4.9/6 (253 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
Hotel przyzwoity aczkolwiek nie ma pięciu gwiazdek. Lata świetności minęły dla niego ok 10 lat temu. Czystość w porządku. Obsługa raczej z tych mniej uprzejmych. Częste braki w napojach na all inclusive. Jeśli ktoś jedzie licząc, że naje się dobrego jedzenia to satysfakcja trwać będzie maksymalnie 2 dni (bardzo monotonne menu). Hotel typowo targetowany pod Rosjan, emerytowanych Chińczyków i rodziny arabskie. Mało rozrywek (hotel obok ma swój aquapark) a "sala gier" rozczarowuje mocno. Plaża czysta, klimatyczny pomost i bardzo długie, łagodne zejście do morza. Na ogromny plus ekipa Rainbow I wycieczka fakultatywna na nurkowanie.
3.5/6
Organizacja wyjazdu pierwsza klasa! Rezydenci, Opiekunowie i przewodnicy grupy na wycieczkach fakultatywnych byli FANTASTYCZNI. Poziom ich języka polskiego bardzo dobry - żartują w naszym języku bardzo sprawnie. Dbali o wszystkich. Hotel- starszy i widać to po zużyciu mebli, łazienki... Czysto i obsługa bardzo dba o czystość, ale zużycia nie da się ukryć... Jedzenie słabe, od zawsze ... nie potrafię zrozumieć na siłę przygotowanych posiłków "jak nasze, europejskie"?? I tu tak jest... chleby, bułki fatalne gnioty - na słodko, gotowane papki z warzyw bez smaku i kurczak pod każdą postacią na okrętkę... Parówki i mortadela - jak karma dla kota (standard). Bardzo mało lokalnych potraw. Często podawane zeschnięte z wczoraj croissanty i bułki. Suchy prowiant na wycieczkę fakultatywną - koszmar, poniżej krytyki. Zadbajcie sami o to, bo nic z tego nie nadaje się do jedzenia... suche bułki, 2 plastry sera i tej ochydnej mortadeli. Sok i upadły banan. Na parkingach pod atrakcjami, wiele bezdomnych schorowanych często psów... wielu turystów karmi tym prowiantem te psy... ( warto wziąć wodę dla tych psów z hotelu...) Ogólnie wyjazd bardzo udany, polecam biuro RAINBOW !!!!! JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENI MIMO WSZSTKO.
3.5/6
Wybrałem Last Minute, AMC był reklamowany jako jedyny 5 gwiazdkowy hotel do wyboru w Hurghadzie. Uważam, że nie warto było się dopłacać, gdyż wg mnie nie różnił się niczym od hoteli uznanych za 4 gwiazdkowe, a w niektórych aspektach wypadał gorzej. Hotel ma bardzo mały teren, mały basen oraz małą plażę. Pokoje czyste, codziennie sprzątane - nie mam żadnych zastrzeżeń. Na plus duży wybór leżaków na plaży, na basenie również nie było problemu z dostępnością - zapewne ze względu na wrześniowy pobyt w hotelu i mniejszą liczbę gości. Siatki zabezpieczające morze, więc nie pływają żadne ryby oraz nie ma też żywej rafy bliżej przy pomoście. Polecam wybrać się na wycieczkę na rafę na nurkowanie. Obok plaży hotelowej miejsce gdzie można polatać na kitesurfingu. Jedzenie w bufecie średniej jakości, monotonne, tylko raz podczas pobytu jadłem świetne kofty. Jeżeli ktoś lubi słodycze, codziennie ogromny wybór ciast i ciastek. Restauracje reklamowane jako a la carte de facto serwują to samo co w bufecie i nie ma opcji wyboru z menu. Orientalna - to niby kuchnia egipska, ale skończyło się na grillowanym kurczaku. We włoskiej nie miałem okazji być. W hotelu tylko animacje dla dzieci, bar otwarty tylko do północy, brakuje imprez hotelowych dla dorosłych, chociaż istnieje disco, które jest otwarte od 23 do północy - zazwyczaj nic się tam nie działo. Polecam zabiegi w hotelowym SPA, ogólnie można się zrelaksować na plaży czy basenie, ale w porównaniu z innymi hotelami 4 gwiazdkowymi wypadło drożej i gorzej. Jeżeli ktoś zastanawia się czy dopłacić do hotelu 5 gwiazdkowego, uważam, że nie warto.
3.5/6
Hotel bardziej na 3+ gwiazdki, bardzo ładna plaża. Obsługa bardzo miła, jedzenie takie sobie. Wyjazd był udany ale hotel nie zachwycał.