Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
140 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Rodzina, Łódź 16.04.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Kwietniowe wakacje

Wakacje rozpoczęliśmy na początku kwietnia. Lot i transport do hotelu oraz meldunek w hotelu bardzo sprawne. Hotel posiada kilka basenów działających od 8 do 17. Baseny czyste i zadbane. Prywatna plaża, również z ratownikiem. Mieszkaliśmy w części bungalowej, niestety ale pokój pozostawiał mnóstwo do życzenia. Popękane ściany, problem z wodą w łazience, jak również gołębie, które zamieszkały na dachu pokoju. Schody brudne w odchodachctuch ptaków. Łóżko wygodne, klimatyzacja działała, lodówka nie sprawna, śmierdząca. Jedzenie najgorsze na all inclusive od kilku lat jak jeździmy. Nie świeże warzywa, monotonne, mięso to samo na kolację i obiad, co powodowało nieprzyjemny zapach. Rewelacyjna obsługa, uprzejmi kelnerzy. Fatalny kontakt z rezydentką, pisaliśmy w sprawie zmiany pokoju oraz z prośbą o pomoc w celu zarezerwowania kolacji, którą mieliśmy w umowie, a hotel twierdził, że nie ma miejsc. Rezydentka nie odpowiadała na nasze wiadomości. Powrót na lotnisko popsuty autokarem zajął dwie godziny. W kwietniu było mało ludzi, odpoczywaliśmy, głównie byliśmy na basenie i plaży, to plusy. Ogromny minus za jedzenie oraz bardzo kiepski pokój.

4.0/6

Natalia Kręźlewicz 29.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Wieczny Remont

hmm co tu opisać zapłaciłam ponad 4 tysiące za hotel w którym mnie prawie nie było wolałam spędzać czas na wycieczkach niż w tym ciągłym remoncie i krzykach dzieci

4.0/6

Barbara, Warszawa 25.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

bellagio beach resort

hotel Bellagio Beach Resort, z całą pewnością nie powinien być sprzedawany jako 5*. pokój delux sea view, największa dopłata, więc wydawałoby się że powinien być najlepszy. pokój chyba nie remontowany od nowości, wszystko stare i brudne, podarte firanki, brudne okna. Najgorsze gołebie na dachu które hałasowały przez pół nocy i nic nie mozna z tym było zrobić. Dodatkowo zostawiały "prezenty"🤬 w hotelu jest bardzo głosno remont, tuż przy głównym basenie, od 10 do18, baaaardzo głosno. jedzenie średnie, ale coś tam mozna bylo wybrac. obsługa w barach i restauracjach bardzo miła i pomocna. Plaza średnia, ale długo w morze jest płytko. dobre warunki do uprawianie kate surfingu. ogólnie średnie 4 *. pokój na 2*

4.0/6

Monika, Gdańsk 25.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wypoczynek + wycieczki fakultatywne

Hotel dość nowy, czysty, obsługa bardzo miła i przyjazna. Hotel leży daleko od centrum miasta, w okolicy 2 sklepy. Basen czysty i zadbany. Salon SPA bardzo przyjemny polecam. Rezydent: polskojęzyczny Egipcjanin, dość miły ale roztrzepany, kupiliśmy dodatkowo 3 wycieczki (Kair, Giza, Luxor, snurkowanie) , dwa razy podał złą godzinę wyjazdu - zamiast 4:20 podał 3:20 - w nocy to jednak robi różnicę. śniadanie na wynos na wycieczkę trzeba się o to samemu zatroszczyć bo rezydent się tym nie zajmuje. ogólnie udziela tylko takich informacji które są dla niego istotne. Piloci na wycieczkach fakultatywnych: polskojęzyczni Egipcjanie, myślę że mają pozwolenie na robienie dodatkowego interesu na boku, naciągają na co mogą. dodatkowo gdy proponują coś dodatkowego w czasie wycieczki stawiają w zasadzie człowieka bez wyboru: np: dodatkowe wycieczki po Nilu - propozycja bez mała nie odrzucenia bo np autokar już odjechał to i tak nie można do niego wrócić. po krótkiej wymianie zdań okazuje się że autobus stoi na parkingu. dodatkowo podczas wycieczek absolutny brak wolnego czasu, nic po drodze nie można kupić, żadnej pamiątki, zawożą jedynie w "zaprzyjaźnione miejsca gdzie są super ceny". podczas wycieczki do Gizy, chcieli pokazać piramidy jedynie z punktu widokowego ok 1,5 km od piramid. po utarczce słownej okazało się że można jednak zjechać i obejrzeć piramidy z bliska. Wycieczka na "rajską wyspę" w celu snurkowania: plaża bardzo fajna, czysta, miejsce do leżakowania super> snurkowanie, absolutnie się nie nadaje, wywózka na rafę oddaloną od brzegu, rafa raczej do oglądania przy nurkowaniu, odległa od pow wody ok 5-6 metrów. rezydent na lotnisku - polskojęzyczny egipcjanin - w ogóle nie zainteresował się dlaczego celnik nie chce nas przepuścić na lotnisko., a chciał zobaczyć bilet na samolot lub voucher, którego biuro nie wydaje, więc był problem. Rezydent w ogóle nie zareagował. Sytuacja o tyle stresująca że celnicy nie mówią po angielsku tylko po arabsku. Jakoś wybrnęliśmy ale stres okrutny. Podsumowując: hotel godny polecenia. Niestety "opieka" polskojęzycznych rezydentów oraz pilotów wycieczek pozostawia wiele do życzenia. Po raz pierwszy podczas wycieczek z Rainbow spotkałam się z brakiem polskiego rezydenta i pozostawia to duży niesmak.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem