Opinie klientów o Jaz Aquamarine

5.6 /6
293 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Andrzej 27.03.2018

8.03.2018 Krystyna i Andrzej

Spedzilismy wspaniale osiem dni w tym Hotelu Bardzo mila obsluga zyczliwa i pomocna. Rezydenci z Rainbow bardzo zyczliwi i kompetentni o duzej wiedzy podczas wycieczek. Mielismy bardzo udane wakacje.

6.0/6

Jarosław, Strzyżowice 29.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

znakomity hotel i personel

Polecam pobyt Jaz Aquamarine , rozległy i znakomicie zagospodarowany teren. Mimo rozmiarów wystarczająca ilość leżaków, miejsc w restauracjach itd Znakomity uśmiechnięty personel-pomocni w każdej najdrobniejszej sprawie i co ważne nie są nachalni. Po tygodniowym objeździe znakomity wypoczynek stacjonarny (choć i tu oferty wyjazdów całkiem interesujące)

6.0/6

Zbigniew, Starogard Gdański 23.05.2022

Ocena pobytu w hotelu Jaz Aguamarine w okresie 05.05.-19.05.2022

Serdecznie witam! Z biurem podróży Rainbow jestem związany od wielu lat. Praktycznie do odbytych podróży nie mam żadnych uwag. W ostatnich latach szczególnie miło wspominam wyjazdy do hotelu Lonicera Resort, a wyjątkowo do hotelu Haydarpascha , do którego pragnę powrócić. Ostatni pobyt w hotelu Jaz A. oceniamy razem ze znajomymi jako bardzo udany. Do Egiptu wróciłem po wielu latach, i jestem pobytem w tym hotelu zachwycony. W Egipcie byłem 9-razy, w róznych hotelach, oraz 2-krotnie w rejsie po Nilu, ale pobyt w hotelu Jaz uważam za najbardziej udany. Do takiej opinii skłoniły mnie następujące fakty: czystość hotelu i otoczenia, piękna zieleń, fantastyczne baseny a szczególnie basen główny, przy którym na trawce spędzaliśmy nasz pobyt, kulturalna i nie nachalna obsługa, dbanie hotelu o opinie wczasowiczów, zapytania z recepcji o nasze samopoczucie,wygodne duże pokoje, smaczne jedzenie-szczególnie w barach przy plaży i basenie, menu w języku polskim, duże zjeżdzalnie z których ze względu na wiek nie skorzystalismy. Z wycieczek nie korzytaliśmy gdyż w poprzednich wyjazdach zwiedziliśmy główne atrakcje Egiptu. Teraz ze względu na wiek poświęcamy czas na relaks i wypoczynek. Kończąc wypoczynek w Jaz A. uważamy za bardzo udany. Z myślami jestem już przy naszym następnym wyjeżdzie z waszym biurem do hotelu Arcanus w Turcji we Wrześniu, oraz oczekuję na nową ofertę Lato 2023 .Zegnam i serdecznie pozdrawiam wszystkich pracowników Rainbow. Zbigniew z żoną Urszulą.

6.0/6

Maciej i Emilia, Olsztyn 13.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Jaz Aquamarine super hotel polecam!!

To nie hotel, to prawie miasteczko;-) kompleksowo można tam znaleźć prawie wszystko. od kortów tennisowych, salon spa, masażu, do pięknych pokoi, bogato wyglądającej recepcji, 19 basenów i bezpośredniego dostępu do Morza Czerwonego. Ale o tym wszystkim można przeczytać w biuletynie reklamowym. A z perspektywy osoby która tam była? to co piszą to prawda;-) w restauracjach pyszne jedzenie, czyściutko dbają żeby było pełno wszystkiego do wyboru. Przy basenie kelner jak mu się sypnie groszem zadba żeby szklaneczka była pełna;-) Wi-fi bez problemu działa wszędzie! Sprzątają codziennie jak się chce, woda do pokoju (duża butelka) za darmo kiedy tylko potrzeba (przekonałem się że w Egipcie nie jest to takie oczywiste) Wieczorem na plaży dyskoteka z animatorami, więc nie ma tak że gra muza i wszyscy grzeją krzesło.."parkiet" pełny! Procentów nie żałują. Obsługa miła, uśmiechnięta. Codziennie wieczorkiem muzyka na żywo, np saxofon, czy jakaś gitarka. 5 restauracji a'la carte, więc jest w czym wybierać. Są też budki z przekąskami (nad nimi bym trochę popracował bo sandwich polegał na bułce i plasterku wędliny i sera, dosłownie, a wystarczyłoby dorzucić 3x więcej plus pomidorek sałata i wtedy zapiec i było by super) oraz bary z jedzeniem przy morzu (tu już można spokojnie usiąść i zjeść coś konkretnego i skorzystać z drinków) Szkoda, że barek w pokoju płatny, myślę że przy all-inclusive powinni restauratorzy zacząć myśleć nad zmianami bo jest to niepotrzebne i obniża ocenę..nikt w pokoju nie siedzi na wakacjach więc i tak korzysta z baru i jedzenia zawartego w all-inclusive do oporu. A w chwili gdyby się zachciało wieczorkiem usiąść przy drinku na balkonie i rozkoszować pięknym niebem i pogodą to każdy wyjmuje z torby przywieziony własny alkohol żeby nie płacić i to nie małych pieniędzy za to co w pokoju...bez sensu bo to stoi i odstrasza...to już wolałbym mieć pustą lodówkę to przynajmniej schowam swoją butelkę żeby schłodzić...ale jest to problem jak zauważyłem baaaaardzo wielu albo prawie wszystkich hoteli. Mówię prawie bo są takie i nie mówię tu o jakiś ekskluzywnych drogich, które już o tym pomyślały i dużo tym zyskują. Jak bym miał jechać jeszcze raz to z przyjemnością bym tam wrócił, choćby sprawdzić np w następnym sezonie czy ktoś czyta i berze sobie te opinie do serca;-) Pozdrawiam i Polecam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem