Obiekt
Pokoje
Większość pokoi hotelowych dysponuje łóżkami małżeńskimi. Hotel dysponuje ograniczoną ilością pokoi z oddzielnymi łózkami dla osób zapisanych na rezerwacji.Internet
Bezpłatny internet Wi-Fi na terenie całego obiektu.Kategoria lokalna
****
Strona www
https://www.amrcollection.com/en/resorts-hotels/dreams/spain/calvia/Wyżywienie
Śniadania. Możliwość doplaty do HB (śniadań i obiadokolacji) oraz do All Inclusive. Pakiet All Inslusive obejmuje: śniadania, obiady, kolacje i przekąski, szeroki wybór lokalnych alkoholi oraz room service (07:30-23:00).
Program sportowy i animacyjny
Dodatkowe informacje
Świadczenia
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Inne
Zakładane minimum Grupy (minimalna liczba osób wymagana dla realizacji imprezy) wynosi 160 osób.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Hiszpanii trwa od 01.07 do 31.08.
Kategoria lokalna 4
2 godz. 45 min.
Bezpośredni
Wypoczynek
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, podstawowy pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: lokalnego podatku turystycznego płatnego przy zakwaterowaniu, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Mapa
Całodobowa recepcja, konsjerż, 3 baseny (główny, rodzinny, „Oceana”), 2 restauracje bufetowe, 2 restauracje a’la carte, 2 bary z przekąskami, 4 bary (w tym bar w lobby i przy basenie), food market. Dodatkowo płatne: pralnia.
Dla gości z wykupionym Preferred Club: spersonalizowane zakwaterowanie, pakiet powitalny, basen z balijskimi łóżkami i leżakami, Preferred Club Lounge (strefa z przekąskami i drinkami), Preferred Club Bar (bar przy basenie z drinkami i tarasem) oraz parking zewnętrzny (zależnie od dostępności).
Obiekt
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
1 x Pokój
(Pokój standardowy)
3.0/6 (1 opinia)
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zdjęcia klientów
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początku pragnę zaznaczyć, że była to nasza podróż poślubna. Mieliśmy w związku z nią duże oczekiwania ze względu na to, że poświęciliśmy organizację wesela (o którym marzyłam od dziecka) na rzecz wycieczki. Na początku wszystko szło dobrze - dobra organizacja, miła obsługa. Lecz gdy weszliśmy do pokoju hotelowego zaczęły się schody: drzwi od łazienki ciągle się zacinały, prysznic przeciekał, a ponadto nasze łóżko co chwilę się rozsuwało co znacznie utrudniało wygodę. Jeśli chodzi o sąsiadów to byli bardzo głośno - nie dało się spać. W końcu po mojej interwencji udalo się załagodzić sprawę. Ogólnie sam pobyt w hotelu wspominam pozytywnie - miła obsługa, smaczne jedzenie. Ale przyszedł czas aby wracać…. Na początku zapowiadało się dobrze: bus był punktualny i szybko znaleźliśmy się na lotnisku. Okazało się jednak że lot był opuzniony półtora godziny ale trudno takie rzeczy się zdarzają. (Muszę podkreślić że zaraziłam się czymś i tragicznie się czułam). Po jakimś czasie mój mąż chodził po lotnisku żeby dowiedzieć się co i jak. Opóźnienie ciągle się zwiększało - nie wiedzieliśmy gdzie w ogóle mamy czekać ani ile to potrwa . Przyznam że bylam bliska utraty przytomności a czułam się coraz gorzej. Próbowaliśmy się kontaktować z biurem lecz oni w ogóle nie wiedzieli o żadnym opóźnieniu. Nie otrzymaliśmy żadnego wsparcia ani informacji pomimo wielokrotnej prośby o pomoc - tak naprawdę zostaliśmy z niczym. Mój mąż co chwilę biegał mi po jedzenie i coś do picia żebym jakoś dała radę. W końcu udało mu się zdobyć informacje odnośnie lotu i poszliśmy na właściwe miejsce do oczekiwania. Okazało się że inni pasażerowie dostali taką informację i nawet bony, które mogli wykorzystać na darmowe picie… Ale cóż nas to ominęło. Samolot w końcu wystartował o 16;59 ( chociaż planowany był na 13:55). Na szczęście dotarliśmy bezpiecznie na miejsce jednak niesmak pozostał. Podsumowując hotel polecam naprawdę można fajnie spędzić czas ale napewno nie był warty swojej ceny. A jeśli chodzi o biuro Rainbow to bardzo się zawiedliśmy. Pozdrawiam serdecznie
Inne hotele dostępne w tym samym regionie