Opinie o Jaz Aquamarine

5.6/6 (298 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
298 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Hotel sie spisał na medal Rainbow niestety nie

    Co Do hotelu to super. Wszystko idealnie. Duzo basenow ogromny obiekt kazdy ma tam swoja przestrzeń i nie ma przepychania sie. Niestety niuro rainbow to nie myslacy chciwi ludzie. Mielismy zameldowanie na 7 dob a lot do Polski dop w 8 dobie o 2 nad ranem. Wiec Rainbow pozostawia was bez pokoju od godz 12 do godziny 12 w nocy az was odbiora z lotniska. Jak mozna miec lot w innej dobie jak sie konczy pobyt? Porazka wiecej nie skorzystamy z tego biura .

    Anna, Janów - 12.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    O jeden raz za dużo

    Z uwagami na pozytywne doświadczenia po raz trzeci (2021, 2022) zakupiliśmy z ofertami FIRST MINURE firmy RAINBOW TOURS SA we wrześniu 2022r. 2-u tygodniowy pobyt AI w hotelu Jaz Aquamarine w Hurghadzie (Egipt). Wczasy, wraz z rozwojem i wnukiem, mają miejsce na przełomie czerwca i lipca 2023r. Niestety w tym roku zarówno organizatorzy imprez w zakresie przelotu, jak i hotel zawiedli nasze oczekiwania z dotychczasowych doświadczeń. Organizator w okresie zakup-wyjazd zmodyfikował infrastrukturę, zaczynając od ENTER AIR przez PLL LOT, FLY EGYPT Egipt) wreszcie WINDROSE AIRLINES (Ukraina). Zmieniono też były godziny odlotu z początkowej 06:15 na 20:50, która zakończyła się 00:05 dnia następnego, w którym z początkiem startu samolotu. Zauważyłem, że nie mogę sprawdzić poziomu serwisu pokładowego SINGAPORE AIRLINES. Po tym i wymień wyjazdach z firmą odniosłem wrażenie, Do hotelu, na szczęście jako pierwsi z transferowego autokaru, przyjechaliśmy ok. godz. 07. Cisza spokój, tylko mój i jeden recepcjonista, który po wzięciu paszportów spotkał się z pytaniem, jakie mamy rezerwację pokoju wejście na pokład jest objęte zakazem). W pokoju, również po raz pierwszy, stwierdzono uszkodzenie: uszkodzony dolnopłuk w wc, uszkodzoną część prysznicową, bezpieczny, który po włączeniu szyfru nie dał się już otworzyć bo baterie wymagają wymiany, czajnik, który wyłączył się bez zagotowania wody oraz wentylatora, ale wentylatora, wieszak na drzwiach wyposażenia przykręconych. Fakt; zostały wyodrębnione z podziału lub po kilku dniach po zgłoszeniu pracownika Relacja gościa. Gorąco w basenach woda ciepła, zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych oblegane, leżaków więcej niż osób więc nie trzeba wstawać o 5 rano, w restauracjach nie trzeba mieć w kolejkach ibić "się o jedzenie, bo wszystko jest dokładane na bieżąco przez personel , a goście o dziwo nie stosują czubatych talerzy. W hotelu w ogóle nic się nie zmieniło poza jednym: prawie zniknął język rosyjski, a wszędzie słychać język arabski. Mnie to przeszkadzało nie przeszkadzało to niestety chyba miało wpływ na funkcjonowanie hotelu. W zasadzie nie korzystaliśmy z obiadów w restauracjach główne wchodzą na "szybkie jedzenie" w barach na obiekt obsługujący niektóre proste dania z kart, proste i prostech. Niestety i tu również diabeł tkwi w szczegółach. Doprowadziła do opuszczenia bez jedzenia baru po 50 min gdy szósty kelner przyszedł potwierdzenie zamówienia . Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. przyniesienie przyjęcia, przyjęcie zamówienia - wykonało sześciu pracowników) doprowadziła do opuszczenia przyjęcia baru po 50 min szósty kelner przyszedł zamówienie. Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. przyniesienie przyjęcia, przyjęcie zamówienia - wykonało sześciu pracowników) doprowadziła do opuszczenia przyjęcia baru po 50 min szósty kelner przyszedł zamówienie. Oczywiście nie omieszkałem Mu bardzo miło podziękować. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. W tym czasie ci sami pracownicy obsłużyli Egipcjan. Niestety tu też chyba działa odbicia się od zwykłego lekarza i podobnie jak ja również w złej formie. Jeśli ja nie przyjadę do przyjedzie ktoś inny, jeśli nie cudzoziemiec to "swój", a wtedy odejdę dobić do 10 przyjazdów. Każdy jednak całokształt pobytu: WARTO POJECHAĆ.

