Opinie klientów o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

5.0 /6
215 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Dariusz, Lebork 23.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

słaby hotel

Ogólnie słaby hotel. Jedzenie monotonne. Śniadania na 2 obiad 3 a kolacja na ocene 4 Obsługa się starała ale chyba kiepskich kucharzy tam mają, Jedynie ciasta bardzo ładnie wyglądały ale tylko kilka spróbowałem bo raczej nie jem słodyczy.

2.0/6

Adrian, Tarnów 10.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecam

Z minusów. Niestety nagabywaczy jest bardzo dużo. Nie można sobie spokojnie odpocząć na plaży hotelowej, bo ktoś co chwilę zaczepia proponując masaż w hotelowym spa. Jak dla mnie to jest porażka że hotel pozwala na takie rzeczy. Po drugie hotel miał swoją świetność chyba 50 lat temu, jest mocno nadgryziony przez czas. Jedzenie było raczej kiepskie, nie mówiąc o tym że przekąski na plaży ograniczały się do pizzy i hot dogów, na które trzeba było czekać w długiej kolejce ponad pół godziny. Chciałem także skorzystać z darmowej siłowni, ale była w tragicznym stanie. Jedna bieżnia miała dziurę przez co nie dało się biegać, a druga całkiem nie działała. Animacje pozostawiają wiele do życzenia. Plus jest taki że codzienne sprzątają pokoje i ogólnie na terenie hotelu jest w miarę czysto. Pokój który dostaliśmy był duży z widokiem na morze. Klima dobrze się spisała działając 24/7. Ogólnie nie polecam.

2.0/6

Kamil, Czerwieńsk 13.08.2024
Termin pobytu: sierpień 2024

sredni

Sam hotel jak i obsługa na plus, jednak brak Europejczyków, raczej nastawiony na arabskiego klienta. Kuchnia typowo arabska, o ile nożna było coś wybrać coś na obiad i kolację to śniadania były dramatem. Jakieś papki z kuskusem, codziennie omlet i jajko na twardo. Brak informacji ze strony Rainbow o nastawieniu hotelu pod konkretnego klienta. Wszystkie animacje nastawione na arabską kulturę, basen od samego rana zajęty przez arabów, głośno, brudno w restauracji i w lobby. Obsługa robiła co mogła żeby było czysto, ale przewaga arabskich klientów nie pomagała.

1.0/6

Katarzyna, Radomsko 03.07.2022

wczasy AMC Royal Resort

Hotel ładny w kształcie litery U. Plaża blisko, ładna, piaszczysta. łagodne zejście do morza przy pomoście. Niestety przy zakwaterowaniu dostaliśmy pokój w którym okazało się że jest brudno w szafie, na półkach, w łazience. Z oberwaną firanką. Ze względu na godzinę przyjazdu ( 22) wymyłam sama wszystko i zgłosiliśmy ten fakt rezydentce w dniu następnym. Pani rezydent ten fakt zgłosiła pani Adrannie siedzącej w recepcji. W dniu zgłoszenia nikt nie przyszedł sprzątać. Poczekaliśmy do następnego dnia i nic. O godzinie 18 zgłosiliśmy pani Adriannie że nikt nie przyszedł posprzątać po czy ona powiedziała że może nam kogoś przysłać wieczorem. Dopiero w trzecim dniu a właściwie czwartym mieliśmy posprzątany pokój. W drugim dniu odpadły nam drzwi z szafy. Zostały przykręcone dopiero po 5 dniach. Natomiast firankę musieliśmy sami zawiesić, bo poczucie estetyki mamy inne niż pana sprzątającego. Wyżywienie tragiczne. Śniadanie od 7. Na bufetach znikoma ilość jedzenia. Brak masła , twarogu, jogurtu, warzyw i owoców. Donoszone dopiero po 8 jak pojawiają się Arabowie. Posiłki mało urozmaicone, mało warzyw, owoców. Codziennie to samo. napoje podawane w plasitkowych lub papierowych kubeczkach. Brak frytek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem