Kategoria lokalna 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w tym hotelu fantastyczny czas. Już od pierwszych dni było czuć przyjemną, serdeczną atmosferę. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna – naprawdę robią wszystko, by goście czuli się dobrze. Pokoje były codziennie sprzątane, bardzo dokładnie. Często czekały na nas różne ozdoby z ręczników, co było miłym akcentem – szczególne podziękowania dla pana Fadiego, który był wyjątkowo sympatyczny i życzliwy. Choć sam korytarz nie zrobił najlepszego pierwszego wrażenia, to pokoje były przyjemne i funkcjonalne. Owszem, zdarzały się drobne niedoskonałości techniczne, ale nie wpływały one na komfort pobytu. Teren hotelu – czysty, zadbany i bardzo estetyczny. Na miejscu apteka i sklepik z pamiątkami, co było bardzo wygodne. Wnętrza urządzone z gustem, a całość sprawiała bardzo dobre wrażenie. Jedzenie – duży plus za różnorodność. Każdego wieczoru inna kuchnia tematyczna – podczas naszego pobytu były m.in. dania kuchni indyjskiej, azjatyckiej, słowiańskiej. Wszystko smaczne, świeże i ładnie podane. Bar zaskoczył nas pozytywnie – szeroki wybór koktajli, zarówno klasycznych jak i bardziej kreatywnych. Drinków nie brakowało, a kelnerzy często sami przynosili zamówienia do leżaków, co było bardzo miłe. Dla dzieci dostępne były lody, pizza, frytki, hot-dogi i inne przekąski w snack barze. Desery również bardzo smaczne i urozmaicone. Na plaży panował porządek – obsługa sama pytała, ile leżaków potrzeba i wszystko od razu organizowała, co było dużym plusem. Codziennie odbywały się wieczorne atrakcje – pokazy taneczne, ogniste show, technoparty czy występ w stylu kasyna. Dla dzieci mini dyskoteka każdego wieczoru i animacje w ciągu dnia – naprawdę bardzo dobrze zorganizowane. Na duży plus zasługuje też podejście obsługi do języka – nawet jeśli ktoś nie mówi dobrze po angielsku, nie ma problemu, personel potrafi się dogadać i zawsze znajduje sposób, by pomóc. Dużym atutem hotelu jest również jego lokalizacja – znajduje się bardzo blisko lotniska. Przejazd trwał może 20 minut w jedną stronę, więc nie trzeba było spędzać godzin w autobusie po przylocie czy przed wylotem – ogromna wygoda. Podsumowując – hotel zdecydowanie godny polecenia. Świetna obsługa, dobre jedzenie, piękne miejsce i bardzo przyjemna atmosfera. Chętnie wrócilibyśmy ponownie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość nowy, czysty, obsługa bardzo miła i przyjazna. Hotel leży daleko od centrum miasta, w okolicy 2 sklepy. Basen czysty i zadbany. Salon SPA bardzo przyjemny polecam. Rezydent: polskojęzyczny Egipcjanin, dość miły ale roztrzepany, kupiliśmy dodatkowo 3 wycieczki (Kair, Giza, Luxor, snurkowanie) , dwa razy podał złą godzinę wyjazdu - zamiast 4:20 podał 3:20 - w nocy to jednak robi różnicę. śniadanie na wynos na wycieczkę trzeba się o to samemu zatroszczyć bo rezydent się tym nie zajmuje. ogólnie udziela tylko takich informacji które są dla niego istotne. Piloci na wycieczkach fakultatywnych: polskojęzyczni Egipcjanie, myślę że mają pozwolenie na robienie dodatkowego interesu na boku, naciągają na co mogą. dodatkowo gdy proponują coś dodatkowego w czasie wycieczki stawiają w zasadzie człowieka bez wyboru: np: dodatkowe wycieczki po Nilu - propozycja bez mała nie odrzucenia bo np autokar już odjechał to i tak nie można do niego wrócić. po krótkiej wymianie zdań okazuje się że autobus stoi na parkingu. dodatkowo podczas wycieczek absolutny brak wolnego czasu, nic po drodze nie można kupić, żadnej pamiątki, zawożą jedynie w "zaprzyjaźnione miejsca gdzie są super ceny". podczas wycieczki do Gizy, chcieli pokazać piramidy jedynie z punktu widokowego ok 1,5 km od piramid. po utarczce słownej okazało się że można jednak zjechać i obejrzeć piramidy z bliska. Wycieczka na "rajską wyspę" w celu snurkowania: plaża bardzo fajna, czysta, miejsce do leżakowania super> snurkowanie, absolutnie się nie nadaje, wywózka na rafę oddaloną od brzegu, rafa raczej do oglądania przy nurkowaniu, odległa od pow wody ok 5-6 metrów. rezydent na lotnisku - polskojęzyczny egipcjanin - w ogóle nie zainteresował się dlaczego celnik nie chce nas przepuścić na lotnisko., a chciał zobaczyć bilet na samolot lub voucher, którego biuro nie wydaje, więc był problem. Rezydent w ogóle nie zareagował. Sytuacja o tyle stresująca że celnicy nie mówią po angielsku tylko po arabsku. Jakoś wybrnęliśmy ale stres okrutny. Podsumowując: hotel godny polecenia. Niestety "opieka" polskojęzycznych rezydentów oraz pilotów wycieczek pozostawia wiele do życzenia. Po raz pierwszy podczas wycieczek z Rainbow spotkałam się z brakiem polskiego rezydenta i pozostawia to duży niesmak.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty zadbany w dobrej lokalizacji obsługa miła pomocna nie było na co narzekać, co do jedzenia myślę że każdy coś dla siebie znajdzie , duży wybór drinków. Basen czysty duży woda cieplutka leżaków też jest sporo. Ogólnie bardzo polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry na leniwy wypoczynek bez większych oczekiwań. Zapewnia cały zestaw atrakcji all inclusive jakiego spodziewamy się po hotelu w Egipcie. Kilka basenów, animatorzy, możliwe do wykupienia dodatkowe usługi jak SPA czy nauka kite. Jedzenie jest dobre, różnorodne, serwowane w formie bufert w bardzo dużych ilosciach. Nie ma problemu z napojami ani z butelkowaną wodą. Czystość hotelu jest w standardzie Egiptu niby jest czysto ale tak 'prawie'. Obsługa codziennie oferuje sprzątanie, nie ma problemów z wymianą ręczników. Przy hotelu znajduje się plaża z dużą ilością leżaków.