Opinie klientów o Globales Mimosa

5.1 /6
118 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

ADRIAN, Łódź 03.07.2019

Pokoje czyste i miła obsługa

Pokoje czyste i miła obsługa. Niestety windy to totalna porażka, nie da się z nich korzystać a budynek ma 9 pięter. Działają wolno i w dodatku mieszczą się tylko 4 osoby. Jedzenie średnie, mało hiszpańskich przysmaków, ciągle tylko angielskie dania , tłuste jedzenie. Anglicy nie potrafią się zachować kulturalnie, a obsługa nie zwraca im uwagi.

4.0/6

Blanka 29.08.2019

Myślałam że za ta cenę będę miałam idealny hotel

Hotel urządzony nowocześnie , pokoje nie za duże . Zalety : jedzenie , rezydentka , duża ilość leżaków ; wady : obsługa ( nie do końca znała język angielski ), czystość pokoi ( sprzątaczki wymieniały tylko ręczniki , a jak zwróciłyśmy uwagę do rezydentki o to że nie sprzątają dokładnie , następnego dnia przyszły i umyły podłogę Domestosem ; są również w pokoju mrówki ) , animacje ( są przeprowadzane w języku angielskim , francuskim i hiszpańskim choć było więcej Polaków )

4.0/6

Justyna 20.12.2017

Dobrze, ale nie do końca

Witam, w bieżącym roku (wrzesień 2017) postanowiłam pojechać z Państwa biurem na wakacje na Majorkę. Zamawiałam wycieczkę w oddziale w Gliwicach. Pani, która mnie obsługiwała zapewniała, że pokoje w hotelu Globales Mimosa są po całkowitym remoncie, a na dodatek pokazywała zdjęcia, które rzekomo zrobiła tam, gdy poleciała z pracy zwiedzać dane hotele. Na stronie hotelu widniały stare zdjęcia- Pani zapewniała, że są nieaktualne. Niestety nie pomyślałam, żeby poprosić ją o wysłanie 'aktualnych' zdjęć hotelu na maila- (mój błąd i nauczka na przyszłość). Po przylocie do hotelu pokoje okazały się fatalne- nieodnowione, gruba warstwa kurzu pod szafą, klejące się meble, zakamieniona bateria od prysznica, wanna była popękana i wyraźnie niedoczyszczona, kartka odciągu była nieestetyczna i brudna oraz w łazience podczas przeciągów spadały z sufitu blaszane i ostre kasetony. Pracownicy hotelu mówili, że remont owszem jest zaplanowany, ale na zimę 2017. Po powrocie napisałam reklamacje na temat pokoi, niestety do 30 dni nie dostałam żadnej odpowiedzi, a zgodnie z ustawą jeśli nie otrzyma się odpowiedzi reklamację uznaje się za uzasadnioną. Udałam się ze sprawą do rzecznika praw konsumenta, który doradzał aby napisać jeszcze jedno pismo, w którym zawarłam informację że zgodnie z ustawą z powodu braku odpowiedzi z ich strony żądam 15% poniesionych kosztów do 14 dni. Minęło 14 dni i ani odpowiedzi, ani pieniędzy. Sprawa na drodze sądowej jest niemożliwa, z powodu braku dowodów z mojej strony. Tym samym chciałabym przestrzec inne osoby, że cokolwiek nie jest w ofercie, aby obsługa biura przesłała Wam na maila, żeby był po tym jakiś ślad. Obsługa była miła i pomocna, jedzenia także było dużo oraz bardzo dobre. Plaża także była cudnowna- do tych rzecy nie mogę się doczepić.

4.0/6

jac_nonames 02.10.2017

cena do jakości ok!!! ALE ...

oceniać ten hotel trzeba przez pryzmat cena do jakości i tego czego oczekujemy chyba nie jest to oferta dla rodzin z małymi dziećmi POŁOŻENIE - do plaży dojdzie się spokojnie w 5 min. niedaleko megaluf więc jeśli ktoś jedzie z nastawieniem na kluby imprezę jest to niezła baza wypadowa +/- 20 min nie wiem jak wygląda sytuacja z pokojami od strony drogi te z widokiem na może są ok WYŻYWIENIE PAKIET ALL INCLUSIV – głodny nie wyjdziesz !!!! jedzenie dobre codziennie jakaś nowa pozycja reszta taka sama SZAŁU NIEMA ale jest dobrze pomiędzy posiłkami dostępne proste przekąski ALE jak się spóźnisz na posiłki to z głodu nie umrzesz BAR - alkoholu dostępnego w pakiecie all inclusive nie żałują rozmawiając z koleżanką z pracy nalanie pół szklanki wódki nie jest rzadkością :) przy barze dostępna ulotka gdzie zaznaczone są pozycje dostępne w pakiecie ALE nidotyczy to likieru który dostępny był i nagle stał się płatny (ZMIANA ZASAD W TRAKCIE TRWANIA GRY ) BASEN – jest ok ALE z rana wszyscy walczą o leżaki niebieskie(po godz 8 zazwyczaj brak) potem zostają już plastikowe POKOJE - i tu zaczyna się historia !!!! 1)brak karty do drzwi da się przeżyć ALE dwa klucze by się przydały 2)WANNA!!!!!!!!!?????? + zasłonka 3)pokrętła jak za gierka do wody 4)łazienka mała drzwi nie otwierają się szeroko bo haczą o bidet 5)zestaw do higieny osobistej szczotka golarka mydło szampon etc etc 6)klimatyzacja na szczęście działa 7)łóżko 2 osobowe ? TAK dwa jednoosobowe obok siebie ciągle się rozsuwające materace bardzo miękkie 8)szafa pamiętająca czasy generała franko ale duża i funkcjonalna drzwi przesuwne trochę toporne 9)brak kołdry o ile w lipcu i sierpniu to nie problem o tyle pozostałych miesiącach może być różnie w zamian masz KOC próbowaliśmy załatwić to w recepcji próbował też rezydent … dostaliśmy cztery koce A CO JEŚLI KTOŚ JEST ALERGIKIEM NP NA ROZTOCZA ??(JA) 10)BALKON z widokiem na morze im wyżej tym lepiej :) ANIMACJE I ATRAKCJIE - nie jest to hotel dla rodzin z dziećmi animacje są ale nic dla młodszych dzieci z oferty animatorów raczej niekorzystałem miasto oferuje więcej atrakcji REZYDENT – w sumie raz chciałem załatwić kołdrę ale w całej Hiszpanii nie mieli potem odpuściłem rezydent był ale zależy kto poco jedzie ja byłem odpocząć więc nie używałem jego osoby :) wydawał się spoko gość
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem