Opinie klientów o BelleVue Club

5.1 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
5.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
6.0
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Joanna, Świdnica 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Świetne miejsce

Super hotel, czytając opinie niezadowolonych zastanawiam się kto je wystawił. Nam się bardzo podobało, czysto, smacznie i bez żadnych zastrzeżeń. Wszystko w porządku, uśmiechnięci i uprzejmi pracownicy i goście również. Szczerze polecam!!!

6.0/6

Joanna, Wałbrzych 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Piękne widoki

Hotel mieści się w pięknie położonej zatoce, widoki z niego jak sama nazwa wskazuje są obłędne. Posiłki bardzo dobre, świeże, znakomity wybór. Transfer z i na lotnisko ekskluzywnym busem. Palma niedaleko, miejscowość przepiękna ze świetnym klimatem. Polecamy serdecznie

4.5/6

Oliwia Stanisława, Dobczyce 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie ma do czego się przyczepić

Obsługa hotelu zawsze pomocna, ogromny obiekt na którym na pewno nikt nie będzie się nudził, pełno basenów, atrakcji. Jedzenie jednak jest bardzo monotonne i bez smaku.

4.0/6

Magdalena, Ząbki 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie polecam

Z przykrością muszę wystawić taką ocenę ,ponieważ mieliśmy wykupione wakacje od 19.06 do 26.06 lot został przesunięty na 27.07 o 3:50 w nocy , z małym dzieckiem musieliśmy wymeldować się z pokoju 26.06 do godz 12:00 i do 27.06 do godz 00:30 przebywać po za pokojem , chcieliśmy wykupić dodatkowa dobę hotelowa ale nie było takiej możliwości ze względu na brak miejsc w hotelu ,dziecko spało w wózku,płakało, nie miało siły . Autokar ,który miał zawieźć na lotnisko nie przyjechał o wyznaczonej godzinie tylko spóźnił się pół godziny, pani rezydentka nie nadzorowała tego przez niedopatrzenie byśmy się spóźnili na samolot , na szybko organizowali dla nas transfer bo nie był nawet dla nas zamówiony. Jeżeli placimy za pobyt w określonym czasie to chcemy wylecieć też w określony dzień a nie dnia kolejnego i nie móc skorzystać z pokoju zwłaszcza że byliśmy z małym dzieckiem które było zmęczone i nie mogło zasnąć w łóżku i się normalnie wykąpać ,odpocząć . Przez 12 h musieliśmy kombinować ,stresować się i męczyć bo nie mieliśmy co ze sobą zrobic , bardzo niekomfortowa sytuacja zwłaszcza z małym dzieckiem
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem