Opinie o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2/6 (373 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
373 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Idealna pogoda, a jednak rozczarowanie

    Pierwsze rodzinne wakacje. Ja, żona, dwójka dzieci (4 i 6) lat. Rezerwacja z dużym wyprzedzeniem pokoju z widokiem na ogród - otrzymaliśmy pokój z widokiem na hotel Tropitel i dzielący nas pas pustyni. Balkon mega wąski ale przynajmniej był :) . W łazience po każdym użyciu prysznica trzeba było liczyć się z usuwaniem sporej ilości wody z podłogi (do czego dostawaliśmy dodatkowy ręcznik). Ponadto wakacje planowane były głównie pod kątem dzieci, a po dotarciu na miejsce okazało się, że od samego początku do samego końca dzieciaki nie mogły ani razu skorzystać ze zjeżdżalni dla dzieci, gdyż znajdowały się w remoncie przez cały ten okres. Niestety o planowanym remoncie nie dostaliśmy żadnej informacji, gdybyśmy o tym wiedzieli z pewnością wraz z teściami zmienilibyśmy hotel. Do tego pewne drobnostki jak np. ''przypadkowe'' nie wydanie voucherów do restauracji a la carte (wszystkim przybyłym Polakom, nie wiem jak pozostałym przybyłym nacjom). Podsumowując... pogoda świetna, fajne wycieczki, hotel rozczarował.

    ŁUKASZ, GDAŃSK - 08.04.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słabo nawet jak na Egipt

    Na wstępie zaznaczę, że nie był to mój pierwszy wyjazd do Egiptu, a na bliskim wschodzie jestem dość często. Hotel zbudowany pośrodku niczego. Dla mnie to zaleta, ponieważ że nie ma miliona obnośnych sprzedawców, hałaśliwych dyskotek i inny wątpliwych lokalnych atrakcji. Ale nie każdy może się z tym czuć komfortowo. Obsługa miła, sprawna i uczynna. Wszyscy władają językiem angielskim w adekwatnym zakresie. Sam wystrój hotelu dość elegancki ale nie przytłaczający. Tereny zielone bardzo zadbane i dobrze utrzymane. Hotel nie jest zatłoczony - zawsze znajdzie się wolny leżak i parasol przy basenie lub na plaży. Wifi ok. Pokoje w pełni wyposażone, ale wykończenie słabej jakości. Przykładowo wieszak na ręczniki spada ze ściany pod ciężarem ręczników. No i pokoje mają dodatkowych lokatorów: mrówki. Nie są one co prawda agresywne względem ludzi, ale o przechowaniu jedzenia w pokoju można zapomnieć. Słabą stroną hotelu jest wyżywienie. Bardzo monotematyczne. Dania gotowane na jedno kopyto. 90% potraw powtarza się co 2-3 dni. Do posiłku jest najczęściej jedno danie z rybą, jedno danie z kurczakiem, 3 wariacje na temat wołowiny i przegląd sałatek. Ograniczony wybór świeżych owoców - trzeba "polować" na banany i jabłka, a o takiej egzotyce jak arbuz można zapomnieć. Jakość mierna - trzy czwarte nasze wycieczki skończyło z zatruciem pokarmowym. Woda w basenach (Maj) przeraźliwie zimna. Dziecko po ~10 minutach w basenie nie było w stanie przestać się trząść. (woda w morzu była w spodziewanej i dużo wyższej temperaturze). Sytuacja utrzymała się przez cały, dwutygodniowy wyjazd.

    MICHAŁ, Gdańsk - 23.05.2022

    32/39 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

    Teoretycznie, wyjazd można byłoby uznać za udany, gdyby nie bardzo nieprzyjemny incydent z pokojem. Po przyjeździe w nocy do hotelu, 1 z 3 zarezerwowanych przez nas pokoi, nie był zgodny z zamówieniem – nie odpowiadał umówionemu standardowi, ilości łóżek, pościeli itd. Co istotne, Pracownik recepcji, już w chwili wydawania „klucza” wiedział o ww. niezgodności, gdyż zaznaczył nam, że jeśli pokój się nie spodoba, będziemy go mogli rano zmienić. Niestety, obiecana zmiana nie była tak oczywista i wymagała od nas interwencji u Rezydenta, a także Managera recepcji. Ciekawostką jest fakt, że wskazując Rezydentowi numer feralnego pokoju, Ta poinformowała nas, że w tym hotelu w ogóle nie ma pokoju o podanym numerze. Aby Rezydent uwierzyła nam - musieliśmy pokazać zdjęcie drzwi i klucza. Po licznych perturbacjach - w tym telefonach do Rezydenta, oraz długim oczekiwaniu, w końcu otrzymaliśmy pokój - jak pozostali członkowie naszej rodziny. Opisany incydent był bardzo nieprzyjemny i stresujący, przez co niestety zaważył na naszym zadowoleniu z pobytu i samym wypoczynku! Hotel przyjemny, czysty, z licznymi basenami. Blisko morza i zejścia na rafę, jednak widoku na morze przereklamowany. W 2 z 3 wykupionych przez nas pokoi, praktycznie obiecanego widoku nie było. Jedzenie różnorodne, jednak po kilku dniach monotonne. W naszym przypadku usługa a`la carte to niewypał, zamiast dań z karty podano dania, które były dostępne w formule all inclusive. Różnica dania nałożył Kelner, a nie my sami. Warto wybrać się na wycieczkę fakultatywną do Luksoru – świetny Przewodnik, bardzo dobrze władający językiem polskim, z dużą wiedzą i poczuciem humoru. Wycieczka do Hurghady – wg nas strata czasu i pieniędzy. Głównymi punktami wycieczki po mieście niestety stają się kawiarnia i sklep z tandetnymi pamiątkami oraz „markową” odzieżą, bez możliwości targowania cen. Pobyty w każdym z tych miejsc trwają ponad 1 h. Jedyne co warto zobaczyć w mieście to meczet i świątynię koptyjską, jeśli oczywiście ktoś jeszcze podobnych gdzieś nie widział. Rejs łodzią ze „szklanym dnem” – ciekawa atrakcja zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

    JP - 23.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    16/17 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    średnio

    niestety jesteśmy z mężem trochę zawiedzeni hotelem. dostaliśmy najmniejszy pokój bez tarasu czy choćby kawałka balkonu - okej, szło to jakoś przeżuć, natomiast syf w łazience był nie do opisania. odechciewało się myć, brud przy prysznicu wyglądał jakby był tam od dawna. jedzenie nam nie smakowało. drinki słabe, a do tego podawane w plastikowych szklankach - brudnych i porysowanych. obsługa generalnie bardzo miła, ale czasami Pan kelner przyjmował zamówienie przy basenie na napoje i ich nie przynosił. hotel jako budynek jest przepiękny, dużo basenów - my siedzielismy przy takim mniejszym, gdzie było mniej osób i było super :) plaża ładna, dość płytko jeśli chodzi o morze, przez około 300m wody jest tylko do kolan. warto mieć buty do wody, ponieważ plaża jest kamienista na pewnym odcinku. rafa koralowa widoczna z molo przepiękna - widać wiele kolorowych rybek, cudowny widok. podsumowując, odpoczęliśmy, ale drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu.

    Patrycja, Bielsko-Biała - 07.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem