Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy hotelu to przede wszystkim wspaniała obsługa l, wszyscy uśmiechnięci. Kelnerzy w restauracji cudowni, animatorzy Ci z Egiptu wspaniali, animatorka dzieci Bała cudowna. Animatorzy też bardzo się starają i zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci jest co robić. Jednego dnia była impreza w basenie z piana, drugiego w basenie nadmucha o gigantyczne zjeżdżalnie i zabawki. Fajna zabawa. Pokoje przestronne, bardzo fajne balkony. Hotel jest dość mały, po kilku dniach wszyscy się znali. Do minusów niestety jedzenie, może przez to że hotel dość mały to wybór nie był duży, córka w wieku 8 lat miała dość mocny problem żeby coś zjeść. Niby było zawsze spaghetti i oancake, ale nie do końca jej smakowały. Faktycznie nie we wszystkie dni dało się je zjeść. Unikaliśmy jedzenia surowych rzeczy, lodu i woda tylko z butelki - przy takim stylu i 12 dnach pobytu nikt nie miał problemów żołądkowych.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie 5 gwiazdek, ładnie usytuowany przy plaży dużo zieleni. Niestety z minusów dla nas to to że jest zdominowany przez gości rodowitych Egipcjan aż czarno od kobiet zakrytych całych. Z tego też naszym zdaniem powodu dieta i menu w restauracjach słabe, monotonne i to nawet bardzo. Pomiędzy posiłkami śniadaniem i obiadem żadnych przekąsek nic. Około 15 można przegryźć ew bułkę z serem czy wędlina i coś co przypomina pizze ale koło niej nie leżało. Po 18 jak wyganiają dosłownie gości z basenu i plaży hotel umiera. Animacje mega słabe. Animatorzy olewają wszystko, nawet muzyka nie gra przy basenach. Gdyby nie towarzystwo które spotkaliśmy wyjazd byłby porażka pozdrawiam cała ekipę grupy Egipt VIP 😂. Pokoje sprzątane codziennie. Woda butelkowana w pokojach. Piwo z puszek nalewają i cola z butelek to też należy zaliczyć na plus, restauracja włoska ala carta porażka dania przyniesione z restauracji ogólnej, wyrzucili nas na zewnątrz chociaż w środku pusto ale miała przyjść '' duża rodzina egipska '' i owszem przyszła ale połowa miejsca wolna była i tak ale nam nie pozwolono wejść. Restauracja syryjska ok miła obsługa Panowie się starali dania smaczne i urozmaicone polecamy. W barze przy lobby bardzo nie miły Pan o urodzie nie wiem czy chińczyka czy coś podobnego poprostu burak. Nie mogliśmy się doprosić o drinka czy piwo, pomimo przyjęcia zamówienia przez kelnera poprostu nas olewał dopóki go nie było kelnerzy się starali jak się pojawiał ponoć to ich szef nie pozwalał nas obsługiwać. Pierwszy raz spotkalismy się z taką sytuacją. Nie jesteśmy banda pijaków poprostu siedząc w 10 - 12 osób zamówiliśmy 12 drinków wydawało mu się chyba za wiele.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak napisałem ładny czysty, raczej 4*, Pokoje czyste sprzątane codziennie jednak już widać że dotknięte czasem. Minusem jest jedzenie, słabe nastawione na lokalnych mieszkańców których w hotele mnóstwo, jeden basen zamykany o 18 wyganiają wręcz z basenu jak i plaży. Brak barów z przekąskami pomiędzy posiłkami jedynie od 15-17 bułki i nazwijmy to pizza - nie widziałem jeszcze takiej. Wieczorami nuda zero animacji zero rozrywki. Mieliśmy nawet problem żeby nam podano drinka wręcz dyskryminacja lekka, ponieważ poza kolejka obsługiwali Egipcjan a nas olewali. Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją, plusem napewno jest położenie blisko lotniska i ładna plaża.