Opinie o Jaz Aquamarine

Kategoria lokalna 5

5.6/6
(315 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wycieczka ok, rezydent do d....

    Kuba 03.06.2024

    Rezydent w Hurghadzie Seddik Ahmed to po prostu... nie mily człowiek. Nie dość że pojawił się dopiero drugiego dnia i się spoznił to jeszcze z wielkimi pretensjami. Wyzywa się na ludziach, krzyczy, nie potrafi wytłumaczyć. No gdzieś nie wszyscy są tacy oh ah i wszystko wiedzą. To jest zdecydowanie do poprawy. Tak samo brak rezydenta w pierwszym dniu przy zakwaterowaniu. Nikt nam niczego nie wytłumaczył. Nie umiemy biegle angielskiego, coś rozumielismy ale więcej google nam tłumaczyło. byly też inne osoby w grupie które kompletnie nic nie wiedziały i nie rozumiały. Moim zdaniem rezydent do zmiany. A rzucanie tekstów że on obsługuje kilka hoteli i mu się spieszy to trochę nie na miejscu. Nie pozdrawiam tego Pana. Do hotelu zero zastrzeżeń, naprawdę fajne miejsce i fajny klimat. Naprawdę warto tu przyjechać i odpocząć

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Polecam ale z uwagami

    Izabela, Płock 18.10.2014

    Byliśmy w Jaz Aquamarine w terminie 9-16.10.2014r, więc jesteśmy świeżo po powrocie. Ponieważ jest to kolejny nasz pobyt w Hurgadzie to mamy porównanie. Hotel czysty, zadbany. Pokoje duże ładne, my mieliśmy pokój family de lux i zarówno położenie jak i czystość oceniam dobrze. Jedzenie jak na Egipt normalne, bez jakiś rewelacji, uważam że w hotelu Jungle aqua park dużo lepsze, tak samo zresztą jak animacje są ale mogłyby być lepsze. Duży minus dla Rainbow tours za to że wszystkie restauracje a'la carte dodatkowo płatne, dla porównania z innych biur jedna lub dwie wizyty w cenie. Jedzenie w restauracjach a'la carte smaczne i polecam. Obsługa w głównej restauracji chwilami tragiczna, sprząta jedzenie niemal z przed nosa, sztućce podawane z łaską tak jak sprzątnięcie stolika po poprzednich gościach. Bardzo dużo Polaków, w żadnym innym hotelu nigdy nie spotkałam się z taką ilością naszych rodaków aż miło, sporo Anglików, Niemców, Duńczyków. w recepcji pracuje Polka - Klaudia bardzo miła i pomocna w razie potrzeby dziewczyna. Internet najlepiej działa w lobby hotelowym choć jest wolny ale działa. Ogólne wrażenie dobre. Hotel mogę spokojne polecić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Jaz Aquamarine

    Czesław, Grzybno 15.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Piękne miejsce.Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu.Z pewnością tu wrócimy żeby zwiedzić kolejne miejsca.Tutaj nie można się nudzić. Dużo atrakcji. Polecam całym sercem

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Jaz Aquamarine

    Gabriela Poznan 27.04.2014

    Okres pobytu lipiec 2013. Bardzo przyjemnie spędzone wakacje w Hurghadzie. Hotel zadowalający warty polecenia. Pomimo okresu walki o władzę w Egipcie udało się zrealizować wycieczki (chociaż w nie pełnym wymiarze) do Kairu i Luksoru. Ogólna ocena pozytywna. Bardziej szczegółowe opinie w komentarzach

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem