Kategoria lokalna 5
6.0/6
super, polecam.
SYLWESTER, MYSZKÓW - 20.10.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Pobyt w hotel Jazz Aquamarine będę wspominać bardzo przyjemnie, miło i na 100% tam wrócę. Jedzenie - ilość i różnorodność przeogromna, a co najważniejsze - kiedy jedliśmy jedzenie hotelowe - wszytsko było z naszymi żołądkami w porządku - problem się pojawiał - ilekroć zjedliśmy cokolwiek poza hotelem (np. na statku przy okazji nurkowania, w wiosce nubijskiej czy w centrum hurgady) Pokoje - duże, komfortowe i co najważniejsze - czyste Personek, kelnerzy - wszyscy byli bardzo mili i pomocni - kelnerzy - widząc, że drink/woda w szklance się kończy sami przychodzili i pytali się czy podać coś jeszcze :) Dla niektórych osób wadą hotelu jest płytkie morze (woda do kolan) przy hotelowej plaży, natomiast dla mnie jest to niewątpliwa zaleta - można oczywiście w obuwiu ochronnym przejść się w głąb morza (co jest rzadkością) ale możan też bez obaw popływać sobie na materacu :) Jeszcze raz brdzo polecam ten chotel :)))
Katarzyna, Czestochowa - 13.05.2016
4/6 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Ośrodek Jaz Aquamarine mogę uczciwie polecić, świetnie położony, pomimo barrzovduzej ilości pokoi nie odczuwa się natłoku ludzi. Wielki plus za strefę relaksu, gdzie nie puszczana jest głośna muzyka i nie ma atrakcji rozrywkowych , więc można dość spokojnie nacieszyć się słońcem, odpoczynkiem przy basenach. Teren bardzo rozległy, ciekawy. Świetne, urozmaicone i bardzo smaczne dania ! - to drugi duży plus! Wieczory urozmaicone występami, dobre drinki i Sheesha. Ze sportu- przygotowane pole do siatkówki. Za minus uważam dość starą łazienkę, i częściowo pokój, która zdecydowanie powinna być odremontowana. Plaża nie zachwyca. Z samego pobytu byłam bardzo zadowolona.
Urszula - 25.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Wg mnie najlepszy, ze znanych mi, hotel w Hurghadzie. Nastawiony w 100% na gości, hotel prowadzi wspaniała politykę personalną, czego wynikiem jest pozytywny stosunek wszystkich pracowników, a najważniejsze jest to postawa nie wymuszona. Nie jest to również postawa roszczeniowa co ma miejsce (niestety) w wielu hotelach. Dbałość o czystość i stan techniczny widoczny jest na każdym kroku i o każdej porze, od rana do późnego wieczoru. Pracownicy sami wyłapują usterki i je naprawiają. Brawo. Niespotykanym, nawet w czasie pandemii, jest wyjątkowa dbałość o higienę; wszędzie jest niezliczona ilość podajników środków dezynfekujących, pracownicy chodzą w maskach i sami używają środków dezynfekujących, kilkakrotnie byłem świadkiem dezynfekcji leżaków bezpośrednio po zwolnieniu ich przez gości. Czymś niespotykanym, nie tylko w Egipcie, jest ilość ratowników przy basenach i zjeżdżalniach oraz Ich wyposażenie w sprzęt pierwszej pomocy. Brawo. W hotelu nie widziałem jednorazowych plastików, co świadczy o dbałości o środowisko i ekologiczne nastawienie. Musze pochwalić szefa kuchni i cały jej personel: Jedzenie różnorodne, wszystko jest ciepłe smaczne, uzupełniane na bieżąco. Na pochwałę zasługują pracownicy barów: drinki i koktajle są bardzo dobre, mają podobny smak we wszystkich barach co świadczy o stosowaniu jednolitych receptur. Wyjątkowe i godne pochwały. TAK NAPRAWDĘ TO NIE MA ELEMENTU KTÓRY MOŻNA POPRAWIĆ WYSTARCZY UTRZYMAĆ STANDARDY. TAK TRZYMAJCIE. Jesteście pierwszym hotelem do którego jeszcze przyjadę.
Włodzimierz, Warszawa - 26.07.2021
7/7 uznało opinię za pomocną