5.2/6 (404 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Hotel nie zasługuje na 5*, normalny , zwykły hotel, spodziewałam się lepszych warunków, a tu okazało się przeciętnie. Poza tym czystość woła o pomstę do nieba ! Pokoje sprzątane byle jak, tzn zaciągnięta pościel udająca wymienioną, ręczniki mokre składane, udające wymienione. Gdybym nie zaznaczyła krzyżykiem , że to mój ręcznik to myślałabym, że dali czysty , a tu niespodzianka- poskładali go tylko i położyli jeden na drugim udając, że zmienione fuj ! Cały dzień wilgotne kisiły się zwinięte i udające czyste. NA stołówce tragedia, stoliki brudne, sztućce niedomyte, szklanek brak. Byłam nawet świadkiem jak barman chciał do brudnej szklanki nalać kobiecie soku, bo nie miał czystych. Wywiązała się awantura przy barze, aż interweniował jakiś menago. Tragedia ! Strach poza tym było jeść cokolwiek, bo produkty z wieczora wykorzystywane były na śniadanie, no frytki robione na kolację lądowały z jakimś bakłażanem rano na śniadanie, koszmar ! Potem nie ma dziwne, że ludzie łąpią rzekomą zemstę Faraona . To bzdura, że z wody, to z brudu i zmieszanych resztek jedzenia starego , fuj ! obrzydlistwo ! Mnie niestety też dopadło, a tak uważałam. Jeżdżę po swiecie i nie po takich biednych krajach jak Egipt i nigdy nic mi się nie przydarzyło, zęby myję normalnie, lód w drinkach też biorę, ale stołuję się przeważnie w restauracjach czy barach ,allinclusive raczej nie biorę, a w Egipcie z samym śniadaniem to raczej nie uświadczysz hotelu. Plaża prawie pusta, bo po co wyciągać leżaki jak nie ma sezonu :-( Żałuję , że wybrałam ten hotel, ale kierowałam się myślą, że jak 5 * to zadbają o klienta, niestety pomyliłam się. 2 lata temu byłam w 4 * Seegull w centrum Hurgady i nic mi się nie działo, hotel bardziej się starał niż ten Gravity .
Joanna - 11.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
7/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel zniszczony nadający się do kapitalnego remontu dla gości niewymagających o stalowych nerwach. Hotel nie jest warty swojej ceny. Na pewno nie jest to 5* Nie polecam !
ROBERT - 19.08.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W hotelu jedzenie mocno średnie, obsługa niezbyt miła i wymuszająca nachalnie napiwki. Podczas kolacji duże kolejki do bufetu i problem z wolnym stolikiem. Bardzo duża ilość gości z Rosji zachowujących się jakby wszystko mogli przestawiając nawet leżaki gdzie leżały moje rzeczy. Wifi działające w pokoju ale bardzo wolne. Z plusów duża ilość basenów w tym jeden z podgrzewaną woda, ładne i nowoczesne pokoje.
Arkadiusz, Bartąg - 15.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wyjazd trzyosobową rodziną z dzieckiem w wieku 5 lat uważamy za umiarkowanie udany. Plusy: hotel jest nowy i czysty, obługa codziennie sprzątała pokoje i przynosiła świeże napoje, w tym butelkowaną wodę można było otrzymać w prawie nielimitowanej ilości. Do dyspozycji w grudniu były 2 podgrzewane baseny. Minusy: jedzenie codziennie takie samo, w trakcie kolacji wigilijnej (za którą zapłaciliśmy dodatkowo ponad 600 zł) okazało się, że hotel jest w stanie przygotować dobrej jakości posiłki; aquapark, którym chwali sie hotel, niestety nie ma podgrzewanych basenów, więc nie ma możliwości skorzystania z niego zimą; obsługa oczekuje gratyfikacji za każdą, najdrobniejszą przysługę/usługę.
Agnieszka, --- - 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną