Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce typowo turystyczne ale hotelowe pokoje pozostawiają wiele do życzenia. Wymagają pilnego remontu, do tego w nocy biegające chyba szczury na podwieszanym suficie. Jedzenie też bardzo średnie. Wycieczka Majorka w pigułce jak najbardziej warta wykupienia. Przepiękne widoki a od siebie polecam Smocze jaskinie odwiedzić na własną rękę. Parę przystanków autobusem od Sa Coma. Jeżeli hotel byłby przedstawiony na 3 gwiazdki to ok ale 4 to na pewno nie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie korzystaliśmy żadnych wycieczek fakultatywnych. W okolicy zwiedziliśmy zamek Castillo de Sa Punta de N’amer, ranczo w Sa comie (przejażdżki konne), zoo, Jaskinie Cova de la figa (popularne miejsce na ogniska), Cova dels eriçons(kamienista plaża - ciekawe miejsce do nurkowania z rurką). Atrakcje w Sa Comie polecić mogę zarówno osobom z dziećmi ( dużo atrakcji) oraz wolnym strzelcą nastawionym na eksplorację.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Może trzy. Ogólnie brudno, talerze na stołówce często niedomyte. Szklanki również. Jedzenie bardzo dobre. Obsługa na recepcji bardzo miła. Animatorzy również bardzo mili, zabawiali gości. Leżaki przy basenie miały też wiele do życzenia - nie były myte. Okolica ładna, jest gdzie pospacerować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczasy uważam za udane .Hotel ładny ,chociaż w pokoju czuć było stęchlizną . Po interwencji u rezydentki przeprowadzono odgrzybianie. Nastąpiła znaczna poprawa ,chociaż w dalszym ciągu pojawiał się nieprzyjemny zapach.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany, zachwyciliśmy się Majorką, jej zabytkami i przyrodą. Wyjazd spełnił nasze oczekiwania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, świetna lokalizacja , miła obsługa , jednak pokoje za podaną cenę troszkę odbiegają standardem niż pokazane zdjęcia , pokoje sprzątane pobieżnie. Mnóstwo atrakcji , jedzenie bardzo dobre, szeroki wybór każdy na pewno znajdzie coś dla siebie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobrze położony Blisko do plaży , jest też gdzie spacerować. W prawo promenadą wzdłuż plaży , a w lewo promenadą a dalej ścoeżką do uroczych zatok Morena i Morlanda. Blisko hotelu przystanki autobusowe skąd można samemu dostać się do Palmy ( n=bilet w obie strony 18 euro,) a do urodczej Arty ( w obie strony 5 euro). Warto do arty pojechać we wtorek jak jest tam targ miejscowy. Do Jaskiń Smoczych 20 minut autobusem za niecałe 4 euro w obe strony. Miejscowośc typowo wypoczynkowa, , cała ulica sklepików z lepszymi i gorszym rzeczami i pamiątkamii . Hotel jest ok, dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze z widokiem na morze nr 120 ( dodatkowo opłacaliśmy). W pokoju mała lodówka, czajnik i plastikowe filiżanki , włazience suszarka do włosów. Remont był zrobiony na szybcika i jest sporo niedoróbek, ale kto przebywa cały dzień w pokoju? Sprzątanie pokoju polega tylko na wymianie ręczników i posprzątaniu łazienki., pokoje a zwłaszcza łóża są niechlujniie pościłane.Nalezyi jeszcze wspomnieć o podatku turystycznym jest pobierany przy zakwaterowaniu ( niemała kwota bo 23,10 euro od osoby). Jedzenie w hotelu ok, może nie najlepiej doprawione i nie zawsze smaczne mięsa ale jest wystarczający wybór. Drinki takie sobie, piwo nie najgorsze.. Rezydent Eryk jest w porządku i rzeczywiście jak wynikła trudna sytuacja z powortem do kraju to o 4 nad ranem przyjechał na lotnisko.Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fattalne linie lotnicze Ryanair ( lot do Poznania). Nasz wylot był zaplanowany na 23.55 10 czerwca a wylecieliśmy po ogromnych perypetiach 11 czerwca o godz. 17.00. Co z tego ,że po 7 gofdzinach spędzonych na lotnisku zawieżli nas do hotelu , gdzie po 5 godzinach spowrotem odwozili nas na ;lotnisko.Uważam że Rainbow Tours powinno zwracać uwagę z jakimi liniami podpisuje umowę , bo Enter Air prze nami poleciał tylko z 4 godzinami opóźnienia, a nasz samolot przyleciał z Wrocławia i nie mógł wracać do Poznania, bo piloci przekroczyli czas pracy i musieli odpocząć 12 godzin. Niie mieli załogi na podmianę i wszystkich mieli w pompie.. Sporo nerwów nas to kosztowało, bo oddali odprawione bagaże i wystawili nas przed lotnisko i czekaliśmy podad godzinę na autobusy, które nas rozwiozły do 3 hoteli ,w których na poczatku nie chciano nas zakwaterować bo nic nie wiedzieli w recepcji , dopiero po interwencji o rezydenta i dyrektora hotelu otrzymaliśmy pokoje. Powrót na lotnisko i odprawa na nowo makabryczne.. Osobiście napewno przy wyborze kolejnych wakacji będę brała pod uwagę z jakiich liniii lotniczych miałabym skorzystać . Napewno już nie chcę lecieć Ryanairem. Dobre wrażenia z kolejnego pobytu na Majorce zostałyzatarte przez fatalny powrót ..
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
miejscowosc bardzo ładna gorzej z hotelem który moim zdaniem to 3 gwiazdki nie 4. jedzenie ok lecz nie domyte talerze i szklanki oraz duzo wody dolewanej do napoi słodkich. rezydent opowiada pięknie o wycieczkach które nie są warte takiej ceny i w zasadzie tyle takie podejście do ludzi. plaża bardzo ładna miejscowość też ok jedyny minus że daleko od palmy. hotel blisko plaży lecz basen mały i jeden bar na zewnątrz w środku nie funkcjonuje. brakuje siłowni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu w sumie uznajemy za udany. Były pewne wyjatki: ciepłe napoje były podawane tylko przy śniadaniu, ogólnie jedzenie na średnim poziomie. Za to bardzo smaczne drinki i profesjonalna obsługa, mówiąca czasem nawet w języku polskim. Woda w basenie zimna, brakowało leżaków przy basenie. Największym jednak minusem jest brak rzetelności niektorych informacji przekazywanych przez rezydentkę, w tym cena leżaków na plaży, nieprawdziwe informacje na temat wynajęcia samochodu oraz szczegółów niektórych wycieczek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety więcej do tego hotelu nie przyjadę. Ogólnie nie polecam. Za taką cenę można znaleźć zdecydowanie coś lepszego.