Kategoria lokalna 5
4.5/6
Generalnie było fajnie teren piękny jedynie wczesne godziny wycieczek fakultatywnych i zamykanie basenów o 18 ich czasu było meh.
Izabela, --- - 23.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt oceniam na lepiej niż dobry ze względu na obsługę, która bardzo o nas dbała. Mili, uprzejmi, uśmiechnięci z poczuciem humoru. Jeśli chodzi o pokoje, nie są w najlepszym stanie (popsute baterie prysznicowe, niezbyt czysto). Jedzenie było dość monotonne ale każdy kto zgłosił jakiś problem, lekkie zażalenie do menadżera (Pana który chodził i pytał czy wszystko jest ok), dostał coś ekstra. Za to duży plus! Starają się!
Gal Anonim - 10.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
2/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Cieszymy się z wyboru tego hotelu, jedyny jego minus to wyżywienie. Reszta udogodnień opisana w szczegółowych punktach. Postawa biura Rainbow nie zaskoczyła. Skorzystaliśmy z wycieczki Hurghada City Tour - przewodnikiem był Egipcjanin, który całkiem sprawnie porozumiewał się po polsku, ale plan i organizacja wycieczki były w naszej ocenie 3/10. Zwiedzanie miasta było ok, ale wizyta na targu rybnym była niepotrzebna, nikt nie czuł się tam komfortowo, większość wycieczki miała nudności, a okolica tego miejsca śmierdziała padliną, brudem i obfitowała w żebraków i ulicokrążców, naciągaczy, którzy byli natrętni. Bezpieczeństwo nie zostało zapewnione przez przewodnika, ani nie zostaliśmy o takich zjawiskach uprzedzeni. W perfumerii zmarnowaliśmy bardzo dużo czasu, a olejki były drogie i tylko pojedyncze osoby z wycieczki dokonały zakupu, reszta nie była zainteresowana. Zbyt dużo czasu spędziliśmy w kawiarni w porcie - nie uprzedzono nas o opłacie stolikowej, ani o dopłatach za użytkowanie naczyń. Obiecane zakupy pamiątek (wiele osób kierowało się tym punktem, ponieważ przy hotelach nie wszyscy mieli ku temu okazję) odbyły się w słabym centrum handlowym, a właściwie markecie z odzieżą i tandetnymi pamiątkami. Wszystko okazało się kiepskie jakościowo i nawet dość drogie jak na swoją wartość. Niedaleko znajdował się pasaż z wieloma sklepikami i butikami i tam mogliśmy zrobić te zakupy. Tłumaczymy to jedynie troską o bezpieczeństwo. Kolejna rzecz, na którą chcemy zwrócić uwagę, to transfer powrotny kierunek Poznań - jeden uczestnik wyładował większość walizek, bo kierowca i pilot stali i palili papierosy w tym momencie na lotnisku, nie pomogli nawet osobom starszym. Poza tym samo pakowanie walizek do bagażnika autobusu polegało na wrzucaniu ich byle jak, walizki potem były wgniecione i porysowane. Nie uprzedzono nas również, że sklepy na lotnisku i restauracje są zamykane o 23, a lot był opóźniony.
Agata, Wągrowiec - 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt ogólnie fajny pogoda wspaniałą w hotelu i na lotnisku po przyjeździe czuliśmy się zaopiekowani . Zczystością w łazienkach trochę słabo. Lodówka fajnie zaopatrzona w wodę colę bez dodatkowej oplaty, dostępny sejf bez opat, trochę zbyt głośna klimatyzacja, w nocy przeszkadzała w spaniu.
Alicja, Miastko - 15.02.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023
0/0 uznało opinię za pomocną