Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Straszna głośna techno muzyka w tym hotelu non stop . Nigdy więcej ten hotel . !! Nie ma w nim 5 minut spokoju
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy po raz pierwszy w Egipcie w hotelu 5 gwiazdowym i niestety ale się bardzo rozczarowaliśmy. Po pierwsze brak polskiego rezydenta i kontakt był tylko możliwy telefonicznie lub przez media społecznościowe (raz był tylko na dyżurze w hotelu)-kontakt z nim nie był do końca zrozumiały. W całym hotelu było tylko 6 Polaków, reszta do przyjezdni i Arabowie...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo, że to nasz drugi pobyt w tym hotelu jesteśmy nic mocno rozczarowani. Obsługa na tragicznym poziomie, dopominająca się o napiwki na każdym kroku. Załatwienie czegokolwiek w recepcji graniczy z cudem. Rezerwacja obejmowła pokój z łóżkiem małżeńskim i dostawką dla dziecka. Otrzymaliśmy pokój 2-osobowy z małymi oddzielnymi łóżkami bez dostawki na piętrze ze stromymi, kręconymi schodami bez windy (dla rodziny z małym dzieckiem i wózkiem). Po zmarnowaniu pierwszego dnia i kolejnego przedpołudnia na ciągłych wizytach w recepcji dostaliśmy przynajmniej pokój z dużym łóżkiem, ale mimo KILKUNASTU prób kontaktu z recepcją przez cały pobyt nie doprosiliśmy się przygotowania dostawki dla dziecka, w związku z czym musiało spać z nami w łóżku. (Interwencja rezydentki tez nie była skuteczna). W pokoju wszystko dla było dwóch osób (ręczniki, kubki, pościel itp.) bez uwzględnienia dziecka. Niby all in a na wiele rzeczy można się naciąć jako płatne plus nachalne oczekiwanie napiwków na każdym kroku. Lazienka duża, ale w fatalnym stanie (podpryskiwane płytki i fugi, grzyb pod prysznicem, nie zawsze była ciepła woda). Klima działa tylko bardzo mocno, albo momentalnie robi się duszno, co przy dziecku już poskutkowało katarem. Wszyscy budziliśmy się w nocy bo było gorąco i na chwilę trzeba było włączyć nawiew, ale trzeba poczekać na wymianę powietrza i koniecznie go wyłączyć bo po pierwsze jest tak głośny, że nie da się spać, a po drugie zbyt chłodzi nawet na wysokiej temp i niskim nawiewie. Załatwienie czegokolwiek na recepcji graniczyło z cudem. Jak się do nich idzie każą dzwonić, jak się dzwoni każą przyjść. Po kilku rozmowach i umawianiu się na konkretną godzinę że coś ma być gotowe przychodzimy i robią z nas wariatów, że niby nikt nic wcześniej nie zgłaszał. I miało to miejsce przynajmniej 4 razy! Menu dla dzieci w restauracji to fikcja. Jest niby kids corner, ale jedzenie dokładnie to samo co w drugiej części i w zasadzie korzystają z niego wszyscy. Jedzenie bardzo monotonne - codziennie to samo + na lunch inna zupa (zwykle wodnista i bardzo słona) + jakiś rodzaj pieczonego mięsa na kolację. Raz w czasie pobytu pojawiły się skorupiaki z grilla i sushi. Menu dziecięce różniło się tym, że codziennie były dostępne frytki i lody.... Plac zabaw dla dzieci i kid's club dostępny wyłącznie przez 4 godziny dziennie (oficjalnie), a i tak nigdy nie był czyny w podanych godzinach. Jednym słowem wstyd, że taki hotel widnieje w ofercie jako 5-cio gwiazdkowy! Na plus jedynie otoczenie hotelu (chociaż baseny były znacznie zimniejsze niż woda w morzu) i plaża z bardzo długo płytką wodą, a dla zainteresowanych snurkowaniem pomost z którego można oglądać elementy rafy i rybki. Natomiast na plaży ciągli nagabywacze na masaże, wycieczki, zdjęcia, taxi, owoce i mnóstwo innych usług, więc bywało to męczące.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel tak ladny, a tak nie wykorzystany. - animacje w pazdziernika slabe.. - muzyka przy basenie w kolko to samo irytujaca - woda w basenie lodowata - do morza by poplywac trzeba przejsc z 200 m po kladce - polecono nam na podroz poslubna i to jest najgorsze co mogli nam polecic bo hotel sie nadaje tylko dla rodzin
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od początku pobytu mieliśmy problemy w pokoju. Druga Pani z wycieczki także miała podobne problemy, brakowało opieki polskojęzycznego przedstawiciela. Negatywy: - brak wody w pokoju, - niedziałający telefon, - niedziałający zamek w drzwiach, - niedziałające ogrzewanie/ klimatyzacja i bardzo nieszczelne okna, po naprawie działało przez 24h - bardzo długie oczekiwanie na reakcję ze strony hotelu na zgłoszone awarie (czekaliśmy około godziny na serwisanta, który po naprawie usterki ewidentnie czekał na napiwek) - mamy wrażenie, że część awarii była celowa, żeby tylko wyciągnąć od nas napiwek, - od godziny 9:00 do 23:00 codziennie dźwięki remontów, zostaliśmy zakwaterowani w budynku, który nie był jeszcze wykończony, - klimatyzacja w lobby była włączona na chłodzenie mimo, że wszyscy goście chronili się tam przed wiatrem i siedzieli w kurtkach. Po prośbie czy można podwyższyć temperaturę dostałam informację, że nie ma takiej możliwości. - siedząc przy basenie nie ma chwili spokoju, ludzie od SPA, fryzjerzy i innych usług ciągle zaczepiają. - bardzo słabe alkohole, podróbki napojów Pozytywy: - bardzo ładna lokalizacja, - hotel jak zostanie dokończony to może rzeczywiście będzie ok, - piękne ogrody, - było kilku naprawdę miłych barmanów, - jedzenie było dobre, - dużo świeżych owoców i warzyw, - dużo barów, - podgrzewany basen - dużo basenów - wystrój pokoju był ok
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz w zyciu czuję się zwiedziony i rozczarowany tym co zostało mi sprzedane oraz jak na miejscu wyglądały wakacje z rodziną. Poza faktem że sam hotel jest na prawdę bardszo ładny i robi duże wrażenie, cała reszta nawet nie nadaje się na żadne komentarze. Dośc duzo podróżuję po świecie a w Egipcie jetsm drugi raz (poprzednio w Marsa Alam) ale takiego zawodu nigdy nie doznałem. Może nawet mam więcej zarzutów do Rainbow niż do samego hotelu bo wyraźnie opoisywałem że chce jechać rodzinnie i na czym mi zależy. W dużym skrócie: Hotel bardzo ładny i można dac mi spokojnie 5 za wygląd i czystoś. Widok na może za który zapłacilismy extra jest zupełną ściemą gdyż aby zobaczyć może trzeba sie wychylać z okna więc moze należałoby ponownie zdefinować co kto rozumie przez pojęcie widoku na morze... jeśli auto rozumie przez to obserwowanie morze przez patyk z lusterkiem na końcu (rodem z celi) to i owszem. Jedzenie jest na prawdę pod psem zupełnym.. nigdy w życiu nie mialem gorszej kuchni w żadnym zakątku świata. Dodam że nic nie ma żadnego smaku i jest po prostu niejadalne albo splanone (kurczaki). Pomimo że kraj który wydawać się może że duża część gospodarki to plony spożywcze i owoce to poza bananami nic tam nie uświadczysz. Alkohol - też poniekąd opcja ALL Iclusive załsuguje na zwrto pieniedzy w pełni.. Leją z uzywanych butelek wino które tylko z wygląda je przypomina bo ze smakiem nie ma nic wspólnego - jak poprosiłem aby mi pokazac co to jest to mi zabrano od razu butelkę i kelner sie tłumaczył że oni tylko w to wlewają. O kąpaniu dzieci w morzu można zapomnieć. Os samego hotelu rozpościera się na głębokość ponda 500m w morze obumarła rafa, do kórj bez dobrych butów nie wejdziemy gdyż od razu mamy rozwalonme nogi a jej głębokość to jakies 30-40cm na całej dugości 0,5km. Później moze już fajniej ale bardzo dalego i niebezpiecznie wiec pozostaje plaża. Plana całekim duza ale za mała na taka ilość gości gdyż hotel ma 620 pokoi więc codzienna walka z leżakami lub latanami, które w 100% obłożone sa przez Rosjan których jest tam ponad 80%. Generalnie każda rozmowa i pytania zawsze zaczynają się rosyjskim więc jak komuś nie przeszkadza to ok. W pokoju jak nie zostawimy 2-3 dolary to jego sprzątanie pozostawia wiele do życzenia, ale jak cos zostawimy to mamy na prawdę wydmuchnięte i zrobione z ręczników super atrakycjne zwierzęta. Restayuracje tematyczne to "umowna sprawa "bo one nie istnieją . Są co prawda w nazwie itp ale komletna porażka. Internet nie działa prawie nigdzie poza recepcją i tam też tylko aby otworzyć moze stronę www i wysłać cos na what'up. Tutaj też uwaga gdyż EGIPT szyfruje tą platformę więc czasami nie mozna nic na niej zrobic ale nikt nie zna z jakego klucza to się dzieje. Jedna z większych atrakcji dla której wybraliśmy hotel czyli Aquaparek to kompeltna porażka. Woda o tej porze jest lodowata, (dodam że podgrzewają tylko jedne basen na cały hotel więc wiadomo co tam sie dzieje). Działa to przez 30-40 minuht i jest wyłączane wiec przez tydzień udało nam się raz skorzystać bo większośc czasu nie działało albo lodowata woda więc sie nie dało. Reasumując - jak ktoś chce zobaczyć fajny budynek, bardzo zadbany i robiący wrażenie, ale nie oczekujac nic poza tym to moze i warto. Nie zmienia to faktu że RAINBOW powinine przedefinować zupełnie to co ten obiekt oferuje bo w sumie to nic jak dla mnie... Dodam że podrózuję samodzielnie lub przez biura i nigdy na RAINBOW sie tak bardzo nie zwiodłęm jak tym razem. Zawsze miałem w głowie że jak płacisz za R to mozesz spać spokojnie - no niestety to się widać zmieniło.. Udanych wyborów!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowy pobyt w hotelu. Okolica przyjemna, hotel to duży kompleks położony na uboczu. Jeżeli chodzi o morze to połowę dnia następują odpływy, samo morze jest niedostępne i dalekie, ta informacja nie była podana przez biuro podróży, pierwszego dnia zaskoczenie. Dużo miejsca na plaży i przy basenach. Obsługa nieprzyjemna: wyśmiewanie (przy zamawianiu drinków nieprzyjemne komentarze, śmianie się z cech fizycznych, przy posiłkach również niekomfortowe komentarze) nachalność, przeszkadzanie (nie można było zjeść spokojnie posiłku, non stop ktoś z obsługi się kręcił obok, co chwilę pytał o coś, zagadywał, było to już w pewnym momencie męczące). Nieprzyjemna sytuacja z chłopakiem sprzątającym pokój, nachodził w pokoju, pukał do drzwi po napiwki. Przy próbie zamknięcia drzwi po pożegnaniu się z nim, wsadził nogę pomiędzy drzwi i futrynę i nie chciał odejść. Wyciągał prywatne rzeczy. Potrzebna była interwencja u managera. Pokoje posprzątane bardzo powierzchownie, dużo kurzu, umywalka nie myta jeszcze po poprzednich gościach, lustro przez cały tydzień również. Ręczniki nie były zmieniane, jednak były składane, co było trochę bez sensu, ponieważ, nie wiadomo było który ręcznik byl używany przez kogo. Jedzenie bardzo monotonne i nieświeże. Po 2 dniach słodkie bułki na śniadanie były juz bardzo twarde i niedobre. Nie wybralibyśmy drugi raz tego hotelu.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow po przylocie do Egiptu zmieniło nam hotel na właśnie ten. Był to najgorszy hotel w jakim byliśmy w Egipcie, położony na totalnym zadupiu, do hurghady ponad 40km. 95 procent turystów to rosjanie, wifi tragedia, woda w pokojach letnia, animacje to porażka. Tylko jeden niespecjalnie duży basen z podgrzewaną wodą, przy którym ciasnota, pozostałe baseny bez ludzi ponieważ woda lodowata. Jedzenie mocno średnie, alkohol paskudny. Do każdej opcjonalnej wycieczki trzeba było dopłacać po 5-10 dolarów od głowy z uwagi na fatalną lokalizację, transfer z lotniska 1 godzina. Nie polecam
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia - 4 dni w hotelu 3 pokoje miały zimną wodę i dowiedzieliśmy się ze rezydent może nas za to tylko przeprosić.! Kolacja sylwestrowa za 560 zł od osoby + 560 za dziecko 12lat - dramatyczna! nie polecam !
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybralismy ta oferte ze wzgledu na bardzo wysokie oceny na Rainbow. Zupelnie nie rozumiem skąd wzięło się ich aż tyle. Jesli chodzi o sam hotel i okolice, bylo w miare przyzwoicie i zgodnie z opisem. Ogólne wrażenie byłoby ok, gdyby nie przeokropne jedzenie i picie. Wszystkie potrawy przygotowywane najniższym kosztem. Przez cały pobyt chodziliśmy struci i głodni. Jeśli ktoś się jednak zdecyduje wybrać ten hotel czego nie polecam, warto zabrać ze sobą swoje jedzenie, alkohol i leki ( zatrucie pokarmowe gwarantowane). Kolejna kwestia to dojazd z lotniska. W ofercie jest napisane,że to ok 20 minut. Nie wspomniano jednak,że po drodze należy wysadzić wszystkich innych pasażerów co daje dodatkowo ponad godzinę siedzenia w autobusie.