Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
140 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Globetrotter 08.03.2024

Zdecydowanie nieelegancki hotel

Zdecydowanie niefajne wrażenia z pobytu w Hurghada Bellagio Beach Resort & Spa, który wg rainbow miał być elegancki. Pokój oddalony od lobby i restauracji o ponad 300m. Łazienka dramat - smród, brud, zapychający się odpływ wody w prysznicu po 30 sekundach. Kable przy umywalce narażone bezpośrednio na wodę! Grzyb, czarne włosy, wykruszone i brudne fugi, obdrapane drzwi. Drzwi na balkon trzeba było otwierać i zamykać w dwie osoby. Leżak na balkonie połamany. Całą noc trudno zasnąć, bo na zewnątrz bardzo głośno pracuje jakiś agregat lub pompa. Na czas pobytu poinformowano nas, że można skorzystać jeden raz z kolacji w wybranej z pięciu znajdujących się na terenie hotelu restauracji, wystarczy zgłosić taki fakt do 15. Jak chcieliśmy zgłosić o 14, to powiedziano nam, że można zgłosić do 15, ale dnia poprzedniego. Więc jak zgłaszaliśmy następnego dnia o 13, to poinformowano nas, że możemy zarezerwować nie w wybranej restauracji, a w restauracji ETNO, ale nawet to się nie udało, gdyż już o 13 nie było miejsc na kolację następnego dnia. I kilka innych smaczków, które zostawimy dla siebie. Jak za pobyt tygodniowy za 2900pln od osoby, to delikatnie mówiąc WSTYD

2.0/6

Kamila, Warzymice 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Brud i smród

Hotel niby 5 gwiazdek ale pokoje mówią same za siebie na załączonych zdjęciach, jedzenie okropne, nie ma co jeść, obsługa była 3 razy proszona o naprawę klimatyzacji ostatecznie nikt się nie zjawił, zamówienie kolacji ala kartę graniczyło z cudem gdyż kolacje odbywają się w zależności od tego jaki humor ma Pani zapisująca rezerwację, plaża zaniedbana ze żwirem zamiast piasku, obok zawalony pomost z deskami pływającymi w wodzie… plaża bardzo brudna. Baseny zamknięte o godzinie 17 gdy z nieba leje się żar… Atrakcje tzn zjeżdżalnie oraz animacje naprawdę na plus niestety jako jedyne.

1.5/6

Milena, -- 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Bellagio-Hurghada, Egipt

Zakupiłam wycieczkę all inclusive w hotelu 5* u Pani Magdaleny w CH Wroclavia. Z dniem 27.06 dotarliśmy do hotelu Bellagio w Hurghada, Egipt i ku naszemu rozczarowaniu, nie można nadać temu hotelowi miana 5*. Szczerze mówiąc, brzydziliśmy się korzystania z łazienek w pokojach. Wanna brudna, kran odchodzi od ściany i się rusza, kafelki obdarte, sylikon przy wannie błaga o wymianę, klimatyzacja ledwo chodzi. W 2 dniu użytkowania klimatyzacja w obu pokojach zaczęła cieknąć na podłogę. Jest to skandal, żeby biuro o tak dobrej renomie przedstawiało hotele jak ten jako 5*, a tym bardziej proponowało je klientom. Jesteśmy niezmiernie rozczarowani. W chwili obecnej, żałujemy wydanych pieniędzy w biurze. Już nie wspomnę, że po dotarciu do hotelu wysłałam maila do biura o interwencję (zmianę pokoju lub częściowy zwrot kosztów) i zero odpowiedzi aż do dzisiaj.

1.0/6

DARIUSZ, SADÓW 13.12.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Porażka

„Hotel” w opłakanym stanie zdecydowanie nie warto lokalnie ma 4* a rainbow okłamuje że 5. Zdecydowanie warto poszukać czegoś innego
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem