Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu wysoki, czysto i schludnie jednak mam dużo uwag do jakości świadczonych wycieczek fakultatywnych. Zacznijmy od: 1 Hurgada tour. Niewypał, słaba polskojęzyczna opieka w wykonaniu niejakiego Imada ( imadło) który na pamięć nauczył się kilu kwestii powtarzając je do obrzydzenia. Oferował na wycieczce tylko te sklepy, w których ma prowizję. Na nic zdały się prośby i sugestie uczestników. Imat(d) wie swoje. 2. Luksor i Karnak. Wycieczka udana pod względem przewodniczym. Naggi-przewodnik popisał się wiedzą lokalną w dużym zakresie. Jaka tam była rola Imat(d)a nie wiemy, spał w autokarze. Korekty wymagałaby jedynie pora obiadu, bowiem powrót późnym popołudniem oraz naprawa toalety, z której korzystanie było wręcz niemożliwe. 3. Nurkowanie na rafie. Brak uwag, pełen profesjonalizm polskiej ekipy Synius Divers. Instruktorce Ani z Krakowa możecie pod wodą powierzyć spokojnie własne życie. Udana eskapada. 4. Kair i Giza. Opieka w Egipcie profesjonalna z udziałem kompetentnego i wykształconego przewodnika. Znowu uwaga do Imat(d)a, którego rola sprowadzała się do zaprowadzenia turystów do perfumerii i wytwórni papirusu, gdzie ustalał on prowizję na klientów w tym dla siebie. Miał pretensje do polskiej ambasady o brak wizy do RP.Co on chce u nas robić, jak on nic nie umie, podobnie jak społeczeństwo tego kraju, natomiast oczekiwania ogromne. Nawet pora obiadu okazała się problemem. Ludzie wyjechali z Hurgady ok 1:00 w nocy. około południa głodni,ale dla Imadła to problem, ważniejsza jest bajera w perfumerii. Zamiast chronić nas od natarczywych tubylców, wręcz eksponował ich śmieci w autokarze. Nie bez uwagi pozostaje fakt nakłania pasażerów do danin na rzecz kierowcy.żenada. Autokar do Kairu to złom, uszkodzona toaleta, zamiast niektórych szyb pleksa( to zagrożenie podczas kolizji). W drodze powrotnej z Kairu kierowca najechał na przeszkodę i uszkodził układ paliwowy. Cały autokar śmierdział paliwem, ale opiekunowi i kierowcy to nie przeszkadzało. Jedna z pasażerek rozcięła nogę na nie podświetlonej podłodze, nie znalazła na pokładzie apteczki.Inny pasażer od paliwa pochorował się ale co tam Imad musi spać. Interwencja spóźniona. Kolacji późnej w hotelu nie było z uwagi na opóźnienie, a wystarczyłby telefon opiekuna do hotelu by poczekano z kolacją. Generalnie urlop udany z zastrzeżeniami do wycieczek po Egipcie. Ponadto egzekwować należy po przylocie wizytę w strefie wolnocłowej bowiem pseudo opiekun nic nie mówi, a zakup markowego alkoholu w mieście jest niemal niemożliwy, a za 0,5l słabej jakości wódki miejscowi tubylcy oczekują 18-30USD Jednak hotel Jaz Aquamarine polecamy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel tuz nad morzem. Duzo basenow i lezakow, baseny zarowno podgrzewanw jak i chlodniejsze. Mila ogarniajaca obsluga, czyste pokoke w dobrym stanie. Duzo atrakcji dla dzieci i doroslych. Minusy Wieczorem jeden bar, brak rafy na plazy (plytka woda), jedzenie pomimo ze wydaje sie rozne smakuje dosyc plaskie i podobne - smaczne, ale malo roznorodne
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma dużo zalet: infrastruktura, czystość, wieczorne atrakcje kulturalne, urozmaicone jedzenie. Ma też jedną wadę: nie da się kąpać w słonej wodzie bo ponad 600 m od brzegu wody jest nadal po kolana, a dno robi się kamieniste i trudno iść dalej. Pozostaje kąpiel w 10 basenach (w tym 3 z podgrzewaną wodą). Pechowo trafiliśmy z lokalizacją pokoju w rejonie gdzie codziennie do 23.00 odbywały się dyskoteki na tarasie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?