Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

4.9/6 (253 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel wymaga zmian

    Wrażenia z wyjazdu są ogólnie pozytywne. . Głównie ze względu na bliskość spotu kitesurfingowego (Byłam w tym hotelu 2 x właśnie z tego powodu). W hotelu natomiast potrzebne są zmiany. One już mają miejsce, ale o najpierw o tym, co należy zmienić: hotel wymaga odświeżenia ze względu na stare meble, zużyte sprzęty, nieświeże ściany i łazienki; woda w basenie była zimna (wyjazd w pażdzierniku); obsługa w recepcji. Na plus: zmiany w jakości i różnorodności jedzenia. Rok temu było koszmarnie. W tym roku jedzenie było świeże. Asortyment nie był może bogaty, ale było z czego wybrać. Chociaż po hotelu 5* raczej spodziewałabym się czegoś więcej. W miejscu tym jest restauracja włosko-azjatycka. Tzn - tylko z nazwy, bo z żadną z tych kuchni nie miała do czynienia :D i bardzo słabe jedzenie i mały wybór. Wystrój tej restauracji jest fatalny: pomieszanie z poplątaniem, a siedziska przy stołach za wysokie :). Otoczenie obiektu też mogłoby być przyjemniejsze. bardzo brakuje tam zieleni. Pokoje: wymagają remontu. Pokoje ekonomiczne mają przeszklone balkony, co powoduje , że można się w nich ugotować :). Bardzo miła obsługa była w tym roku a barze w lobby. Pozdrowienia dla chłopaków. mil, uśmiechnięci, choć czasami było widać, że są zmęczeni, ale i tak się uśmiechali. Także nowa, miła obsługa w jadłodajni. Bravo. zmiana na plus to także przekrywanie stołów na kolację. Bravo za to. Duży plus to także przeniesienie wieczornych animacji do klubu przy jadłodajni, dzięki czemu wieczorami naprawdę można było cieszyć się spokojem i ciszą. (w ubiegłym roku było okropnie głośno w pokojach z widokiem na basen, aż dp 23.00.)

    Jolanta, Warszawa - 26.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    23/27 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel bez zastrzeżeń

    O ile część objazdowa była fantastyczna to tutaj brak organizacji totalny. Hotel bardzo ładny wyposażenie bogate duże zaplecze sportowe. Rezydenta zero, brak informacji co wchodzi w skład all inclusive przez co nie wiadomo na co można sobie pozwolić. W ostatnim dniu pokój trzeba opuścić do 12.00 odlot do Warszawy na drugi dzień 01.55. Większość koczowała na recepcji, brak informacji, że można dokupić przedłużenie pobytu w pokoju np. do 20.00 oczywiście za określona kasę. Jedyna informacja to kartka wywieszona w gablocie w dniu wyjazdu o której wylot, dobrze że mieliśmy opaski to dało się zjeść. W innych hotelach niektórzy to nawet obiadu i kolacji nie jedli bo im nikt nie powiedział że im przysługuje. O 22,00 przyjechał bus i wyruszyliśmy zbierać uczestników z różnych hoteli i każdy dosiadający się słał wiązki na organizatora za takie traktowanie. Jeden organizator a dwa światy: wielkie brawo i wielki wstyd. Wycieczki na miejscu tańsze o 1/3.

    Ewa i Krzysztof, Biała Podlaska - 17.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Oszczędność w przestarzałym stylu

    Lata świetności hotel ma już za sobą. Pierwsze co nas zastało to zepsuty prysznic. Plusy: -basen -dostęp do morza Minusy: -odległość od miasta -nic w okolicy hotelu nie ma -niesmaczne i monotonne jedzenie -alkohole najniższej jakości i brak samoobsługi (wiecznie w kolejce) -na terenie hotelu jest dużo etatowych naciągaczy, łącznie z aptekarzem/lekarzem -brak wifi poza lobby, a w lobby jest tragiczne. Generalnie bardzo mocno odradzam.

    Artur, Warszawa - 25.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    kiepskie jedzenie

    Hotel zadbany i czysty o troche ponad srednim standarcie, ale teren maly a jedzenie zdecydowanie ponizej standardu hotelu, restauracje tematyczne to wrecz parodia, bardzo ubogi wybor, juz glowna restauracja duzo lepsze. Sniadania ok, ale obiady i kolacje, praktycznie codziennie to samo, w zasadzie nie bylo co zjesc

    JOANNA, Kozy - 29.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem