Opinie klientów o Jaz Aquamarine

5.6 /6
293 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Tomasz, Gdańsk 21.11.2018
Termin pobytu: listopad 2018

Super hotel

Bardzo fajny hotel tuz nad morzem. Duzo basenow i lezakow, baseny zarowno podgrzewanw jak i chlodniejsze. Mila ogarniajaca obsluga, czyste pokoke w dobrym stanie. Duzo atrakcji dla dzieci i doroslych. Minusy Wieczorem jeden bar, brak rafy na plazy (plytka woda), jedzenie pomimo ze wydaje sie rozne smakuje dosyc plaskie i podobne - smaczne, ale malo roznorodne

5.0/6

Marek, Łódź 03.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Płytkie morze

Hotel ma dużo zalet: infrastruktura, czystość, wieczorne atrakcje kulturalne, urozmaicone jedzenie. Ma też jedną wadę: nie da się kąpać w słonej wodzie bo ponad 600 m od brzegu wody jest nadal po kolana, a dno robi się kamieniste i trudno iść dalej. Pozostaje kąpiel w 10 basenach (w tym 3 z podgrzewaną wodą). Pechowo trafiliśmy z lokalizacją pokoju w rejonie gdzie codziennie do 23.00 odbywały się dyskoteki na tarasie.

5.0/6

PIOTR 02.02.2022

Po raz drugi w Jaz Aquamarine

5.0/6

Kuba 03.06.2024

Wycieczka ok, rezydent do d....

Rezydent w Hurghadzie Seddik Ahmed to po prostu... nie mily człowiek. Nie dość że pojawił się dopiero drugiego dnia i się spoznił to jeszcze z wielkimi pretensjami. Wyzywa się na ludziach, krzyczy, nie potrafi wytłumaczyć. No gdzieś nie wszyscy są tacy oh ah i wszystko wiedzą. To jest zdecydowanie do poprawy. Tak samo brak rezydenta w pierwszym dniu przy zakwaterowaniu. Nikt nam niczego nie wytłumaczył. Nie umiemy biegle angielskiego, coś rozumielismy ale więcej google nam tłumaczyło. byly też inne osoby w grupie które kompletnie nic nie wiedziały i nie rozumiały. Moim zdaniem rezydent do zmiany. A rzucanie tekstów że on obsługuje kilka hoteli i mu się spieszy to trochę nie na miejscu. Nie pozdrawiam tego Pana. Do hotelu zero zastrzeżeń, naprawdę fajne miejsce i fajny klimat. Naprawdę warto tu przyjechać i odpocząć
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem