dniach, ponieważ było praktycznie to samo. Niesmacznie, monotonnie i do obiadów nie można było nalewać sobie z automatu napojów. Trochę urozmaicenia było na kolacje tematyczne np. wieczór hiszpański ale jak się skończyło jedzenie to już nie było dokładane. Najbardziej nas zbulwersowało jak się okazało że większość atrakcji oraz miejsc w hotelu jest dla klientów premium. Na upragniony basen infinity nie mogliśmy w ogóle wejść tak samo na taras z barem. Alkohole podawane w kubeczkach papierowych bez smaku i drinki najczęściej lane z automatu. Dziewczyna prosiła np o "sex on the beach" lub "pinacolada" a dostawała coś innego, wszystko z sokiem pomarańczowym. Natomiast strefa premium mogła liczyć na lepsze kubki i trochę więcej starań barmanów gdy poprosili o alkohol lub kawę . Lubimy estetyke podawanych drinków, np w szklanych kieliszkach, lub kawa w kubku, ale tutaj nie ma na co liczyć. Obsługa bardzo niemiła, a przekąski nad basenem to albo ich brak albo monotonne i niesmaczne, kończące się na biegunce. Animatorzy bardzo mili i starali się zatrzeć złe wrażenie hotelu, a hotel potrzebuje remontu i odświeżenia. NO I TERAZ NAJLEPSZE!!!!!! Ponieważ pogoda nam nie odpisywała, zamówiliśmy na środę wycieczkę za ok 70 euro. Z rana wstaliśmy, uszkowaliśmy się i idziemy na miejsce zbiorki, a z nami jeszcze kilkanaście osób. Na miejscu podjeżdż obcy autokar i zabiera turystów z biura TUI na tą samą wycieczkę co my mieliśmy, a nasz autokar nie podjechał. Dzwonimy do naszej rezydentki Ewy (ta pani to jedna wielka kpina) i okazuje się, że wyjazd został dzień wcześniej odwołany i przełożony na sobote ale nikt nie raczył nas o tym poinformować. Wymówka? Bo przez deszcz autokar nie wjedzie w jakiś tam rejon, gdzie jechaliśmy.... a przypomnę że TUI tam jechało bez problemu! Wywnioskowaliśmy że było za mało chętnych i wyjazd został odwołany na bardziej polecany i oblegany termin czyli Sobotę. Cud że pieniądze za wycieczkę zostały zwrócone bo krążą opinie że to nie jest reguła. Obsługa hotelowa nie jest nastawiona na klienta tylko na swoją wygodę, np. sytuacja przy barze który częściowo jest nad basenem a częściowo w hotelu, gdy jest ładna pogoda to nie możesz zamawiać nic po stronie hotelowej chociaż dla barmana to są dwa kroki a ty musisz przejść cały bar dookoła. Napoje w automacie mieszane z wodą . Gdy trafiliśmy, że w automacie od napojów skończyła się cola to leciałą tylko sama woda. Myślę, że cena powyżej 3 tysięcy nie adekwatna do jakości w hotelu, który nie wiemy jakim cudem ma 4 gwiazdki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem