Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd trzyosobową rodziną z dzieckiem w wieku 5 lat uważamy za umiarkowanie udany. Plusy: hotel jest nowy i czysty, obługa codziennie sprzątała pokoje i przynosiła świeże napoje, w tym butelkowaną wodę można było otrzymać w prawie nielimitowanej ilości. Do dyspozycji w grudniu były 2 podgrzewane baseny. Minusy: jedzenie codziennie takie samo, w trakcie kolacji wigilijnej (za którą zapłaciliśmy dodatkowo ponad 600 zł) okazało się, że hotel jest w stanie przygotować dobrej jakości posiłki; aquapark, którym chwali sie hotel, niestety nie ma podgrzewanych basenów, więc nie ma możliwości skorzystania z niego zimą; obsługa oczekuje gratyfikacji za każdą, najdrobniejszą przysługę/usługę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym plusem wyjazdu było ciepłe morze i nurkowanie. Hotel kompletnie nie jest przygotowany na pełne obłożenie, ogromne kolejki na stołówce, nie posprzątane pokoje i brak miejsc na basenie to norma.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skuszony zapisami oferty, nastawiłem się, że odwiedzę 6 letni hotel. Okazało się jednak, że nie jest to prawdą. Budynki hotelu wyglądają jakby miały między 30, a 20 lat - zależy, która klatka. Wilgotne ściany w pokojach i na korytarzach. Płytki na podłogach wymieniane na takie w całkiem innym kolorze - z beżowych na niebieskie. Futryny i okna umazane farbą. Fugi brudne, szafki i łóżka stare i podrapane. Klimatyzatory stare. Windy poobijane i zużyte. Codziennie na którymś piętrze trwał remont i coś szlifowano, tynkowano i odmalowywano. Nie ma możliwości, by hotel został uruchomiony w 2018 roku. Jedzenie w restauracji VIEW kiepskie, niesmaczne. Ciasta we wszystkich kolorach tęczy, ale każde smakuje tak samo. Jeden rodzaj wędliny i 2 rodzaje czegoś co przypomina ser żółty. Bawialnia dla dzieci zużyta totalnie (oprócz jednej huśtawki). Zjazdy wózkiem tak strome i wykonane ze śliskich płytek, tak, że można wpaść w rabaty wykonane z kwiatów z kolcami. Za każdym razem musieliśmy ześlizgiwać się z podjazdu wychodząc z dziećmi. Generalnie czuję się oszukany. Ten hotel nigdy nie stał obok 5-cio gwiazdkowego hotelu. Gdybym znał prawdę, to nigdy bym do niego nie pojechał. A jako wisienka na torcie: 3 z 4 walizek zostały nam połamane w drodze do Egiptu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak kuchni europejskiej. Ogólnie nastawienie na turystę egipskiego. Bardzo słabe animacje. Dla osób pragnących spędzić aktywnie urlop zdecydowanie nie polecam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tydzień w Hurghadzie bardzo udany. Na plus: Wycieczka do piramid i Kairu Przewodnicy mówiący po polsku Powierzchnia hotelu Dostęp do plaży i piękny widok z balkonu. Na minus: Wyżywienie w hotelu-bardzo ograniczony wybór Obsługa hotelowa w recepcji-brak zaangażowania Pokoje: brak ciepłej wody (udrożniona po ingerencji hydraulika) Animatorzy mówiący prawie wyłącznie po rosyjsku. Niedopuszczalnym jest by pracownicy hotelu międzynarodowego nie posługiwali się językiem angielskim. Słaby program animacyjny oferowany przez hotel. Żadna animacja nie odbyła się wg planu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na 10 (a tak naprawdę 9) nocy we 3 rodziny. Biuro postanowiło zaplanować wylot o 4:45 rano co poskutkowało tym, że o godz. 12:00 w nocy musiliśmy opuścić pokoje hotelowe. Oczywiście wszystko zgodnie z umową, ale niesmak pozostał. Co do samego hotelu Nasza ocena poniżej Plusy: - duża ilość basenów oraz zjeżdżalni - doświadczony, uśmiechnięty personel, który starał się nam dogadzać. Jedynie obsługa na recepcji nieco zadzierała nosa - świetne widoki - liczne bary z dobrym piwem - darmowy parking Rainbow z miłą obsługą i szybkim transferem na lotnisko 24h na dobę - Pokój 2-os. z dostawką bardzo ładny - Dużo atrakcji dla dzieci Minusy: - Jedzenie i samopoczucie po nim. Na 9 osób 5 miało mniejsze lub większe problemy, na szczęście przypadłości ominęły dzieci. Jakość jedzenia na ogół marna, trzeba było szukać lepszych dań. - Rezydent nieprzyjemny, wprowadzał nerwową atmosferę na spotkaniu. - bałagan i zamieszanie przy podpisywaniu umowy z Rainbow, zmiany terminów lotów, błędy w umowie. - odradzam wizytę w restauracji meksykańskiej. Sama obsługa podczas wizyty to był kabaret. Menu niezrozumiałe, pan "kelner" wybrał za nas co dostaniemy. Jedzenie beznadziejne. Dla odmiany wizyta w restauracji Marokańskiej zupełnie inna, smacznie z dobrą obsługą. Podsumowując jeśli brać pod uwagę stosunek jakości do ceny to nie było tragedii, ale gdybym miał się decydować ponownie to wolałbym dopłacić do lepszego hotelu z lepszym jedzeniem.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biliśmy z rodziną Napiwki oceniamy o Alkohol:( to bieda. Nie mam słów Kelnerów trzeba zapłacić 1dolar żeby słyszeli tobie co chcesz:) Bardzo uważajcie w pokoju wszystkie rzeczy od początku zgłosicie jeśli coś będziecie wiedzieli że nie sprawny. Zróbcie sobie filmik gdzie będzie wydać pracownik hotelu że bił z wami podczas wykonania filmiku... Weźcie sobie Alkohol do Egiptu. Ile się da:))
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel położony przy plaży. daleko od innych hoteli, co faktycznie wydłuża czas dojazdu gdziekolwiek. Obsługa miła, ale i przesadnie narzucająca się. Koszmarem są animacje nieustannie zapraszające do udziału w oferowanych atrakcjach. Hotel ponoć po remoncie (2018), a jednak wciąż w remoncie. Wejście bez windy, bokiem, ponieważ główny hall w przebudowie.Strefa zjeżdżalni w budowie, więc obok huku muzyki "do leżaka" jest stukot i hałas budowy, wespół z rykiem kosiarek . Pokoje brudne, ręczniki niedoprane.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel duży ale nieciekawy brudno jedzeni przeciętne można by powiedzieć że z wszystkich miejsc w jakich byliśmy najgorsze najlepsze jedzenie było na statku. Hotel nie asługuje an swoje gwiazdki a już kolacja w restauracji azjatyckiej ala carte na którą trzeba się umówić to jedna wielka porażka.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przemiła obsługa barów i restauracji, wspaniała plaża, dobre, ale bardzo monotonne jedzenie i na tym moja pozytywna opinia się kończy. Zapłaciliśmy za pokój familijny, w którym miały być zakwaterowane 3 dorosłe osoby, 7 letnie dziecko oraz roczne niemowle (wg biura podróży powinien mieć metraż ok 45m). Po przybyciu do hotelu okazało się że obsługa recepcji ma taki burdel w dokumentach, że moje niespełna roczne niemowle miało zostać zakwaterowane z obcymi ludźmi, mój narzeczony miał być na dostawce w pokoju moich rodziców, a ja z bratem i pasierbicą mieliśmy być w dwójce ( pokój mojej siostry i jej dzieci był podobnie zmieszany) po wyjaśnieniu całej sytuacji i okazaniu umowy Pan manager "wyprostowal dokumentację" i mieliśmy dostać nasz pokój - okazał się on ok 25metrowym pokojem z jednym podwójnym łóżkiem, jedną rozkładaną sofą i z dostawką - część sypialna byla CZĘŚCIOWO osłonięta ścianką. Zrezygnowaliśmy więc z przydzielonego nam pokoju i zdecydowaliśmy się na zamianę na bardziej komfortową dla nas opcję, zostaliśmy zapewnieni, że hotel ma zdecydowanie większy pokój w ofercie, który spelni nasze oczekiwania i.. tu się zaczęły schody- rzeczywiście dostaliśmy większy pokój, ale mieścił się w najstarszej części hotelu, najbardziej oddalonej od jedynego podgrzewanego basenu (nasz wyjazd odbywał się w okresie świąt Bożego Narodzenia, więc basen z ciepłą wodą był dla nas dość istotny), kafelki na podłodze były popękane, zawiasy w szafkach uszkodzone (szafki się nie domykały, a w łazience przód z szuflady z rączką zostawał w ręce przy próbie otwarcia ) rączka z prysznica byla na tyle wyrobiona, że spadała podczas kąpieli, dodatkowo prysznic nie posiadał drzwi tylko starą zasłonę. Obecnie zdecydowałabym się na dopłacenie i zakwaterowanie w dwóch dwójkach- hotel posiada dwuosobowe pokoje z możliwością dostawki łączone ogródkami.