Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

4.9/6 (253 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Opinia hotelu

    Hotel to najwyżej 3* . Łazienka dramat PRL ,brud jakaś farba na kafelkach, wszędzie się kleji no dramat. Jedzenie masakra a zwłaszcza śniadania, obiady jak ktoś lubi mięso to się nie naje tylko kurczak i jakaś baranina w sosie które nakładają kucharze żebyś czasami nie nałożył sobie za dużo. Jedynie ciasta były dobre. Hotel przystosowany bardziej pod lokalnych turystów. Egipcjanów 70% . Ale animatorzy przynajmniej spoko. Naprawdę oczekiwałem więcej ale niestety. Każdy niech pojedzie i sam sobie oceni, bo to jest tylko moja opinia a komuś innemu może hotel podpasować. Jak dla mnie daje 3/6 gwiazdek

    KECAJ74 - 20.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt w hotelu AMC Royal Resort, Hurghada

    Plaża przyhotelowa z długim pomostem umożliwiającym wejście do wody w miejscu dostatecznej głębokości, gdyż od plaży głębokość do kolan na odległość ok 150 m. Jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone, głównie kurczak, ryba, wolowina a z niej czesto klopsiki albo burgery. Dania mięsne trzech rodzajów dostępne wyłącznie przy kucharzach i przez nich nakładane. Wydzielane wręcz. Brak informacji o gatunku ryby i pozostalych potrawach (bezmięsnych) nakladanych samemu.

    Jolanta Ewa, Gdańsk - 23.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nowe wrażenia......

    Wyjazd dodał do życia jakiegoś doświadczenia z pobytu w Egipcie. Dzięki wycieczkom faktywnym poznał nowe miejsca, kulturę, religię i politykę kraju. Kraj bardzo dziki - za wszystko żądali przysłowiowego "dolara". Trzeba uważać, aby nie wydać kieszonkowego. Polecamy tylko podróżowanie z przewodnikiem w tym kraju. Sam hotel "przeżył" już swoje. Wymaga gruntownego remontu. Ogólnie nie jest brudno i nie jest zbyt czysto.

    Marcin, Rzeszów - 10.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jeśli jesteś nocnym Markiem, będziesz zawiedziony! :)

    W AMC Royal spędziliśmy przed ostatni tydzień marca, hotel dość fajnie usytuowany, ponieważ morze jest na wyciągnięcie ręki odrazu za basenami, pokoje są przestronne wraz z balkonami bądź tarasami w zależności od piętra danego pokoju. W lobby osoby są bardzo kontaktowe i nie ma problemu z komunikacją nawet przy słabej znajomości języków, ponieważ po Polsku też sporo rozumieją. Natomiast jeśli chodzi o jedzenie, w tym momencie troszkę kończą się superlatywy hotelu, gdyż ciasta i desery są podane jeszcze zamrożone, nie mają zupełnie smaku. Jedzenie wytrawne na ,jedno kopyto’ jest spory wybór jednak wszystko smakuje podobnie, jeśli szukacie tutaj Europejskiego smaku i przypraw to będziecie zawiedzeni, ponieważ mięso pozbawione jest jakiegokolwiek smaku. Bar na plaży oraz przy basenie niestety czynny tylko do 17, a więc kąpiel na basenie również po tym czasie jest juz niemożliwa, gdyż nie ma ratowników, oraz osoby które strzeżą basen zabraniają kąpieli. Jest to trochę krzywdzące, ponieważ jadąc na wakacje lubię spędzić czas na basenie wieczorkiem z drinkiem w ręku, w tym hotelu nie było to możliwe. Jedyne miejsce gdzie po godz 17:00 można napić się drinka jest bar przy lobby (recepcji) gdzie zazwyczaj jest okropny harmider, ponieważ każdy tam w tym czasie przesiaduje. Wracając do tematu pokoi, jest duży problem z odpowiednim działaniem karty otwierającej drzwi pokojowe, podczas 7 dni kartę wymieniałam 4 razy, nie była trzymana przy żadnym sprzęcie który może powodować jej uszkodzenie, a mimo to nie działała poprawnie i często z dzieckiem na rękach z wózkiem i milionem innych rzeczy byłam zmuszona schodzić z 2 piętra na lobby po to żeby ktoś dał mi kartę, którą będę w stanie otworzyć pokój… Atrakcje dla dzieci w tym hotelu praktycznie nie istniały, animacje wyglądały tak że około godziny 10 na scenę wychodziły 3 osoby które zatańczyły jeden taniec (który wyglądał jak taniec z przymusu) i skończyły swoją karierę aż do godzin popołudniowych gdzie znowu wyszli i zatańczyli jedną piosenkę, trochę szkoda bo ludzie chętnie chcieli brać udział, a niestety było czuć ten niedosyt. Molo na plaży zamknięte o godz 17, więc również nie można było wejść wieczorem i przejść się przy zachodzie słońca, plaża otwarta ale już również bez ratownika. Położenie hotelu też jest całkiem niezłe, bo dookoła znajdują się sklepy gdzie spokojnie kupicie jakieś pamiątki czy inne gadżety, jednak wiadomo jest drożej niż w centrum Hurgady, ja polecam złapać taxi i za 5 euro wybrać się na zakupy np do Gomla Market gdzie można zapłacić funtami egipskimi i ceny tam są naprawdę śmieszne. Ogólne wrażenia oceniam na bardzo średnie, super że morze jest zaraz przy hotelu, fajnie, że pokoje są przestronne, jednak hotel ma naprawdę duży potencjał na coś lepszego, niż to co w tym momencie oferują.

    Weronika - 01.04.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem