5.2/6 (384 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Od początku pobytu mieliśmy problemy w pokoju. Druga Pani z wycieczki także miała podobne problemy, brakowało opieki polskojęzycznego przedstawiciela. Negatywy: - brak wody w pokoju, - niedziałający telefon, - niedziałający zamek w drzwiach, - niedziałające ogrzewanie/ klimatyzacja i bardzo nieszczelne okna, po naprawie działało przez 24h - bardzo długie oczekiwanie na reakcję ze strony hotelu na zgłoszone awarie (czekaliśmy około godziny na serwisanta, który po naprawie usterki ewidentnie czekał na napiwek) - mamy wrażenie, że część awarii była celowa, żeby tylko wyciągnąć od nas napiwek, - od godziny 9:00 do 23:00 codziennie dźwięki remontów, zostaliśmy zakwaterowani w budynku, który nie był jeszcze wykończony, - klimatyzacja w lobby była włączona na chłodzenie mimo, że wszyscy goście chronili się tam przed wiatrem i siedzieli w kurtkach. Po prośbie czy można podwyższyć temperaturę dostałam informację, że nie ma takiej możliwości. - siedząc przy basenie nie ma chwili spokoju, ludzie od SPA, fryzjerzy i innych usług ciągle zaczepiają. - bardzo słabe alkohole, podróbki napojów Pozytywy: - bardzo ładna lokalizacja, - hotel jak zostanie dokończony to może rzeczywiście będzie ok, - piękne ogrody, - było kilku naprawdę miłych barmanów, - jedzenie było dobre, - dużo świeżych owoców i warzyw, - dużo barów, - podgrzewany basen - dużo basenów - wystrój pokoju był ok
Klaudia, --- - 18.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
6/7 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wrażenia - 4 dni w hotelu 3 pokoje miały zimną wodę i dowiedzieliśmy się ze rezydent może nas za to tylko przeprosić.! Kolacja sylwestrowa za 560 zł od osoby + 560 za dziecko 12lat - dramatyczna! nie polecam !
Danuta, Rzeszów - 07.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
7/8 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wybralismy ta oferte ze wzgledu na bardzo wysokie oceny na Rainbow. Zupelnie nie rozumiem skąd wzięło się ich aż tyle. Jesli chodzi o sam hotel i okolice, bylo w miare przyzwoicie i zgodnie z opisem. Ogólne wrażenie byłoby ok, gdyby nie przeokropne jedzenie i picie. Wszystkie potrawy przygotowywane najniższym kosztem. Przez cały pobyt chodziliśmy struci i głodni. Jeśli ktoś się jednak zdecyduje wybrać ten hotel czego nie polecam, warto zabrać ze sobą swoje jedzenie, alkohol i leki ( zatrucie pokarmowe gwarantowane). Kolejna kwestia to dojazd z lotniska. W ofercie jest napisane,że to ok 20 minut. Nie wspomniano jednak,że po drodze należy wysadzić wszystkich innych pasażerów co daje dodatkowo ponad godzinę siedzenia w autobusie.
Olga, Częstochowa - 11.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
8/8 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Tragedia od początku do końca. Hotel przede wszystkim lokalny, w pierwszej części pobytu 99% tubylców. Jak się potem okazało i mam na to dowody, sprzedawany jako apart hotel Egipcjanom czyli liczba gwiazdek spada do 0. W pierwszym dniu braki podstawowych rzeczy: ręczników , łóżka, jedzenia. Źle pokoje, niezgodne z umową, dostawkę otrzymaliśmy po tygodniu pobytu!!!!!! Pierwszej nocy nie zmrużyłam oka, bo nie miałam na czym spać, choć już i tak straciłam dzień wakacji, jeden z dwóch, bo przyjazd do hotelu po 19-tej, a wyjazd przed 5 rano!!! Choć budynki fizycznie istnieją i restauracji a la carte oraz Kids Club, to w rzeczywistości nie istnieją!!! Jedzenie jest w bufecie!!!!! NAPOJE NAWET GORACE I NAWET W A LA CARTE I GLOWNEJ RESTAURACJI , NAWET NIECPODAWANE, BO TRZEBA WZIAĆ SAMEMU- W PAPIEROWYCH KUBECZKACH - SKANDAL! Rzadko kto mówi po angielsku. Animacje i program wieczorny- nie istnieją. Kpina!!! To jest ogromne oszustwo!!! A 23 SIERPNIA NASZ NAJMLODSZY SYN O MAŁO NIE ZGINĄŁ W AQUA PARKU, BO NIEODPOWIEDZOALNY RATOWNIK WYPUŚCIŁ NASTEPNEGO , GDY SYNEK BYL W SRODKI ZJAZDU!!!!!!!! Mogłabym pisać jeszcze długo, ale po tym ostatnim zdaniu, jest mi po prostu niedobrze, na myśl koszmaru, jaki przeżyliśmy ratując Synka.
TERESA, ŚWIĘCIECHOWA - 29.08.2022
9/16 uznało opinię za pomocną