5.5/6 (264 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Ogólnie wyjazd rodzinny na majówkę mogę uznać za udany, lecz miał on kilka minusów. W hotelu bardzo monotonne jedzenie, brak wieczorów tematycznych, przekąski w barze na plaży to co dziennie frytki, pseudo sałatka grecka i hamburger, czyli bułka z kotletem a czasami dodatkowo plasterek pomidora. Alkohole i drinki to delikatnie mówiąc porażka, w zależności od barmana kiepskie albo bardzo kiepskie. Pokoje średnie , a łazienki podniszczone. Okolica hotelu to totalna pustka ale nam to nie przeszkadzało. Oczywiście były i plusy, plaża bardzo fajna, bardzo duże zaangażowanie animatorów oraz pomocna i szybka obsługa - przylecieliśmy w nocy i w pokoju była uszkodzona klimatyzacja, którą naprawiono w 15 min! Fajne baseny i mały ale fajny aquapark. Wieczorne animacje to kwestia gustu. Dużym plusem to jeden z managerów mówiący po polsku. Obsługa biura RAINBOW bez zarzutów. Dla mnie raczej to hotel 4*
4.0/6
Wyżywienie i obsługa ok, czystość pokoi średnia jak to w Egipcie, słabe i monotonne animacje, brak alternatyw poza hotelem (do Hurghady 45 minut drogi)
4.0/6
Kompleks hotelowy ogólnie ładny, przestronne lobby , obsługa w recepcji miła i pomocna. Teren dookoła hotelu dobrze zagospodarowany, zielono, dużo drzew. do dyspozycji gości 5 basenów , w tym jeden podgrzewany ale dość płytki. Plaża należąca do hotelu może być, nie za duża ale dobrze wyposażona, leżaki i ręczniki , kelnerzy, obsługa sprzątająca, na terenie plaży czynny jest barek z przekąskami i napojami. Wyżywienie mieliśmy all inclusive ,także jeść można było bez końca. Samo jedzenie dobre , różnorodne, dla każdego coś się znajdzie. Nie dopadła nas "klątwa faraona" pomimo że jedliśmy wszystko. Zawodu doznaliśmy jak zobaczyliśmy pokój nam przydzielony, jak na hotel 5 gwiazdkowy to kpina. po pierwsze było brudno , tylko pościel i ręczniki wyglądały na czyste. Stan łazienki kiepski, nie domyta , klimatyzacja porażka, głośna jak czołg a chłodzenie jak na lekarstwo . Na noc trzeba było wyłączyć , bo nie dało się spać. Dopiero na drugi dzień pokój został w miarę sprzątnięty. Ogólnie pobyt udany i przyjemny, pewnie bym wróciła tylko poprosiłabym o lepszy pokój.
4.0/6
Hotel po wejściu wydaje się mega, ale jesteście prowadzeni do budynków obok z baaardzo słabymi pokojami- to jest schemat, obserwowalam innych gości i też w pierwszej kolejności prowadzono ich do budynku obok. baseny,obsługa super, plaża nieduża ale ładna. wokół hotelu kilka sklepów i apteka. na recepcji jest Pan mówiący po polsku. Restauracje ala carte - nie polecam. Animatorzy sympatycznie. Jedzenie - dla wegetarian ubogo, oprócz ostałych posiłków były też pizza, sałatko koło basenu.