Opinie klientów o Palia Maria Eugenia

5.3 /6
249 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Wojtek 06.07.2022

Mieszane uczucia

Mieliśmy pokój premium. Prosiliśmy o pokoj na najwyższym pietrze dostaliśmy na parterze, dojście do pokoju z zewnątrz bezpośrednio za scena - porażka jeżeli chodzi o przyjazd z dziećmi. Ogólna ocena jest dobra choć hotel pozostawia wiele do życzenia.

4.0/6

Alicja, Przezchlebie 23.09.2014

Całkiem fajnie

Hotel fajny, czysty, dobre jedzenie, dość blisko plaża. Jednak pokój od strony ulicy zdecydowanie nie dla rodziny z dzieckiem.

3.5/6

Joanna z mężem i przyjaciółmi. 06.07.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Rozczarowani. Tylko piękne widoki.

Tylko piękne widoki, reszta do poprawki. Jesteśmy niewymagającymi osobami i jest to nasza pierwsza opinia którą zdecydowałam się napisać o hotelu bo niestety nie jest to standard jakiego oczekiwaliśmy za takie pieniądze. Nadmienię, że byliśmy już w wielu hotelach. .

3.5/6

Monika 07.09.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Hotel przystosowany tylko pod Francuzów.

W hotelu Palia Maria Eugenia byliśmy 2 tyg. na przełomie sierpnia i września 2016 r. Sam hotel wygląda poprawnie, na 3+. Pokoje czyste ale zdarzało się, że wymieniana pościel była dziurawa (widocznie dziury ze starości materiału). Łóżka bardzo, bardzo nie wygodne, codziennie rano wstawaliśmy "połamani" i marzyliśmy o swoim łóżku w domu. Jeśli chodzi o jedzenie, to oceniłabym je na 4- . Nie było złe ale bardzo monotonne. Ciągle duszone ryby, twarde steki. ..ale zdarzały sie także lepsze dni kiedy serwowano kaczkę, gęś czy łososia (tylko w sierpniu, we wrześniu totalne resztki). Teren hotelu ładnie zadbany, dużo przestrzeni i atrakcji. Do plaży 7 min. spacerkiem przy pieknych klifach. Sama plaża brudna, wszędzie pety i smieci -nikt nie sprzata na biarząco. Przez 5 dni także do samej wody chyba ktos wyrzucił smieci . Odpady unosiły się od samego brzego do 50 m w głąb. kubki plastikowe, słomki, i inne duże i małe plastikowe i inne smieci pływałay wśród turystów i małych dzieci w kółkach -paskudny widok. Zgłaszalismy to do ratownika pierwszego dnia. Ten zrobił zdjęcia i mówił, że wysle to do szefa ale przez 5 kolejnych dni nic sie nie zmieniło. Tragedia! Kolejna sprawa to animatorzy. Hotel jest przygotowany do przyjęcia tylko klientów francuskojęzycznych pod tym względem, Ledwo co mówią po angielsku a co dopiero po polsku. Mało tego publicznie (na scenie) się z tego nabijąją (" Kto by sie uczył polskiego") . Dziwne to zwłaszcza, że 2/5 gości to Polacy. Ich powitanie Polaków każdego dnia wyglądało nastepująco : "Hello Michał! Polska! Wódka! "(tak Pani animatorka witala codziennie mojego męża , do mikrofonu,, kiedy schodził na basen z dziećmi)- animatorzy prowadzą od rana konkursy, więc jak kogoś widzą, to go witają. Jest to dla nas sytuacja niedopuszczalna, żeby w obecności dzieci wykrzykiwac jakieś stereotypy tym samym utwierdzać młodziez, że jak sie jest Polakiem to sie pije wódkę. To samo dotyczy miniklubu, Pani nie jest w stanie zaopiekować sie dzieckiem polskojęzycznym , gdyz mówi tylko po hiszpańsku oraz francusku. Biuro nic o tym nie pisze w ofercie więc czujemy sie jako Polacyi klienci, zdyskryminowani. Przeciez Francuzi nie dopłacali więcej żeby animacje były w ich języku. Na koniec lot. Autokar z pod hotelu zabrał nas o godz. 23:30. Na lotnisko jedzie sie 50 min. więc 2,5 godz. musielismy czekac na lotnisku (w nocy z dziećmi ) Lot zaplanowany na 03.05 (Co to godzina ?- w ofercie była inna podana). oczywiście był opózniony. Nie podano nawet serwisu w samolocie gdyz były 2 godziny turbulencji. Dzieci przestraszone, głodne, spragnione, zmęczone - koszmar. Samolot nie był także wyposazony w koce oraz poduszki. Był stary i trzeszczał jak 30 letnia kanapa. Ja rozumiem, że biuro oszczędza ale nie naszym kosztem!
157585963
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem