Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super hotel dla osób chcących aktywnie wypocząć. Na plaży znajduje się szkoła kitesurfing i centrum nurkowania. Leżysz na leżaczku i jak wiatr zawieje idziesz popływać. skończysz i idziesz do baru na piwko oraz przekąskę. (najlepiej:) W hotelu są również 4 korty tenisowe więc jest co porobić. Jeśli chodzi o sam kompleks hotelowy to jednym słowem jest olbrzymi. dopiero 3 dnia zorientowaliśmy się że są jeszcze 2 restauracje gdzie mozemy zjeść śniadania i obiady. Ogólnie wyjazd oceniam bardzo pozytywnie i polecam każdemu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny i zadbany tuż przy Morzu Czerwonym. Sympatyczna obsługa pokój codziennie sprzątany. Wypoczynek udany:) Codziennie organiozowane aktywności pilates, joga, zumba, water polo. Jedzenie typowo "egipskie" dla mnie i chłopaka średnie, rzecz gustu. Natomiast niedomyte naczynia to przesada. Ze wzglęgu na temperaturę powinien być też stały dostęp do wody pitnej np. na korytarzu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bez szału - to nie jest 5 gwiazdek , nietsety hotel na poziomie egioskim , zadnych rarytasów, na europejskie statndardy max 3 *
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to mój 7 wyjazd do Egiptu. Przy wyborze hotelu nigdy nie schodziliśmy poniżej 5*. W tym roku postawiliśmy na Aquamarine,od dawna zachwalana przez znajomych. Niestety troche sie rozczarowaliśmy. Hotel,który niby jest w czołówce egipskich hoteli,nie różnił sie niczym od zwykłych 4-5*. W związku z mniejsza turystyka widac wprowadzone oszczędności. Jedzenie było monotonne,mały wybór i najzwyczajniej niesmaczne. Dopiero pod koniec pobytu troche sie poprawiło. Pierwszy raz spotkałam sie z sytuacja,ze w recepcji niczego nie mozna zalatwic. Wymiana pokoju na nie,mimo ze obłożenie hotelu było 25%.Rozmienienie pieniędzy tez nie. Wszystko było na nie. Rok temu bylismy w innym hotelu sieci Jaz, Aquaviva. Do Aquamariny nie ma nawet porównania. Wszystko dopieszczone,pyszne,a obsługa wręcz kłaniała sie e drzwiach,choć nie o to przecież chodzi. Polecam wszystkim Aquavive. W dodatku była piękna plaża i wielkie,żywe rafy,piękniejsze jak na Malediwach. W Aquamarinie sa jedynie obumarle kawałki. W dodatku bardzo uprzykrzajace było ciagle zaczepianie przez fotografów w hotelu,sprzedawców wycieczek,masażystów itp. Nie dało sie w spokoju poleżeć przy basenie nie będąc co 10 min naciąganym na cos. Podsumowując:byłam w wielu miejscach na świecie,wiec porównanie mam;) Egipt był od zawsze jedna z ulubionych destynacji i co roku tam wracaliśmy. Teraz będziemy wracali jedynie do Aquavivy. Aquamarine zaś polecam mniej wymagającym;) Aa i potwierdzam rewelacje o arabskich rodzinach pisane przez innych gości. Co do obsługi rezydenta i ogólnie obsługi biura,jesteśmy kolejny raz zadowoleni:)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel godny polecenia.. czyściutko jedzenie bardzo dobre .. alkohole do polecenia do brendy.. plus piwo na ochłodę
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jaz Aquamarine nie zawiódł po raz kolejny. Hotel na pełne 6*. Trzynaście lat temu było super, teraz jest jeszcze lepiej. Hitem był pan czyszczący okulary przeciwsłoneczne, żeby zwiększyć komfort wypoczynku. Formuła all inclusive bardzo bogata. Jedzenie przepyszne , owoce morza w jakiejś formie codziennie. Podobnie ryby. Wiele dan przygotowanych na bieżąco przez kucharzy. Pokój przestronny, codziennie sprzątany. Wygodna wymiana ręczników basenowych przy pokoju. Obsługa niezwykle pomocna, nienachalna. Ciekawy program animacyjny w trzech miejscach codziennie, lecz niezakłócający odpoczynku. Na pewno tam wrócimy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
solidna czwórka ,chodź jedzenie nie zachwyciło mnie, monotonne co dziennie to samo , brak kolacji tematyczny oprócz restauracji dedykowanych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kompleks bardzo duży, dobrze utrzymany. Pokoje duże, wygodne i codziennie sprzątane. Moc basenów i zjeżdzalni. Czysto jak w Europie a nie w Egipcie. Muzyka na zywo w lobby bar codziennie. A teraz minusy. Praktycznie przy hotelu nie ma morza . Wody w lagunie podczas odpływu , nie ma prawie wcale, to istne bajorko. Animatorzy w ośrodku dosyć słabi, dyskoteka to czysta fikcja, mieści sie na schodach w amfiteatrze i nikt tam z tego powodu nie zagląda. W restauracjach i barach kolejki, trudno o miejsce. I co najciekawsze. W ośrodku nie ma żadnych insektów, ponieważ raz na tydzień sa prowadzone opryski środkami ochrony roślin. Trującymi, tylko współczuć turystom mieszkajacym na parterze i wdychającym to świństwo. Hotel nie ostrzega o tym fakcie, pisze o tzw" ozonowaniu" hi..hi..hi... a tymczasem to oprysk czymś na owady w rodzaju Mospilanu. Kawał trucizny, a ludzie dziwią się co tak dziwnie czuć, większość nieświadomie to wdycha , ponieważ pryskają przy ludziach. ..Ale insektów faktycznie brak....
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z pozoru bardzo elegancki, jednak przez 11 dni nie zmieniono nam pościeli. Szeroki wybór dań w restauracji. Słabe atrakcje dla dzieci - pani prowadząca mini disco - zero charyzmy i podejścia do dzieci. Brzydka plaża, zaniedbana. Obsługa dobrze mówi po angielsku, nie było problemów z komunikacją.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mocno rozczarowany obsługa i wprowadzeniem w błąd dotyczący terminu powrotu jak również ilości dni w hotelu. Zawierając umowę zapewniany byłem, iż powrót nastąpi o godz 21.30 ostatniego dnia a hotel wyraża zgodę by po opuszczeniu pokoju hotelowego do godz 10.00 korzystać z opaski all aż do wyjazdu. To był jedyny warunek wyjazdu z Rainbow gdyż konkurencja za ten sam okres i wyjazd ostatniej doby ok 08.00 oferowała usługę ok 350zl taniej od osoby. Dodam iż zawieralem umowę na ok 15 tys zł.... w przeddzień wyjazdu okazało się iż wyjazd z hotelu jest przed godz 08.00 i nijak to miało się do zapewnień pani w biurze. Dodam, iż pomylone zostały również nazwiska osób zakwaterowanych w różnych pokojach razem z konkretnym wskazaniem np para z dzieckiem oraz osobno w pokojach o różnym standardzie i co się z tym wiąże CENIE! ! zmiana tego stanu rzeczy wiązała się z dużym problemem ze strony obsługi hotelu. Uwielbiam ten hotel i bylem tam 5 razy ale myślę, iż następny wyjazd ( dwa każdego roku w maju i we wrześniu) odbędą przy pomocy innego biura.