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w 2 pary. Młode małżeństwa. Starałem się opisać wszystko poniżej w odpowiednich sekcjach. Hotel oceniam na 5/10. Jest ok ale bez szału. Jedzenie ok, widoki ładne, pokoje słabe, basen 3/10, plaża 7/10, morze ładne.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie podobał nam się nasz pobyt i nie polecam tego hotelu. Kiedy przyjechaliśmy do hotelu okazało się , że nie mieli naszej rezerwacji w systemie, pokazaliśmy im potwierdzenie rezerwacji, a oni nadal twierdzili, że jej nie mają. Nikt z recepcji nawet nie wyjaśnił, w czym jest problem i siedzieliśmy w lobby ponad godzinę, czekając aż znajdą naszą rezerwację .Było to dziwne i stresujące, ponieważ wszystko było opłacone z góry i mieliśmy potwierdzenie wszystkiego. W końcu dostaliśmy nasze pokoje, ale nikt z personelu nie przeprosił za tę stresującą sytuację. Personel recepcji wydawał się nie być zainteresowany i żaden z pracowników nie był uprzejmy. Pokoje były przestronne, ale niezbyt dobrze posprzątane i słabo wyciszone. Nasz pokój miał balkon bez poręczy i pierwszej nocy ktoś zabrał stamtąd nasze krzesła. Oznacza to, że w zasadzie każdy może wejść na twój balkon, więc nie czuliśmy się bezpiecznie. W naszym pokoju było dużo komarów i skończyło się na pogryzieniach. Nie podobała mi się organizacja bufetu - brak samoobsługi, a wybór jedzenia był naprawdę słaby, zwłaszcza jeśli masz dietę opartą na roślinach. Hotelowa plaża była w porządku, chociaż w morzu było dużo śmieci i nie mogliśmy nawet odpocząć, ponieważ zawsze był ktoś, kto chciał nam coś sprzedać, nie obchodziło ich, że śpimy, czytamy książkę itp. naprawdę irytujące. Powiedziałbym, że lokalizacja była naprawdę dobra, bardzo blisko lotniska. Naprawdę podobał mi się personel baru w holu, byli dla nas bardzo gościnni i mili.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był prezentem dla rodziców, a już od pierwszego dnia biuro nie wywiązywało się z zawartej umowy! 1. Na lotnisku w Polsce nie było opiekuna (mimo, że w Państwa ofercie była taka wiadomość) 2. Wykupione miejsca w samolocie biuro podróży sprzedało sobie dwukrotnie; rodzice nie otrzymali wykupionych miejsc, a pieniądze za miejsca do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone! 3. Rezydent, który miał być obecny na miejscu w hotelu i pomagać gościom przez prawie godzinę nie odpowiadał na próby kontaktu, 4. Uczestnicy mieli otrzymać kolację w dniu przylotu , a moi rodzice nie otrzymali żadnego posiłku! Dodatkowo lodówka w pokoju była pusta (1 butelka wody). Po złożeniu reklamacji, biuro nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności, a w ramach rekompensaty zaproponowali mi zniżkę w wysokości 250 zł na kolejny wyjazd. Żenujące podejście do klienta. Sprawa zostanie skierowana do UOKiK, a Państwu nie polecam korzystania z tego biura podróży, ponieważ piękno każdego miejsca zostanie przysłonięte przez problemy z organizatorem wyjazdu oraz niewywiązaniem się przez niego z umowy.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w kwietniu na urlopie w hotelu continental obsługa w barze kiepska na drinki czy piwo czekaliśmy nawet około 30min aby ktoś podszedł .w pokoju hotelowym zostałem okradziony z pieniędzy obok z pokoju koło nas też doszło do kradzieży ,menadżer hotelu poinformował naszą rezydentkę iż w tym dniu nikt nie wchodził ani sprzątał w naszych pokojach gdzie było to totalnie kłamstwo. Byłem w tym hotelu po raz drugi i miałem za parę miesięcy znowu tu przyjechać ale po tych incydentach zmieniam hotel i będę przestrzegał innych tym bardziej że słyszałem od znajomych że ostatnio takie incydenty często się w tym hotelu ostatnio zdarzały