Opinie o BelleVue Club

4.3/6 (6 opinii)

4.3/6
6 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Świetne miejsce

    Super hotel, czytając opinie niezadowolonych zastanawiam się kto je wystawił. Nam się bardzo podobało, czysto, smacznie i bez żadnych zastrzeżeń. Wszystko w porządku, uśmiechnięci i uprzejmi pracownicy i goście również. Szczerze polecam!!!

    Joanna, Świdnica - 29.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    17/18 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Piękne widoki

    Hotel mieści się w pięknie położonej zatoce, widoki z niego jak sama nazwa wskazuje są obłędne. Posiłki bardzo dobre, świeże, znakomity wybór. Transfer z i na lotnisko ekskluzywnym busem. Palma niedaleko, miejscowość przepiękna ze świetnym klimatem. Polecamy serdecznie

    Joanna, Wałbrzych - 29.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Nie ma do czego się przyczepić

    Obsługa hotelu zawsze pomocna, ogromny obiekt na którym na pewno nikt nie będzie się nudził, pełno basenów, atrakcji. Jedzenie jednak jest bardzo monotonne i bez smaku.

    Oliwia Stanisława, Dobczyce - 08.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Nie polecam

    Z przykrością muszę wystawić taką ocenę ,ponieważ mieliśmy wykupione wakacje od 19.06 do 26.06 lot został przesunięty na 27.07 o 3:50 w nocy , z małym dzieckiem musieliśmy wymeldować się z pokoju 26.06 do godz 12:00 i do 27.06 do godz 00:30 przebywać po za pokojem , chcieliśmy wykupić dodatkowa dobę hotelowa ale nie było takiej możliwości ze względu na brak miejsc w hotelu ,dziecko spało w wózku,płakało, nie miało siły . Autokar ,który miał zawieźć na lotnisko nie przyjechał o wyznaczonej godzinie tylko spóźnił się pół godziny, pani rezydentka nie nadzorowała tego przez niedopatrzenie byśmy się spóźnili na samolot , na szybko organizowali dla nas transfer bo nie był nawet dla nas zamówiony. Jeżeli placimy za pobyt w określonym czasie to chcemy wylecieć też w określony dzień a nie dnia kolejnego i nie móc skorzystać z pokoju zwłaszcza że byliśmy z małym dzieckiem które było zmęczone i nie mogło zasnąć w łóżku i się normalnie wykąpać ,odpocząć . Przez 12 h musieliśmy kombinować ,stresować się i męczyć bo nie mieliśmy co ze sobą zrobic , bardzo niekomfortowa sytuacja zwłaszcza z małym dzieckiem

    Magdalena, Ząbki - 30.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    7/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem