Kategoria lokalna: 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam pobyt wart wydanych pieniędzy. Na starcie mocno zraziło niemal 5h oczekiwanie na check-in. ( pokoje od godziny 14, przyjazd do hotelu po 9 rano, zero informacji o oczekiwaniu przed dotarciem). Pokoje względnie czyste, ale nie tak jak powinno. Dokładne sprzątanie pokoju dopiero w ostatni dzień pobytu, co nie miało wiele sensu. Jedzenie różnorodne, smaczne, całkiem ciekawe. Sam hotel ma sporo niedoskonałości, ale całościowo prezentuje się dobrze. Animatorzy dosyć natrętni, większość atrakcji, zabaw, a nawet piosenek była skierowana do arabskich turystów, odczuwalna mocna monotonia. Pobyt udany, aczkolwiek nie idealny ze strony samego hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku oddalony od lotniska i centrum Hurghady 17 km. Wycieczki najlepiej wybrać z Red Sea Trip i El Polaco.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Egipt jest świetnym miejscem na naukę nurkowania. W Hurgadzie jest centrum z polskimi instruktorami! Prawdziwy Egipt jest poza hotelami i tam jest pięknie. W hotelu byliśmy pierwszy i ostatni dzień resztę w apartamencie w Hurgada. Egipski hotel dla masowego niewiele oczekującego klienta. Pełno nawalonych ruskich i naszych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje rozpoczęliśmy na początku kwietnia. Lot i transport do hotelu oraz meldunek w hotelu bardzo sprawne. Hotel posiada kilka basenów działających od 8 do 17. Baseny czyste i zadbane. Prywatna plaża, również z ratownikiem. Mieszkaliśmy w części bungalowej, niestety ale pokój pozostawiał mnóstwo do życzenia. Popękane ściany, problem z wodą w łazience, jak również gołębie, które zamieszkały na dachu pokoju. Schody brudne w odchodachctuch ptaków. Łóżko wygodne, klimatyzacja działała, lodówka nie sprawna, śmierdząca. Jedzenie najgorsze na all inclusive od kilku lat jak jeździmy. Nie świeże warzywa, monotonne, mięso to samo na kolację i obiad, co powodowało nieprzyjemny zapach. Rewelacyjna obsługa, uprzejmi kelnerzy. Fatalny kontakt z rezydentką, pisaliśmy w sprawie zmiany pokoju oraz z prośbą o pomoc w celu zarezerwowania kolacji, którą mieliśmy w umowie, a hotel twierdził, że nie ma miejsc. Rezydentka nie odpowiadała na nasze wiadomości. Powrót na lotnisko popsuty autokarem zajął dwie godziny. W kwietniu było mało ludzi, odpoczywaliśmy, głównie byliśmy na basenie i plaży, to plusy. Ogromny minus za jedzenie oraz bardzo kiepski pokój.