Opinie o Jaz Aquamarine

5.6/6 (298 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
298 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    wspaniały wypoczynek

    super, polecam.

    SYLWESTER, MYSZKÓW - 20.10.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wspaniały pobyt w przecudownym hotelu

    Pobyt w hotel Jazz Aquamarine będę wspominać bardzo przyjemnie, miło i na 100% tam wrócę. Jedzenie - ilość i różnorodność przeogromna, a co najważniejsze - kiedy jedliśmy jedzenie hotelowe - wszytsko było z naszymi żołądkami w porządku - problem się pojawiał - ilekroć zjedliśmy cokolwiek poza hotelem (np. na statku przy okazji nurkowania, w wiosce nubijskiej czy w centrum hurgady) Pokoje - duże, komfortowe i co najważniejsze - czyste Personek, kelnerzy - wszyscy byli bardzo mili i pomocni - kelnerzy - widząc, że drink/woda w szklance się kończy sami przychodzili i pytali się czy podać coś jeszcze :) Dla niektórych osób wadą hotelu jest płytkie morze (woda do kolan) przy hotelowej plaży, natomiast dla mnie jest to niewątpliwa zaleta - można oczywiście w obuwiu ochronnym przejść się w głąb morza (co jest rzadkością) ale możan też bez obaw popływać sobie na materacu :) Jeszcze raz brdzo polecam ten chotel :)))

    Katarzyna, Czestochowa - 13.05.2016

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wg mnie najlepszy, ze znanych mi, hotel w Hurghadzie. Nastawiony w 100% na gości, hotel prowadzi wspaniała politykę personalną, czego wynikiem jest pozytywny stosunek wszystkich pracowników, a najważniejsze jest to postawa nie wymuszona. Nie jest to również postawa roszczeniowa co ma miejsce (niestety) w wielu hotelach. Dbałość o czystość i stan techniczny widoczny jest na każdym kroku i o każdej porze, od rana do późnego wieczoru. Pracownicy sami wyłapują usterki i je naprawiają. Brawo. Niespotykanym, nawet w czasie pandemii, jest wyjątkowa dbałość o higienę; wszędzie jest niezliczona ilość podajników środków dezynfekujących, pracownicy chodzą w maskach i sami używają środków dezynfekujących, kilkakrotnie byłem świadkiem dezynfekcji leżaków bezpośrednio po zwolnieniu ich przez gości. Czymś niespotykanym, nie tylko w Egipcie, jest ilość ratowników przy basenach i zjeżdżalniach oraz Ich wyposażenie w sprzęt pierwszej pomocy. Brawo. W hotelu nie widziałem jednorazowych plastików, co świadczy o dbałości o środowisko i ekologiczne nastawienie. Musze pochwalić szefa kuchni i cały jej personel: Jedzenie różnorodne, wszystko jest ciepłe smaczne, uzupełniane na bieżąco. Na pochwałę zasługują pracownicy barów: drinki i koktajle są bardzo dobre, mają podobny smak we wszystkich barach co świadczy o stosowaniu jednolitych receptur. Wyjątkowe i godne pochwały. TAK NAPRAWDĘ TO NIE MA ELEMENTU KTÓRY MOŻNA POPRAWIĆ WYSTARCZY UTRZYMAĆ STANDARDY. TAK TRZYMAJCIE. Jesteście pierwszym hotelem do którego jeszcze przyjadę.

    Włodzimierz, Warszawa - 26.07.2021

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    JAZZK

    Gorąco polecam ten Hotel. Dużo basenów, piękne położenie, mìła obsługa.

    Krzysztof, Rudnik nad Sanem - 21.07.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem