Opinie klientów o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

5.0 /6
215 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Karol, --- 01.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

egipskie 5*, europejskie 3*

Generalnie pobyt upłynął przyjemnie. Hotel wymaga odświeżenia, ale jest czysto, obsługa jest miła i pomocna, zarówno plaża jak i strefa basenowa 10/10. alkohole lokalne, z plastikowych butelek. Do wypicia, ale bez rewelacji. Jedzenie dramatyczne, monotonne i momentami ochydne. Rzadko bylo coś co naprawde smakowało, a podróżowaliśmy we 4 osoby i każdy miał takie samo odczucie. Czuliśmy się jak świnie, którym gospodarz leje wiadro paszy do paśnika:) Ogólna ocena pobytu byłaby 10/10, ale przez jedzenie max 6/10 Aha, restauracja włoska w której raz na pobyt można zamówić stolik... to jest jakiś nieśmieszny żart. Gdyby Włoch to zobaczył to zrobiłby tam aferę... dania te same co w restauracji głównej, poza tym jedynie "pizza" przygotowywana na bieżąco. Pizza, która smakuje gorzej niż najgorsza mrożona pizza z marketu... Jeśli cenisz sobie w formule all in jedzenie to nie wybieraj tego hotelu!

3.0/6

Jolanta, Warszawa 26.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Hotel wymaga zmian

Wrażenia z wyjazdu są ogólnie pozytywne. . Głównie ze względu na bliskość spotu kitesurfingowego (Byłam w tym hotelu 2 x właśnie z tego powodu). W hotelu natomiast potrzebne są zmiany. One już mają miejsce, ale o najpierw o tym, co należy zmienić: hotel wymaga odświeżenia ze względu na stare meble, zużyte sprzęty, nieświeże ściany i łazienki; woda w basenie była zimna (wyjazd w pażdzierniku); obsługa w recepcji. Na plus: zmiany w jakości i różnorodności jedzenia. Rok temu było koszmarnie. W tym roku jedzenie było świeże. Asortyment nie był może bogaty, ale było z czego wybrać. Chociaż po hotelu 5* raczej spodziewałabym się czegoś więcej. W miejscu tym jest restauracja włosko-azjatycka. Tzn - tylko z nazwy, bo z żadną z tych kuchni nie miała do czynienia :D i bardzo słabe jedzenie i mały wybór. Wystrój tej restauracji jest fatalny: pomieszanie z poplątaniem, a siedziska przy stołach za wysokie :). Otoczenie obiektu też mogłoby być przyjemniejsze. bardzo brakuje tam zieleni. Pokoje: wymagają remontu. Pokoje ekonomiczne mają przeszklone balkony, co powoduje , że można się w nich ugotować :). Bardzo miła obsługa była w tym roku a barze w lobby. Pozdrowienia dla chłopaków. mil, uśmiechnięci, choć czasami było widać, że są zmęczeni, ale i tak się uśmiechali. Także nowa, miła obsługa w jadłodajni. Bravo. zmiana na plus to także przekrywanie stołów na kolację. Bravo za to. Duży plus to także przeniesienie wieczornych animacji do klubu przy jadłodajni, dzięki czemu wieczorami naprawdę można było cieszyć się spokojem i ciszą. (w ubiegłym roku było okropnie głośno w pokojach z widokiem na basen, aż dp 23.00.)

3.0/6

JOANNA, Kozy 29.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

kiepskie jedzenie

Hotel zadbany i czysty o troche ponad srednim standarcie, ale teren maly a jedzenie zdecydowanie ponizej standardu hotelu, restauracje tematyczne to wrecz parodia, bardzo ubogi wybor, juz glowna restauracja duzo lepsze. Sniadania ok, ale obiady i kolacje, praktycznie codziennie to samo, w zasadzie nie bylo co zjesc

2.5/6

Dorota, warszawa 29.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

hotel bardzo przecietny

Zacznę od plusów: - blisko od lotniska - prywatne molo to tyle. Minusy: - łazienka do odświeżenia/ remontu - suszarka do włosów bardzo słaba - jedzenie bardzo przeciętne, niezbyt smaczne - w porach jedzenia nie można było sobie samemu wybrać napoju jaki się chce, trzeba za każdym razem podejść do „baru” po napój, colę nalewają z nalewaka okropna! dopiero po upomnieniu leją oryginalna colę - nie było zielonej herbaty - naczynia nie domyte - internet free tylko przy recepcji, wieczorami było dużo osób przez co prawie nie działał - przy zameldowaniu dostaliśmy pytanie czy chcemy lepszy pokój oczywiście za opłatą, pan przy recepcji zaproponował za 20$, zeszliśmy do ceny 5$ po czym okazało się że lepszy pokój niczym się nie różni od tych normalnych (może tylko tym że był on na 1 piętrze) - bardzo dużo osob z Chin (mega głośne społeczeństwo, nie zwracające uwagi na drugą osobę, wpatrzone w telefony) - mała plaza Hotel dla nie wymagających. korzystaliśmy z wycieczki do Kairu trwa 24h bardzo napiety program ale warto dla samych piramid jechać, jeżeli chce się wejść do środka to trzeba zapłacić wycieczka do hurgady to porażka wejście do meczetu i kościoła i przejście 2 min Promenada, wejście do restauracji do kawiarnio baru na napój za free ale przy okazji można coś jeszcze zjeść za dopłata i oczywiście odwiedziny w lokalnej perfumerii i ostatni punkt to bazar a w rzeczywistości to sklep bardzo drogi. zdecydowanie lepiej kupić pamiątki w sklepikach przy hotelach czy przy piramidach jest taniej i lepszy wybór. rafa koralowa - wycieczka z firmy hotelowej za 10$ bardzo miły pan nas obsługiwał, ale rafa szara bez kolorów -rozczarowanie - za wszystko trzeba płacić napiwki Drugi raz byśmy tam nie wrócili.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem