Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jaz Acquamarine to jeden z naszych ulubionych hoteli. Wyjazd na zasłużony wypoczynek powinien dostarczać uśmiechu, zadowolenia z dokonanego wyboru, jakości oraz świadczonych usług. Uważam, że 96% z Państwa będzie zadowolonych z wyżej wspomnianego hotelu. Podsumuję w punktach co nam się podoba, a do czego można się „delikatnie” przyczepić. 1. Hotel jest w miarę duży i dysponuje wieloma basenami (kilka z nich wyposażonych jest w łóżka do leżenia w wodzie, co jest fantastyczne podczas upalnych dni). Nie brakuje więc leżaków, a mimo sporego obłożenia, goście jakby rozmywają się – lokują się w wielu miejscach i nie odczuwa się efektu przytłoczenia. Dodatkową atrakcją są całkiem zmyślne i różnorodne zjeżdżalnie wodne (zjazdy na matach i pontonach) – ubaw nie tylko dla dzieci i młodzieży :) 2. Tygodniowy pobyt w tym hotelu można sobie tak zaplanować, by mieć wrażenie, że każdego dnia jest się w „innym miejscu”. Leżaki wygodne i niezniszczone. Wejścia do basenów przystosowane dla osób starszych (łagodne spady, schody). 3. Nikt na pewno nie chodzi tam głodny. Oprócz standardowej głównej restauracji (a nawet dwóch – Topaz i Four Corners), przy plaży znajduje się Paradiso beach bar, gdzie oprócz przeróżnych drinków i napojów, można zjeść fajne obiady lub lunche z wyborem menu - np. hamburgery z sałatką i frytkami, kurczak cytrynowy lub grillowane ryby z dodatkami, buritto z sałatką i frytkami, dania wegetariańskie też się znajdą. Podobne lunche z wyborem menu można zamówić również w „przybasenowej” jadalni La perla – np. makaron z kurczakiem Toscanini, rybne kulki z puree ziemniaczanym i surówką oraz wiele innych. Wybór jest całkiem spory, usługa jest świadczona w ramach All inclusive, więc nie ma potrzeby biegania do głównego budynku na obiad. Obiadokolacje może nie grzeszą wielkim przepychem, ale są smaczne i każdy znajdzie coś dla siebie. 4. Dodatkowo, na terenie obiektu, wokół basenów znajdują się „kioski” – takie budki, gdzie wydawane są napoje bezalkoholowe i piwo, hot-dogi, panini z salami i serem, pizza. Cieszą się one dużą popularnością. 5. Nie słyszałam, by ktoś narzekał głośno na drinki – choć z lokalnych alkoholi, to leją ile się chce, więc moc można poczuć. Jeśli wolimy mniej alkoholu, też nie ma problemu. Gdy chcemy, by przygotowali nasz autorski mix (wybrany dostępny alkohol + sok/napój), którego nie ma w karcie – żaden problem. 6. Obsługa hotelowa jest bardzo miła, nienachalna, życzliwa. Pokoje sprzątane są codziennie, wiadomo, że nie na błysk, ale my do niczego się nie możemy doczepić. Ręczniki wymieniane są każdego dnia. Pokoje przestronne, łazienka z oddzielnym prysznicem i toaletą, więc jak ktoś się kąpie, nie ma problemu by skorzystać z toalety. Jedyny minusik, że barek w pokojowej lodówce jest dodatkowo płatny. 7. W tym roku zdarzyło nam się, że woda pod prysznicem w pokoju była raczej chłodna, co oczywiście było pewnym dyskomfortem. Nie pamiętam, czy w latach ubiegłych też pojawił się ten problem, ale za to dajemy kolejny mały minusik. 8. Sporym minusem jest wejście do morza, oczywiście dla osób, które nastawiają się głównie na pływanie. Jeśli ktoś chce dużo pływać w morzu, to będzie problem, ponieważ jest bardzo płytko na dość długim dystansie – woda max. do kolan lub ud. Za to dla osób kochających kitesurfing warunki są idealne! 9. Jeśli chodzi o wieczorne animacje, mogę jedynie wypowiedzieć się na temat wydarzeń odbywających się przy barze Waves, gdyż tam przesiadywaliśmy. Każdego wieczoru odbywał się występ artystyczny – różni muzycy grali swoje aranżacje znanych utworów na flecie, gitarze, saksofonie, skrzypcach. Fajna sprawa, szczególnie dla osób, chcących wieczorem posiedzieć przy drinku i pokonwersować. Myślę, że bardziej dynamiczne imprezy odbywały się na plaży, gdyż rozłożono tam scenę, ale pewności nie mam. Ogólnie, byliśmy w tym hotelu już trzeci raz, wróciliśmy po 3 latach i nadal jest bardzo dobrze. Wycieczki, w tym objazdowe, wybieramy zawsze z Rainbow i jeszcze się nie zdarzyło by biuro nas rozczarowało! Tak trzymać.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny, zadbany. Bardzo fajna infrastruktura basenowo-aquaparkowa. 4 baseny podgrzewane zimą.Blisko sklepów z pamiątkami. Bardzo czysto. Obsługa kultularna, nie narzucająca się. Zaskakująco dobre drinki. Jedzenie ok. Pokoje ładne, wyglądają na na bieżąco odświeżane. Polecam w pełni ten Hotel.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany, genialny hotel, pyszne jedzonko, super obsługa, która robiła wszystko by goście byli zadowoleni. Ponadto czas umilali animatorzy na terenie całego hotelu zarówno w dzień prowadząc różne formy aktywności jak i wieczorem (występy w teatrze) wiec nie szło się nudzić. W tym hotelu są mistrzowie składania zwierzaków z ręczników, codziennie zaskakiwali czymś nowym :)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
byłam we wrześniu 2019. zaczęło się słabo. pokój taki sobie z widokiem na mur. 50 euro spowodowało, że dostaliśmy piękny pokój przy basenie z widokiem na morze. duży. obsługa we wszystkich restauracjach przemiła. pan, który nosił napoje przy basenie, Mustafa, absolutny gigant pracy z nieprawdopodobną pamięcią do preferowanych napoi. niestety rozchorowałam się. Pan doktor profesjonalny. Hotelowa taksówka z Panem Taksówkarzem niezmordowanie szukała leku z recepcji a Pan taksówkarz zapłacił pieniędzmi egipskimi za moje leki. absolutnie rewelacyjny basen. wspaniałe nienachalne animacje. imprezy przy basenie. znakomite jedzenie. Kelnerzy ... szkoda gadać = uśmiechnięci. Pamiętali jakie wino. rezerwowali mój ulubiony stolik. jeden minus. poważny. ZA KRÓTKO. To mój 5 pobyt w Egipcie. Ale najlepszy. Ever.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspaniały i komfortowy. Wart swojej ceny.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w marcu i w maju tego roku. Siódmy raz... to już nasz drugi dom. Hotel wspaniały z 18 basenami. Super Aquapark i animatorzy. Bardzo dobra obsługa od managerów do sprzatajacych. Bardzo pomocni i uśmiechnięci. Super kuchnia zwłaszcza restauracja Muai Tokai. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też strefa ciszy gdzie nie ma muzyki...tylko lezaczki w wodzie :) . Pozostaje tylko wrócić znowu. Na koniec podziękowania dla p. BOSHRA SHENOUDA Egipcjanin z biura Rainbow , świetnie mówi po polsku i jest bar dz pomocny. Pozdrawiam
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przebywalismy w Hurghadzie w hotelu Jaz Aquamarine w okresie 14-21.01.2016. Pobyt, hotel, obsluga i wyzywienie godne najwyzszych ocen. Naprawde nie ma sie do czego przyczepic. Polecamy i pozdrawiamy.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd rodzinny- synowie pełnoletni, wiec nie korzystaliśmy z atrakcji dla dzieci, choć były na 100% organizowane. Hotel położony ok 20 min od lotniska. Z hotelu do centrum Hurghada ok 25 min ( taxi ok 10$). W niedalekiej odległości od hotelu rzędy sklepikòw. Hotel bardzo czysty, personel pomocny, zawsze uśmiechnięty. Pokoje czyste, galanteria łazienkowa w formie dozownikòw ( brak balsamu do ciała i włosów), jest suszarka i lustro do makijażu. Wi-fi dla każdego pokoju oddzielnie, dostepne również w recepcji; kilka basenòw, w tym baseny zadaszone dla maluchów i strefa relaksu dla tych, którzy chcą leżeć w wodzie. Niestety, mimo, że leżakòw dużo, zajmowane są już z rana i to nie przez Polakòw. Napoje lokalne serwowane w plastikowych kubkach przez kelnera lub przy barze ( smakują jak oryginalne), lody na patyku dostepne codziennie ile dusza zapragnie w lodówkach przy basenie. Kilka restauracji ze smacznymi posiłkami- naprawdę każdy może wybrać bez problemu coś dla siebie, monotonia jak zwykle jeśli chodzi o śniadania, ale wybòr bardzo duży. Soki z kartonòw, kawa wybierana przez klienta z expresu- samoobsługa, to samo dotyczy napojòw gazowanych, choc wszedzie mega usmiechnieci kelnerzy służą pomocą; raz na pobyt- restauracja a’la karte- trzeba zamówić w recepcji. Przy plaży bar, przekąski, hot- dogi. Plaża czysta, 3 strefy zjezdzalni. Rafa bardzo daleko od brzegu, niedaleko łodzi, więc mało rybek- zalecane obuwie do wody. Hotel utrzymany w bardzo dobrej kondycji- widaċ codzienna pielegnacje. W pokoju sejf, klimatyzacja i płatny mini bar. Bardzo wygodne materace. Ręczniki plażowe w specjalnych torbach w pokoju- wymiana przez personel jak beda stały pod drzwiami pokoju. Hotel bardzo dobrze strzeżony, każdorazowe wyjšcie poza hotel odnotowane. Hotel oceniam bardzo wysoko, wszystkie informacje podane przez hotel sá zgodne z opisem- polecam w 100%
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wybraliśmy z półrocznym wyprzedzeniem, świadomie, po przeczytaniu licznych opinii i wysluchaniu porad Pna z biura Rainbow z który co roku służył nam dobra radą. Zależało mam na dobrym stanardzie, dużych basenach, zjeżdżalniach, bliskości od lotniska i Hurghady. Przewijały się informacje, że wspaniały, przyjazna obsługa, ale najbardziej zastanowiło nas to, że ludzie wracając tam kilkanaście, a nawet kilkdziesiąt razy. Po przylocie w środku nocy mogliśmy tylko rzucić okiem na hotel nocą, ale juz od wejścia powitano nas słowami "witamy w domu" i tak się czuliśmy przez cały pobyt. Obsługa na najwyższym poziomie, wszyscy niezwykle mili i przyjaźni. Wyprzedzali nasze myśli, zawsze chętnie do pomocy. Baseny ogromne, podzielone na strefę cichą i rozrywową z animacjami. Zjeżdżalnie super. Hotel położony nad morzem z prywatną plażą, niestety duża płycizna na dużej powierzchni, ale zmieniało się to w różne dni, natomiast woda była wręcz gorąca, więc i tak kąpanie w morzu odpadało. Jedzenie bardzo dobre, można się czepiać, że nie było arbuzów, ale były inne owoce, liczne udogodnienia w hotelu no i ta obsługa. Cudowna zieleń o którą dbali pracownicy non stop. Animatorzy także starali sie umilić nam czas. Polecamy z czystym sumieniem. Hotel niezwykle czysty.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia. Przestrony i zadbany. Jedzenie różnorodne i smaczne. Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Obsługa hotelowa miła i uprzejma. Najlepszy hotel w Hurghadzie, również zdaniem miejscowych. Na pewno będziemy chcieli wrócić do niego.