Opinie klientów o Caleia Talayot Spa Hotel

5.0 /6
opinie
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.7
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
2.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Julia, POZNAN 05.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Super hotel, top lokalizacja!

Piękny i odnowiony hotel, przy promenadzie. Widok z basenu na morze. Smaczne jedzenie i ok ceny w barze:)

4.5/6

Andrzej, Warszawa 17.07.2024
Termin pobytu: maj 2024

Kontrastowo

W skali od 0 do 6 (0-fatalne; 6-znakomite): Miejsce - 6: w miejscowości Cala Millor, nad samym morzem, przy promenadzie, w pobliżu licznych restauracji, barów, sklepów, blisko molo skąd odpływają statki wycieczkowe, blisko piaszczystej plaży, do przystanków autobusowych kilka lub kilkanaście minut spacerkiem (zależy dokąd chce się jechać), nawet jest gdzie zaparkować samochód jak się dobrze i cierpliwie poszuka 😃 Hotel - 5: dziwny budynek jak na nasze doświadczenia z hotelami 4*. Skromna recepcja, wąskie korytarze (trudno się z kimś minać). Poza tym: wnętrza odnowione, czyste, nasz pokój (junior suite) przestronny (wanna w pokoju, dwie umywalki to duży plus), wyposażony w czajnik elektryczny, kawa, herbata uzupełniana, regularnie sprzątany, mało tego - specjalnie przygotowywany na noc (obsługa ustawiała na ręczniku przy łóżku hotelowe kapcie, kładła przy poduszkach czekoladki Toblerone. W pakiecie powitalnym - butelka wina musującego i owoce. Duży taras, sprawna klimatyzacja. Obsługa bardzo miła, życzliwa, szybko reagująca na prośby i zgłoszenia drobnych awarii. Restauracja mogłaby być nieco większa. Jedzenie smaczne, ale wybór mógłby być nieco obszerniejszy. Bar - modernistyczny, nieprzytulny, nie chce się tam spędzać czasu, i może o to chodzi 😃 Dla gości all incl, poza posiłkami trudno o coś sensownego w snack bar (za dopłatą się znajdzie). Z all incl jest jeszcze jedna niedogodność. W wielu hotelach, w których dotychczas spędzaliśmy wakacje, goście all incl otrzymywali bransoletki i mogli korzystać z all incl do chwili transferu na lotnisko. W tym hotelu tak nie jest. Aby korzystać z all incl trzeba mieć kartę hotelową, którą oddaje się w recepcji w chwili check out. Można dostać talon na lunch ale z baru już nie można skorzystać w ramach all incl. Taki mają tam obyczaj. W sumie pobyt możemy ocenić jako niemal doskonale udany, gdyby nie problem z rezerwacją miejsc w samolocie. Rezerwacja miejsc w samolocie - 1: Skorzystaliśmy, skuszeni ofertą Rainbow, i zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie w obie strony. Z Warszawy wszystko poszło dobrze. Z Palmy - już nie. W check in na lotnisku w Palmie powiedziano nam, że nic im nie wiadomo o takiej rezerwacji. Nie pomogło nawet pokazanie potwierdzenia rezerwacji. Mało tego, powiedziano nam, że nawet gdyby uznali naszą rezerwację, to i tak nie mogliby posadzić nas na tych konkretnych miejscach (miejsca przy wyjściu) jeśli…..nie mamy medycznego przeszkolenia (!) Nie wiem, być może w Hiszpanii są takie przepisy. Jeśli tak, to Rainbow powinien o tym wiedzieć i nie sprzedawać czegoś, czego nie jest w stanie zapewnić. Obecna na lotnisku przedstawicielka Rainbow rozłożyła ręce i rzekła, że nic nie jest w stanie z tym zrobić. „Nasze” miejsca zajęli jacyś ludzie, którzy załatwili je sobie podczas boardingu (na naszych oczach). Oczywiście, nie mieli żadnego medycznego przeszkolenia. Wiem, bo zapytałem ich o to. Rainbow uznał reklamację i zwrócił pieniądze ale dyskomfort związany z problemem na lotnisku pozostał i wpływa na ocenę Biura. Niestety, nie otrzymałem od Rainbow wyjaśnienia, o które prosiłem, dlaczego nie mogliśmy zająć zarezerwowanych miejsc i w jaki sposób Biuro przekazuje na lotniska informacje o zarezerwowanych miejscach, które sprzedaje. Opieka rezydenta Rainbow - 1: I na zakończenie, witająca nas na lotnisku w Palmie przedstawicielka Rainbow oświadczyła, źe ponieważ jesteśmy jedynymi ich gośćmi w tym hotelu (co akurat nam odpowiadało niezwykle), to nie przyjedzie do nas na spotkanie informacyjne. Jeśli mamy jakieś pytania lub problemy, to możemy sobie do niej …. zadzwonić. Dla nas to akurat nie był problem (brak spotkania) ale zastanawiałem się, czy rezydent Biura nie powinien jednak przedstawić gościom podstawowych informacji o miejscu, w którym się znaleźli, zwyczajach miejscowych, ryzykach, itp?

4.5/6

Piotr, Jaworze 24.04.2024
Termin pobytu: październik 2023

wszystko ok

wszystko ok, trochę kłopotów przy wynajmie. Nie było podobno naszej rezerwacji, po zapłacie ponownej dostałyśmy klucze. wszystko się wyjaśniło na drugi dzień , ale bez przeprosin ze strony hotelu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem