Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
miejsce świetne na wakacje, hotel nie jest zły ale nie ma co oczekiwać szału, na windę można czekać i 20 minut bo system obsługi wind ma minimum ze 25 lat, łazienki powinny zostać wyremontowane , okolica ładna, wakacje oceniam jako udane, choć szukałabym hotelu nieco bardziej nowoczesnego pod względem rozwiązań np. wind
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny, obsługa miła i pomocna, basen ok, leżaki przy basenie zawsze dostępne, zjazd na plaże windą - super sprawa. Najgorsza na wakacjach była Rezydentka Pani Julia. Nie widziałem jej ani nie słyszałem , kontaktowała się tylko za pomocą SMS. Wybraliśmy Rainbow bo chwali się rezydentami na miejscu ( w odróżnieniu od TUI która wyraźnie informuje o braku rezydentów na miejscu i pomocą tylko telefoniczną) a Pani Rezydent nie pofatygowała się nawet na spotkanie organizacyjne. Kolejną wtopą Rezydentów to odbierania gości na wycieczki fakultatywne - nie z pod hotelu tylko z pod sklepu Aldi gdzie w naszym przypadku wymagało to długiego spaceru ponad 1km po bardzo stromej ulicy no i oczywiście rozpoznanie topografii miasta ( odnaleźć to miejsce). Bywamy kilka razy każdego roku na wakacjach i nigdy taka sytuacja nas nie spotkała - zawsze odbiór na wszelkie wycieczki był spod hotelu. Ostatni wieczór naszego pobytu też przyniósł nam niemiłą niespodziankę. Transfer na lotnisko mieliśmy dopiero o 20:45 wiec o 19:00 poszliśmy na ostatnią kolacje podczas której menadżer hotelu poinformował nas że musimy za nią ekstra zapłacić gdyż ona nam już nie przysługuje (w ramach całego pakietu), Pani Rezydent też nam tego nie powiedziała i było nam naprawdę wstyd, czuliśmy się upokorzenie i zażenowani zaistniałą sytuacją . Podsumowując z naszego punktu widzenia było tak samo jak z TUI czyli brak rezydenta
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ponad dwugodzinne oczekiwanie na odprawę przy wylocie z Poznania i powtórka na lotnisku w Palmie zaniża ocenę. Na pokład samolotu wchodziłam ostatnia, bo nie było mnie na liście pokładowej. I tak było w obie strony. Druga osoba z umowy nie miała żadnych problemów, chociaż w umowie wpisana była na drugiej pozycji. Dziwne, ale też bardzo stresujące. Ta cała nerwówka całkiem przysłoniła radość z wypoczynku.