Opinie klientów o Hola, bom dia!

5.3 /6
20 
opinii
Intensywność programu
4.3
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.3
Transport
5.2
Wyżywienie
5.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Leszek, Topola Mala 18.04.2019

Ocena wycieczki Hola ,bom dia!

Piekne miejsca,plusy i minusy podaje ponizej

4.5/6

Renata, Oława 23.05.2019

Udana wycieczka :)

Pogoda przez pierwsze dni była deszczowa ale na szczęście humory nas nie opuszczały. Hotel w Portugali był w trakcie remontu co było trochę niekomfortowe, wyżywienie również było na niskim poziomie. Odmienną sytuacje zastaliśmy w Hiszpanii -super warunki hotelowe i rewelacyjne jedzenie.Program wycieczki był ciekawy , sporo wolnego czasu na zakupy, odpoczynek kawę itp. Nasza grupa autokarowa bardzo sympatyczna i tolerancyjna :).

4.0/6

IWONA, Toruń 15.05.2019

Wycieczka zorganizowana na bardzo niekorzystnych warunkach dla uczestników, zarówno finansowych, jak i terminowych. Pomijam fakt konieczności dodatkowej opłaty za różne usługi w wysokości 155 Euro, z której, notabene, żaden pilot nigdy się nie rozlicza. Ale proponowanie w czasie wycieczki objazdowej całodziennej wycieczki fakultatywnej na Gibraltar uważam za skandaliczne. Koszt 60 euro. Jeśli ktoś nie miał ochoty na wycieczkę, musiał sam sobie zagospodarować czas tego dnia, jak i następnego dnia, czyli dnia wylotu, ponieważ biuro zafundowało nam wylot z Malagi do Warszawy o 2.40 w nocy. Zagospodarowanie czasu nie było trudne, ale to oznaczało dodatkowe koszty, m.in. wyżywienia, ponieważ w dniu wylotu było tylko śniadanie. Czy nie można było tego dnia zawieźć nas na lotnisko do Malagi, gdzie można byłoby zostawić bagaże, a stamtąd udać się na zwiedzanie miasta? Zwłaszcza że był to Wielki Tydzień, Semana Santa, uroczyście obchodzony przez Hiszpanów. Równie niefortunne były godziny wylotu z Warszawy do Lisbony - 21.20. Tego dnia, czy raczej nocy w hotelu nie było już kolacji, w zamian za to wspaniałomyślnie pozwolono nam spać do 12. To z kolei skutkowało tym, że na zwiedzanie Lisbony było raptem kilka godzin, ponieważ przewidziana była przerwa na obiad (płatny we własnym zakresie) ze względu na to, że tego dnia nie było obiadokolacji w hotelu. Dla chętnych był natomiast zaplanowany wieczór Fado za 40 euro. Poza rzeczywiście pięknym koncertem, zaoferowano nam butelkę wina na 6 osób oraz symboliczne przekąski (pokrojone w paski marchewki i ogórek). Szkoda, że o wiele więcej czasu było na zwiedzanie Silves i kurortu Albufeira, w którym na dobrą sprawę nie ma niczego ciekawego. W Silves, owszem, była przedpołudniowa kawa w cenie wycieczki, ale na zamek trzeba już było kupić bilet. Niby drobiazg, ale koszty rosną. Zresztą w oczekiwaniu na kawę zmarnowaliśmy sporo czasu, gdyż była tylko jedna kelnerka. A można było w zamian np. pójść na miejscowy targ, który mijaliśmy w drodze powrotnej a na który nie było już czasu. W ogóle było bardzo mało czasu wolnego, pamiątki trzeba było kupować dosłownie w biegu. Natomiast hotele, wyżywienie, lokalni przewodnicy - bez zarzutu. Opieka pilota wymaga usprawnienia, gdyż Pani nie była zorientowana, że np. w Marbelli o wiele bliżej niż tamtejsza Biedronka jest Lidl. Podając rozkład jazdy autobusów do Malagi, nie uwzględniła, że to tydzień świąteczny, więc rozkład jest nieco inny. Podobnie Pani Pilot nie była zorientowana co do godzin parad w okresie Semana Santa. Zabytków i krajobrazów Portugalii i Hiszpanii reklamować nie trzeba, bronią się same. Generalnie jednak odnoszę wrażenie, że Biuro Rainbow przestało szanować swoich klientów. Mam jednak nadzieję, że te uwagi wpłyną na lepszą organizację programu tej wycieczki w kolejnych edycjach.

4.0/6

Krystyna, Białystok 09.11.2019

hola,bom dia

bardzo duzo czasu w autokarze ,nocne godziny wylotu i powrotu to klopotliwe utrudnienie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem