Opinie o Hola, bom dia!

5.3/6
(20 opinii)
Intensywność programu
4.3
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.3
Transport
5.2
Wyżywienie
5.5
Zakwaterowanie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zygmunt Józef, Słupsk 15.05.2019

    Firma Rainbow godna polecenia, a Pani Rezydent Ula swoją merytoryczną wedzą dodoatkowo uatrakcyjniała nam zwiedzanie interesujących miejsc w Portugali i Hiszpani

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tu i tam

    Danuta, Ząbki 20.05.2019

    Lajtowo

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Halo bondia

    Jolanta Stanisława, Wrocław 03.05.2019

    Bardzo ciekawa wycieczka doskonała obsługa dobre hotele jak będzie możliwość to wybiorę się z biurem jeszcze raz

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Luzytania i Andaluzja

    Michał, Lublin 30.06.2019

    bardzo ciekawa wycieczka jeśli ktoś pragnie z grubsza poznać atmosferę panującą na krańcach Półwyspu Iberyjskiego, dowiedzieć się trochę ciekawostek z czasów hiszpańskiej inkwizycji, kolonializmu, podziwiać uroki pięknych portugalskich plaży, zobaczyć jak wygląda corrida od środka, zwiedzić najokazalszy arabski zabytek w Europie jakim jest czy skosztować wyśmienitych lokalnych winek lub rybich przysmaków ;-)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Zadowolony klient

    Ewa, Częstochowa 30.05.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Jedynym minusem były zmiany lotnisk:Katowice-Faro, Malaga-Katowice na Katowice-Sewilla-Katowice.W pierwszej wersji lokalizacje blisko miejsca zakwaterowania,po zmianie długa podróż na lotnisko w środku nocy.4 godz. jazda autokarem,2 godz. przed wylotem ,3,5godz.samolotem,razem prawie 10 godz.Z tego można było uciąć minimum 2 godz.(w pierwszej wersji).Poza tą niedogodnością nie ma się do czego przyczepić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Hola, bom dia!

    Tomasz, Wroclaw 17.04.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Drugi raz w życiu byłem na takiej wycieczce objazdowej, więc raczej nie mam skali porównawczej. Bardzo mi się podobało (prawie) wszystko! Byłoby lepiej, gdyby przejazd z lotniska Fargo był do Lizbony, żeby było więcej czasu na zwiedzanie Lizbony. Chyba wiązałoby się to z dwoma noclegami w Lizbonie, a takl jakość hotelu jest trochę niższa, a cena pewnie dużo wyższa... Przewodniczki w Lizbonie i w Grenadzie - rewelacyjne!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Ocena wycieczki Hola ,bom dia!

    Leszek, Topola Mala 18.04.2019

    Piekne miejsca,plusy i minusy podaje ponizej

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udana wycieczka :)

    Renata, Oława 23.05.2019

    Pogoda przez pierwsze dni była deszczowa ale na szczęście humory nas nie opuszczały. Hotel w Portugali był w trakcie remontu co było trochę niekomfortowe, wyżywienie również było na niskim poziomie. Odmienną sytuacje zastaliśmy w Hiszpanii -super warunki hotelowe i rewelacyjne jedzenie.Program wycieczki był ciekawy , sporo wolnego czasu na zakupy, odpoczynek kawę itp. Nasza grupa autokarowa bardzo sympatyczna i tolerancyjna :).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    IWONA, Toruń 15.05.2019

    Wycieczka zorganizowana na bardzo niekorzystnych warunkach dla uczestników, zarówno finansowych, jak i terminowych. Pomijam fakt konieczności dodatkowej opłaty za różne usługi w wysokości 155 Euro, z której, notabene, żaden pilot nigdy się nie rozlicza. Ale proponowanie w czasie wycieczki objazdowej całodziennej wycieczki fakultatywnej na Gibraltar uważam za skandaliczne. Koszt 60 euro. Jeśli ktoś nie miał ochoty na wycieczkę, musiał sam sobie zagospodarować czas tego dnia, jak i następnego dnia, czyli dnia wylotu, ponieważ biuro zafundowało nam wylot z Malagi do Warszawy o 2.40 w nocy. Zagospodarowanie czasu nie było trudne, ale to oznaczało dodatkowe koszty, m.in. wyżywienia, ponieważ w dniu wylotu było tylko śniadanie. Czy nie można było tego dnia zawieźć nas na lotnisko do Malagi, gdzie można byłoby zostawić bagaże, a stamtąd udać się na zwiedzanie miasta? Zwłaszcza że był to Wielki Tydzień, Semana Santa, uroczyście obchodzony przez Hiszpanów. Równie niefortunne były godziny wylotu z Warszawy do Lisbony - 21.20. Tego dnia, czy raczej nocy w hotelu nie było już kolacji, w zamian za to wspaniałomyślnie pozwolono nam spać do 12. To z kolei skutkowało tym, że na zwiedzanie Lisbony było raptem kilka godzin, ponieważ przewidziana była przerwa na obiad (płatny we własnym zakresie) ze względu na to, że tego dnia nie było obiadokolacji w hotelu. Dla chętnych był natomiast zaplanowany wieczór Fado za 40 euro. Poza rzeczywiście pięknym koncertem, zaoferowano nam butelkę wina na 6 osób oraz symboliczne przekąski (pokrojone w paski marchewki i ogórek). Szkoda, że o wiele więcej czasu było na zwiedzanie Silves i kurortu Albufeira, w którym na dobrą sprawę nie ma niczego ciekawego. W Silves, owszem, była przedpołudniowa kawa w cenie wycieczki, ale na zamek trzeba już było kupić bilet. Niby drobiazg, ale koszty rosną. Zresztą w oczekiwaniu na kawę zmarnowaliśmy sporo czasu, gdyż była tylko jedna kelnerka. A można było w zamian np. pójść na miejscowy targ, który mijaliśmy w drodze powrotnej a na który nie było już czasu. W ogóle było bardzo mało czasu wolnego, pamiątki trzeba było kupować dosłownie w biegu. Natomiast hotele, wyżywienie, lokalni przewodnicy - bez zarzutu. Opieka pilota wymaga usprawnienia, gdyż Pani nie była zorientowana, że np. w Marbelli o wiele bliżej niż tamtejsza Biedronka jest Lidl. Podając rozkład jazdy autobusów do Malagi, nie uwzględniła, że to tydzień świąteczny, więc rozkład jest nieco inny. Podobnie Pani Pilot nie była zorientowana co do godzin parad w okresie Semana Santa. Zabytków i krajobrazów Portugalii i Hiszpanii reklamować nie trzeba, bronią się same. Generalnie jednak odnoszę wrażenie, że Biuro Rainbow przestało szanować swoich klientów. Mam jednak nadzieję, że te uwagi wpłyną na lepszą organizację programu tej wycieczki w kolejnych edycjach.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hola,bom dia

    Krystyna, Białystok 09.11.2019

    bardzo duzo czasu w autokarze ,nocne godziny wylotu i powrotu to klopotliwe utrudnienie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem