5.6/6 (298 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel ma dużo zalet: infrastruktura, czystość, wieczorne atrakcje kulturalne, urozmaicone jedzenie. Ma też jedną wadę: nie da się kąpać w słonej wodzie bo ponad 600 m od brzegu wody jest nadal po kolana, a dno robi się kamieniste i trudno iść dalej. Pozostaje kąpiel w 10 basenach (w tym 3 z podgrzewaną wodą). Pechowo trafiliśmy z lokalizacją pokoju w rejonie gdzie codziennie do 23.00 odbywały się dyskoteki na tarasie.
5.0/6
5.0/6
Rezydent w Hurghadzie Seddik Ahmed to po prostu... nie mily człowiek. Nie dość że pojawił się dopiero drugiego dnia i się spoznił to jeszcze z wielkimi pretensjami. Wyzywa się na ludziach, krzyczy, nie potrafi wytłumaczyć. No gdzieś nie wszyscy są tacy oh ah i wszystko wiedzą. To jest zdecydowanie do poprawy. Tak samo brak rezydenta w pierwszym dniu przy zakwaterowaniu. Nikt nam niczego nie wytłumaczył. Nie umiemy biegle angielskiego, coś rozumielismy ale więcej google nam tłumaczyło. byly też inne osoby w grupie które kompletnie nic nie wiedziały i nie rozumiały. Moim zdaniem rezydent do zmiany. A rzucanie tekstów że on obsługuje kilka hoteli i mu się spieszy to trochę nie na miejscu. Nie pozdrawiam tego Pana. Do hotelu zero zastrzeżeń, naprawdę fajne miejsce i fajny klimat. Naprawdę warto tu przyjechać i odpocząć
5.0/6
Byliśmy w Jaz Aquamarine w terminie 9-16.10.2014r, więc jesteśmy świeżo po powrocie. Ponieważ jest to kolejny nasz pobyt w Hurgadzie to mamy porównanie. Hotel czysty, zadbany. Pokoje duże ładne, my mieliśmy pokój family de lux i zarówno położenie jak i czystość oceniam dobrze. Jedzenie jak na Egipt normalne, bez jakiś rewelacji, uważam że w hotelu Jungle aqua park dużo lepsze, tak samo zresztą jak animacje są ale mogłyby być lepsze. Duży minus dla Rainbow tours za to że wszystkie restauracje a'la carte dodatkowo płatne, dla porównania z innych biur jedna lub dwie wizyty w cenie. Jedzenie w restauracjach a'la carte smaczne i polecam. Obsługa w głównej restauracji chwilami tragiczna, sprząta jedzenie niemal z przed nosa, sztućce podawane z łaską tak jak sprzątnięcie stolika po poprzednich gościach. Bardzo dużo Polaków, w żadnym innym hotelu nigdy nie spotkałam się z taką ilością naszych rodaków aż miło, sporo Anglików, Niemców, Duńczyków. w recepcji pracuje Polka - Klaudia bardzo miła i pomocna w razie potrzeby dziewczyna. Internet najlepiej działa w lobby hotelowym choć jest wolny ale działa. Ogólne wrażenie dobre. Hotel mogę spokojne polecić.