    WLODZIMIERZ, WARSZAWA - 19.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    3/22 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    HOTEL BEZ ZASTRZEŻEŃ JEDNAK ZACHĘCAM DO LEKTURY

    Standard hotelu wysoki, czysto i schludnie jednak mam dużo uwag do jakości świadczonych wycieczek fakultatywnych. Zacznijmy od: 1 Hurgada tour. Niewypał, słaba polskojęzyczna opieka w wykonaniu niejakiego Imada ( imadło) który na pamięć nauczył się kilu kwestii powtarzając je do obrzydzenia. Oferował na wycieczce tylko te sklepy, w których ma prowizję. Na nic zdały się prośby i sugestie uczestników. Imat(d) wie swoje. 2. Luksor i Karnak. Wycieczka udana pod względem przewodniczym. Naggi-przewodnik popisał się wiedzą lokalną w dużym zakresie. Jaka tam była rola Imat(d)a nie wiemy, spał w autokarze. Korekty wymagałaby jedynie pora obiadu, bowiem powrót późnym popołudniem oraz naprawa toalety, z której korzystanie było wręcz niemożliwe. 3. Nurkowanie na rafie. Brak uwag, pełen profesjonalizm polskiej ekipy Synius Divers. Instruktorce Ani z Krakowa możecie pod wodą powierzyć spokojnie własne życie. Udana eskapada. 4. Kair i Giza. Opieka w Egipcie profesjonalna z udziałem kompetentnego i wykształconego przewodnika. Znowu uwaga do Imat(d)a, którego rola sprowadzała się do zaprowadzenia turystów do perfumerii i wytwórni papirusu, gdzie ustalał on prowizję na klientów w tym dla siebie. Miał pretensje do polskiej ambasady o brak wizy do RP.Co on chce u nas robić, jak on nic nie umie, podobnie jak społeczeństwo tego kraju, natomiast oczekiwania ogromne. Nawet pora obiadu okazała się problemem. Ludzie wyjechali z Hurgady ok 1:00 w nocy. około południa głodni,ale dla Imadła to problem, ważniejsza jest bajera w perfumerii. Zamiast chronić nas od natarczywych tubylców, wręcz eksponował ich śmieci w autokarze. Nie bez uwagi pozostaje fakt nakłania pasażerów do danin na rzecz kierowcy.żenada. Autokar do Kairu to złom, uszkodzona toaleta, zamiast niektórych szyb pleksa( to zagrożenie podczas kolizji). W drodze powrotnej z Kairu kierowca najechał na przeszkodę i uszkodził układ paliwowy. Cały autokar śmierdział paliwem, ale opiekunowi i kierowcy to nie przeszkadzało. Jedna z pasażerek rozcięła nogę na nie podświetlonej podłodze, nie znalazła na pokładzie apteczki.Inny pasażer od paliwa pochorował się ale co tam Imad musi spać. Interwencja spóźniona. Kolacji późnej w hotelu nie było z uwagi na opóźnienie, a wystarczyłby telefon opiekuna do hotelu by poczekano z kolacją. Generalnie urlop udany z zastrzeżeniami do wycieczek po Egipcie. Ponadto egzekwować należy po przylocie wizytę w strefie wolnocłowej bowiem pseudo opiekun nic nie mówi, a zakup markowego alkoholu w mieście jest niemal niemożliwy, a za 0,5l słabej jakości wódki miejscowi tubylcy oczekują 18-30USD Jednak hotel Jaz Aquamarine polecamy.

    Grzegorz , Koszalin - 03.10.2014

    8/14 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Super hotel

    Bardzo fajny hotel tuz nad morzem. Duzo basenow i lezakow, baseny zarowno podgrzewanw jak i chlodniejsze. Mila ogarniajaca obsluga, czyste pokoke w dobrym stanie. Duzo atrakcji dla dzieci i doroslych. Minusy Wieczorem jeden bar, brak rafy na plazy (plytka woda), jedzenie pomimo ze wydaje sie rozne smakuje dosyc plaskie i podobne - smaczne, ale malo roznorodne

    Tomasz, Gdańsk - 21.11.2018  | Termin pobytu: listopad 2018

    8/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem