Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

4.9/6 (253 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    🙂

    Byliśmy w Egipcie pierwszy raz. Ogólne wrażenia w porządku, jedzenie bardzo na słodko i w egipskim stylu, chociaż zawsze coś się dla siebie znajdzie, obsługa hotelu bardzo przyjazna i miła. Problem mieliśmy przy powrocie na lotnisku, celnik nie chciał nas przepuścić dalej bez wydrukowanego biletu, zrobiło się zamieszanie, cała grupa zaczęła szukać a to umowy, a to jakiegoś potwierdzenia z Rainbow, udało się wszystkim przejść, ale uważam że rezydent powinien przekazać informację, że taka sytuacja może mieć miejsce, wówczas każdy miałby czas wcześniej , by przygotować( choćby w telefonie) taki dokument. Jeśli wylatujecie z Katowic nie dajcie się też nabrać na voucher w strefie bezcłowej. Dostaliśmy cztery bony o wartości każdy 50 zł na zakupy w strefie bezcłowej - co z tego jak w tej strefie nie ma żadnego sklepu, w którym można zrealizować bon🤔 Ponadto dostaliśmy również możliwość szybkiej odprawy- problem w tym , że w nocy ta bramka jest nieczynna 😂

    Magda - 21.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel

    Jeżeli chodzi o hotel i wycieczki fakultatywne to wszystko było w porządku, wyjazdy i spotkania punktualne, przewodnicy wystarczająco dobrze mówili po polsku. Jedzenie inne niż w Polsce ale każdy może znaleźć coś dla siebie, prawie co dzień podobne dania, dużo ciast do wyboru. Bardzo zawiodłem się jeżeli chodzi o długość pobytu bo praktycznie jedna doba hotelowa zastała nam skradziona ! miało być 7 a praktycznie wyszło 6 bo przyjechaliśmy do hotelu w poniedziałek około 3.00 i wyjeżdżaliśmy w niedzielę około 3.00 porażka. Tak samo powrót zmieniane godziny jeszcze w trakcie pobytu a już międzylądowanie to jakieś jaja, w mróz osoby starsze i kobiety z malutkimi dziećmi wysiadka na lotnisku w Warszawie i czekanie w autobusie obok samolotu żeby mogli sprzątać samolot. Oczywiście zamawiając nie było mowy o czymś takim. Rozumiem że oszczędność żeby nie latały puste samoloty ale organizacja tego międzylądowania to uwłacza godności człowieka. Z pobytu jesteśmy zadowoleni ale ten powrót i to skrócenie pobytu to porażka

    Grzegorz, Kraśnik - 05.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wypoczynek

    Jesteśmy zadowoleni z całokształtu wyjazdu, hotel wymaga odświeżenia ale ogólnie jest czysto, pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników plażowych na życzenie, dostawa wody butelkowanej. Darmowe leżaki przy basenie i prywatnej plaży, prywatne molo. Jedzenie niestety monotonne i niezbyt smaczne, w ostatnie dni pobytu mieliśmy już dość. Minusem było też ciągłe zaczepianie przez pracowników i namawianie na dodatkowe usługi (spa, zabiegi, wycieczki).

    Justyna - 18.10.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Majowy wyjazd 2024

    Hotel spoko, przyzwoity, bez fajerwerków oceniam na dobre 4*. Przeważnie Rosjanie i miejscowi. Plaża dobra dla małych dzieci. Rybki można zobaczyć sporadycznie.

    Ryszard, Dąbrowa Górnicza - 26.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem