Kategoria lokalna 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zadbany, czysto, sprzątane codziennie, obsługa hotelu miła i przyjazna, animatorzy bardzo się starają aby zapewnić rozrywkę gościom. Z minusów to to, że w pokoju z szafy wyleciały jakieś muszki które pogryzły mnie, klimatyzacja w pokoju głośna.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje jak najbardziej udane, hotel w którym byliśmy drugi raz polecam wszystkim. Bardzo dobra obsługa, pokoje codziennie sprzątane. Jeżeli chodzi o posiłki, to każdy coś dla siebie znajdzie. Jedyny mankament to nocny powrót. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 1.20 w nocy. Po przybyciu na lotnisko okazało się że lot opóźniony jest o 55 min. Do Hurghada przylecieliśmy polskimi liniami Enter, a powrót mieliśmy egipskimi liniami, dlaczego, tego nikt nie wie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje duże , czyste , ładnie wyposażone. Na bieżąco odświeżane ( malowano jeden na naszym piętrze ) Widok na besen i morze super - mieliśmy pokój na wewnętrzny dziedziniec. Animacje przy basenie oraz wieczorem w lobby oraz w klubie nocnym. Jedzenia dużo , zawsze ktoś powie że się powtarza , ale jak do wyboru jest kilkanaście potraw co dzień , to można codziennie wziąść co innego :) Sporo ciast , owoców , soki, na śniadanie omlety oraz naleśniczki . Kawa jedyna zdatna do picia przy śniadaniu - zaparzona w durzym bemarze. W barku w lobby , przy plaży i basenie rozpuszczalna z automatu. Minusem w okresie zimowym są obiady w restauracji przy plaży - przeciągi niemiłosierne w grudniu. Powinni od strony morza dać ścianki foliowe na całej szerokości ściany - był tylko fragment zasłonięty i na te miejsca zawsze było polowanie :) Restauracja a'la kart to żart. Trzeba rezerwować stolik jak do Hiltona a w restauracji w bemarach te same dania co na dole w restaracji, dodatkowo tylko pizza którą kucharz przygotowuje na miejscu , wielkości talerzyka pod filiżankę - ale pizzarinka była dobra - brawa dla kucharza za podejście do gości i uśmiech. W recepcji mamy w obsłudze Panią Adriannę - polkę - super uprzejma i uczynna - dziękujemy za pomoc przy załatwianiu potrzebnych żeczy. W lobby jest także stoisko prywatne taxi - dobra cena i dobra usługa. Za transport do centrym Hurghady , oraz odebranie w na telefon zapłaciliśmy 6$.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cześć nie widziałem że zamykajom basen o 18 godzinę potem nie wydomo co sobow zrobić brak internetu w pokoju jak dla mnie mogła by bić trochę wyncej owoców włoska restauracja bardzo słaba była czy wencej chciałbym pojechać do Egiptu 80% nie powinno barzej dostosowatsie do turysta z Europy