Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2/6 (373 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
373 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Dobry hotel z kilkoma sprzecznościami

    Hotel z zewnętrz i w częściach wspólnych prezentuje się bardzo dobrze. Czysto, wszystko uporządkowane, dobrze oświetlone nocą. Bardzo dobrze zadbane praktycznie wszystkie części wspólne. Baseny są czyszczone codziennie (nawet te małe przy pokojach). Zimowym plusem jest basen z ogrzewaną wodą oraz bardzo sympatyczna część z wieloma zjeżdżalniami. Mają one różny stopień długości, prędkości ale wszystkie łączy dobra zabawa. Obsługa miła, pomocna i zazwyczaj uśmiechnięta. Plusem (w okresie zimowym) jest internet w pokoju dostarczony z telewizora. Na TV można pooglądać sobie youtube oraz śmiało podłączyć swoje urządzenia do sieci WiFi. Pokoje (zajmowaliśmy 3 pokoje) w miarę obszerne - chociaż ten na piętrze był znacząco mniejszy niż te na parterze. Niestety łazienki nie przystają do jakości pokoju i zewnętrznego otoczenia, ale da się przyzwyczaić i cieszyć się słońcem. Spory wybór dań w podstawowej restauracji. Jedzenie dobre, można znaleźć coś dla siebie. No i oczywiście plaża... w sezonie zimowym mało osób więc dość sympatycznie, ale żeby się iść wykąpać trzeba udać się na pobliskie molo i wejść do "laguny". Zejście do morza jakby po zawalcowanej powierzchni wapiennej. Na plaży leżaczki, parawany przeciw wiatrowe i dużo stanowisk zacienionych (jak ktoś nie lubi słońca). Wadą lub w zależności od oczekiwań zaletą jest położenie hotelu. Z dala od zgiełku miasta i lotniska. Jest cicho, ale za to tylko kilka sklepów do odwiedzenia. Pamiątki, apteka, duty free, itp.

    Tomasz, - - 05.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo dobre jedzenie i obsługa

    Bardzo pozytywny wyjazd, bardzo dobra obsługa, hotel w bardzo dobrej lokalizacji blisko sklepy. Wycieczki bardzo dobrze zorganizowane

    Lukasz, Ladzin - 19.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt w hotelu Gravity Sahl Hasheesh

    To nasz kolejny raz w Egipcie myslelismy ze nas nic nie zaskoczy a jednak.Kolejna podroz z ekipa Rainbow uwazamy za bardzo udany.Od samego poczatku wszystko na najwyzszym poziomie.Jezeli chodzi o hotel to jest przepiekny.Pokoje,łazienka super.ABaseny czyściutkie i bardzo duzo zieleni.Napewno nikt sie nie bedzie nudził.Duzy telewizor na zewnątrz mi to akurat pasowało bo mozna sobie było pooglądać mecze.Jedzenie jak dla nas słabe azeby nie powiedzieć bardzo słabe.Wycieczki w ktorych braliśmy udzial z biurem RAINBOW uwazam sa perfekcyjnie zorganizowane.Polski przewodnik transfer pod hotel nikt nie był pozostawiony bez opieki.POLECAM!!!

    SEBASTIAN STANISŁAW, ZABRZE - 16.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt kwiecień 2023

    Ogólna ocena -dobra. Oczywiście jest kilka minusów; restauracje tematyczne- dramat i szkoda czasu (kilka godzin oczekiwania na fatalne.... jedzenie, obsługa nie potrafi nawet podać wina dodatkowo płatnego z karty, potrawy nic nie mają wspólnego z daniami z kraju będącego podstawą tematyki - wiem, bo byłam i chciałam przypomnieć sobie pobyty), Śniadania bardzo słabe, fatalne pieczywo. Za to obiady i kolacje bardzo dobre, różnorodne. Ale.... trzeba bardzo długo czekać na podejście kelnera do zamówienia napojów. A naprawdę to na niego polować. Wina fatalne. Nie polecam - z jakiś nalewaków. Butelkowe tylko dla pozoru i bardzo mało. Trochę za mało leżaków. Ale obsługa bardzo się stara. Dotyczy to większości obsługi hotelu. Jedynie na 3 poziomie hotelu bardzo natrętny sprzątający. Dwukrotnie wszedł do pokoju (niby do sprzątania), bez pukania i pomimo krzyków koleżanki, że nie jest ubrana (była bez męża). Do wszystkich mówił po imieniu i wymuszał napiwki. Ale pozostali super. Morze faktycznie wymaga obuwia ochronnego. Duże odpływy. Miejsce do pływania daleko od brzegu.

    Katarzyna, Kielce - 21.04.2023  | Termin pobytu: kwiecień 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem