Opinie o Gravity Sahl Hasheesh

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(483 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    może być.

    MICHAŁ, KATOWICE 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Byłem w siedmiu hotelach w Egipcie na poziomie 5*. Ale przyznam że hotel gravity nie zasługuje nawet na 4*. Drinki to jakaś porażka.. oczywscie nastawiałem na egipski alkohol.. ale to przechodziło samego siebie i czasami miałem wrażenie ze pije denaturat. Jedzenie - nawet nawet jak na egipskie standardy lobby bar - barman bardzo niemiły, nieprzyjemna atmosfera jak trzeba coś zamówić. Ewidentnie odechciewa się dać nawet napiwek.. Obsługa w restauracji- za mało ludzi do pracy.. kolejki do baru.. drinki zrobione na szybko. Często zdarzało się że wino dostałem w kubeczku do piwa.. Higiena dużo do wymagania.. stoliki brudne.. przetarte na szybko ścierka. WiFi- istna porażka. Jeśli chciałbys obejrzeć film w pokoju to nie nastawiaj sie. Pokój - miły dla oka, łóżka wygodne. Klimatyzacja.. no właśnie.. działa lecz na mocnym poziomie bez możliwości regulacji. plaża - czysta piaszczysta plaża na wielki plus. wypożyczalnia wózka golfowego. świetna atrakcja do zwiedzania kurortu nadmorskiego. ,,Lepsze alkohole” za extra ,,Price”.. które nadal są egipskie. Śmiech… Jeśli podróżujesz z parą. Wybierz coś lepszego Jeśli podróżujesz z dziećmi - to ok, ale bez rewelacji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ferie z rodziną 🙂

    PIOTR MARCIN, MAŃKOWO 07.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Zaproponowany hotel przez Miłą Panią z Rainbow 🙂 spełnił nasze oczekiwania hotel czysty bardzo zadbany ,szybki transfer, super zorganizowana plaża . Jedyny minus wieczory zimne i wietrzne co powodowało że szybciej wracaliśmy do pokoju bo temperatura nie pozwalała na przesiadywanie na zewnątrz ale to braliśmy pod uwagę . Bardzo dużo Rosjan którzy nawet sobie podkradali leżaki i zabierali ręczniki. Duża ilość basenów ale niestety nawet ten podgrzewany nie był za ciepły .Wróciłbym do tego hotelu ale już w innym miesiącu niż luty 🙂

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    super

    Oksana, Warszawa 10.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Podobało mi się to święto personel jest doskonały plaża jest piękna wspaniałe jedzenie, wspaniała laguna, kelner Islam jest super

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tytuł opinii: "Meh"

    Paweł, Kraków 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Oceniam hotel Gravity Hotel Sahl Hasheesh na 3.5 z kilku powodów. Po pierwsze, jedzenie jest słabe, z ograniczonym wyborem i monotonnym menu. Dostępne są tylko dwa rodzaje sera i szynki, a owoce i mięso są rzadko dostępne. Kubki do herbaty są dostępne tylko przez krótki czas, a masło często się kończy. Przekąski są średnio dostępne, przyjechaliśmy po porze obiadowej i nie za bardzo dało się zdobyć cokolwiek do jedzenia aż do kolacji. Po drugie, alkohol jest rozcieńczony słodkim syropem, co sprawia, że wszystkie napoje alkoholowe, od wódki po whisky, smakują tak samo. To jest duży minus dla osób, które chcą cieszyć się różnymi napojami alkoholowymi podczas swojego pobytu. Po trzecie, hotel jest położony na pustyni, co oznacza, że nie ma zbyt wielu miejsc, do których można by się udać na spacer. To może być frustrujące dla osób, które chcą zwiedzać okolicę lub po prostu chcą spędzić czas na świeżym powietrzu. Na koniec, we wrześniu hotel jest pełen wrzeszczących dzieci, co może zakłócić spokój i ciszę, na które liczysz podczas wakacji. Mimo tych problemów, pokój, w którym się zatrzymaliśmy, był w porządku, co jest pewnym plusem dla tego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Krzysztof 29.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel taki sobie. Masa gości ze wschodu. Jedzenie jak na 5 gwiazdek trochę monotonne i słabo podane. Byłem w dużo lepszych.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Cieplutki wyjazd

    MIROSLAWA, POZNAŃ 19.11.2019

    Nowy ładny hotel,ale uciążliwe częste kucia,wiercenia w drugiej nowo oddawanej części hotelu.Obsługa miła.W restauracji częsty brak kubków do herbaty i łyżeczek.Jedzonko dobre,lecz coś brakowało w urozmaiceniu.Bardzo obrotny,miły,uśmiechnięty i służący pomocą rezydent Pan Wojtek-brawo.Za mało muzyki przy basenach.Pogoda dopisała więc wyjazd ogólnie udany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Idealna pogoda, a jednak rozczarowanie

    ŁUKASZ, GDAŃSK 08.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Pierwsze rodzinne wakacje. Ja, żona, dwójka dzieci (4 i 6) lat. Rezerwacja z dużym wyprzedzeniem pokoju z widokiem na ogród - otrzymaliśmy pokój z widokiem na hotel Tropitel i dzielący nas pas pustyni. Balkon mega wąski ale przynajmniej był :) . W łazience po każdym użyciu prysznica trzeba było liczyć się z usuwaniem sporej ilości wody z podłogi (do czego dostawaliśmy dodatkowy ręcznik). Ponadto wakacje planowane były głównie pod kątem dzieci, a po dotarciu na miejsce okazało się, że od samego początku do samego końca dzieciaki nie mogły ani razu skorzystać ze zjeżdżalni dla dzieci, gdyż znajdowały się w remoncie przez cały ten okres. Niestety o planowanym remoncie nie dostaliśmy żadnej informacji, gdybyśmy o tym wiedzieli z pewnością wraz z teściami zmienilibyśmy hotel. Do tego pewne drobnostki jak np. ''przypadkowe'' nie wydanie voucherów do restauracji a la carte (wszystkim przybyłym Polakom, nie wiem jak pozostałym przybyłym nacjom). Podsumowując... pogoda świetna, fajne wycieczki, hotel rozczarował.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Słabo nawet jak na Egipt

    Michał, Żukowo 23.05.2022

    Na wstępie zaznaczę, że nie był to mój pierwszy wyjazd do Egiptu, a na bliskim wschodzie jestem dość często. Hotel zbudowany pośrodku niczego. Dla mnie to zaleta, ponieważ że nie ma miliona obnośnych sprzedawców, hałaśliwych dyskotek i inny wątpliwych lokalnych atrakcji. Ale nie każdy może się z tym czuć komfortowo. Obsługa miła, sprawna i uczynna. Wszyscy władają językiem angielskim w adekwatnym zakresie. Sam wystrój hotelu dość elegancki ale nie przytłaczający. Tereny zielone bardzo zadbane i dobrze utrzymane. Hotel nie jest zatłoczony - zawsze znajdzie się wolny leżak i parasol przy basenie lub na plaży. Wifi ok. Pokoje w pełni wyposażone, ale wykończenie słabej jakości. Przykładowo wieszak na ręczniki spada ze ściany pod ciężarem ręczników. No i pokoje mają dodatkowych lokatorów: mrówki. Nie są one co prawda agresywne względem ludzi, ale o przechowaniu jedzenia w pokoju można zapomnieć. Słabą stroną hotelu jest wyżywienie. Bardzo monotematyczne. Dania gotowane na jedno kopyto. 90% potraw powtarza się co 2-3 dni. Do posiłku jest najczęściej jedno danie z rybą, jedno danie z kurczakiem, 3 wariacje na temat wołowiny i przegląd sałatek. Ograniczony wybór świeżych owoców - trzeba "polować" na banany i jabłka, a o takiej egzotyce jak arbuz można zapomnieć. Jakość mierna - trzy czwarte nasze wycieczki skończyło z zatruciem pokarmowym. Woda w basenach (Maj) przeraźliwie zimna. Dziecko po ~10 minutach w basenie nie było w stanie przestać się trząść. (woda w morzu była w spodziewanej i dużo wyższej temperaturze). Sytuacja utrzymała się przez cały, dwutygodniowy wyjazd.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

    JP 23.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Teoretycznie, wyjazd można byłoby uznać za udany, gdyby nie bardzo nieprzyjemny incydent z pokojem. Po przyjeździe w nocy do hotelu, 1 z 3 zarezerwowanych przez nas pokoi, nie był zgodny z zamówieniem – nie odpowiadał umówionemu standardowi, ilości łóżek, pościeli itd. Co istotne, Pracownik recepcji, już w chwili wydawania „klucza” wiedział o ww. niezgodności, gdyż zaznaczył nam, że jeśli pokój się nie spodoba, będziemy go mogli rano zmienić. Niestety, obiecana zmiana nie była tak oczywista i wymagała od nas interwencji u Rezydenta, a także Managera recepcji. Ciekawostką jest fakt, że wskazując Rezydentowi numer feralnego pokoju, Ta poinformowała nas, że w tym hotelu w ogóle nie ma pokoju o podanym numerze. Aby Rezydent uwierzyła nam - musieliśmy pokazać zdjęcie drzwi i klucza. Po licznych perturbacjach - w tym telefonach do Rezydenta, oraz długim oczekiwaniu, w końcu otrzymaliśmy pokój - jak pozostali członkowie naszej rodziny. Opisany incydent był bardzo nieprzyjemny i stresujący, przez co niestety zaważył na naszym zadowoleniu z pobytu i samym wypoczynku! Hotel przyjemny, czysty, z licznymi basenami. Blisko morza i zejścia na rafę, jednak widoku na morze przereklamowany. W 2 z 3 wykupionych przez nas pokoi, praktycznie obiecanego widoku nie było. Jedzenie różnorodne, jednak po kilku dniach monotonne. W naszym przypadku usługa a`la carte to niewypał, zamiast dań z karty podano dania, które były dostępne w formule all inclusive. Różnica dania nałożył Kelner, a nie my sami. Warto wybrać się na wycieczkę fakultatywną do Luksoru – świetny Przewodnik, bardzo dobrze władający językiem polskim, z dużą wiedzą i poczuciem humoru. Wycieczka do Hurghady – wg nas strata czasu i pieniędzy. Głównymi punktami wycieczki po mieście niestety stają się kawiarnia i sklep z tandetnymi pamiątkami oraz „markową” odzieżą, bez możliwości targowania cen. Pobyty w każdym z tych miejsc trwają ponad 1 h. Jedyne co warto zobaczyć w mieście to meczet i świątynię koptyjską, jeśli oczywiście ktoś jeszcze podobnych gdzieś nie widział. Rejs łodzią ze „szklanym dnem” – ciekawa atrakcja zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    średnio

    Patrycja, Bielsko-Biała 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    niestety jesteśmy z mężem trochę zawiedzeni hotelem. dostaliśmy najmniejszy pokój bez tarasu czy choćby kawałka balkonu - okej, szło to jakoś przeżuć, natomiast syf w łazience był nie do opisania. odechciewało się myć, brud przy prysznicu wyglądał jakby był tam od dawna. jedzenie nam nie smakowało. drinki słabe, a do tego podawane w plastikowych szklankach - brudnych i porysowanych. obsługa generalnie bardzo miła, ale czasami Pan kelner przyjmował zamówienie przy basenie na napoje i ich nie przynosił. hotel jako budynek jest przepiękny, dużo basenów - my siedzielismy przy takim mniejszym, gdzie było mniej osób i było super :) plaża ładna, dość płytko jeśli chodzi o morze, przez około 300m wody jest tylko do kolan. warto mieć buty do wody, ponieważ plaża jest kamienista na pewnym odcinku. rafa koralowa widoczna z molo przepiękna - widać wiele kolorowych rybek, cudowny widok. podsumowując, odpoczęliśmy, ale drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem