Opinie o HYB Eurocalas

5.0/6 (37 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
37 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Urlop Maj 2017

    Urlop początek Maja 2017r.Recepcja nie przygotowana na przyjęcie gości.Po 2 godz.i po interwencji parokrotnej rezydenta dostaliśmy pokój.W hotelu czysto,stołówka jak w 3 gwiazdkach,śniadania na papierowych obrusach,jedzenie dobre.Winda wiecznie zepsuta(mieszkaliśmy w 12 piętrowym budynku). Plaża oferowana w biurze Reinbow brudna,nie do kąpieli.Następna plaża ponad 1km od Erocalas,duża czysta i do kąpieli. Rezydenci pomocni, mili,wycieczki ciekawe wyspa piękna na wiosnę.Hotelu nie polecam.

    Grazyna, Ozarów Mazowiecki - 29.05.2017  | Termin pobytu: kwiecień 2017

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Eurocalas 2017 maj

    Pokoje ladne zadbane ,duży plus za sprzątanie codziennie i przede wszystkim czyste ręczniki. Obsluga miła bez problemów . Jeśli chodzi o wyżywienie to naprawdę na wysokim poziomie.W każdym dniu inne urozmaicone dania,owoce i ciasta. Jeśli chodzi o ocenę obiektu to baseny wpożadku natomiast mało atrakcji na terenie hotelu. W hotelu brakuje częscì reprezentacyjnej która powinna podkreślic atrakcyjnośc Obiektu. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci to odbywały się wieczorne animacje. Sala gier zabaw -tylko odpłatnie. Polecam wczasy na Majorce natomiast bez zakupu dodatkowych wycieczek oferowanych z biura Rainbow było by nudno w Hotelu Eurocalas.

    KATARZYNA, NOWY SĄCZ - 26.05.2017  | Termin pobytu: maj 2017

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Słabe trzy gwiazdki

    Ten hotel podobno ma mieć lub już ma 4 gwiazdki- nieporozumienie plastikowe kubki w barze, mieszkanie jak na osiedlu ,plastikowe krzesełka i zużyte do granic możliowiści leżaki- żeby być obiektywnym- pokój ładny,wyżywienie ok(wino bardzo przeciętne),czysto

    Sebastian, Kielce - 26.05.2017  | Termin pobytu: maj 2017

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Nie warte tych pieniędzy

    Hotel w miarę czysty, basen dla dzieci ok, natomiast jeżeli chodzi o animacje - leciała aż 1 polska piosenka, codziennie ten sam zestaw utworów. Dla dorosłych - dramat... Polscy animatorzy, którzy są na miejscu w ogóle nie są zorientowani w temacie. Recepcja to porażka, ciężko się z nimi porozumieć nawet po angielsku, a poziom ich obsługi pozostawia wiele do życzenia. Dodam tylko, iż mieliśmy wylot rano, a zbiórkę o godz. 4.05 i nie dostaliśmy żadnego śniadania!!! Mimo, iż w recepcji wcześniej zgłaszaliśmy, iż będziemy chcieli coś zjeść. Z dzieckiem to mega słabe, zwłaszcza, że na odprawie na lotnisku byliśmy niemal na ostatnią chwilę i jedyne co zdążyliśmy to kupić coś w biegu (dodam, iż doba hotelowa trwa do godz. 12:00, więc śniadanie powinniśmy dostać bezwzględnie...). Jeżeli chodzi o wycieczki, to opróćz objazdu wyspy nie ma co liczyć na coś innego. Rezydenci w hotelu pojawili się aż raz. Na lotnisku rezydenci z Itaki biegali już na wejściu na lotnisko, a z Rainbowa dotarł jak juz staliśmy do odprawy :) Także mocno trzeba liczyć na własną orientację. Nie polecam korzystania z dużego basenu, ponieważ podczas naszego pobyty ktoś do niego zwymiotował. Wody nie wymieniono, jedynie przefiltrowano. Na plus hotelu to obsługa sprzątająca i obsługa w jadalni.

    Magda - 28.06.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem