Opinie o Jaz Aquamarine

5.6/6 (298 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
298 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Generalnie nieźle ale są minusy

    Kompleks bardzo duży, dobrze utrzymany. Pokoje duże, wygodne i codziennie sprzątane. Moc basenów i zjeżdzalni. Czysto jak w Europie a nie w Egipcie. Muzyka na zywo w lobby bar codziennie. A teraz minusy. Praktycznie przy hotelu nie ma morza . Wody w lagunie podczas odpływu , nie ma prawie wcale, to istne bajorko. Animatorzy w ośrodku dosyć słabi, dyskoteka to czysta fikcja, mieści sie na schodach w amfiteatrze i nikt tam z tego powodu nie zagląda. W restauracjach i barach kolejki, trudno o miejsce. I co najciekawsze. W ośrodku nie ma żadnych insektów, ponieważ raz na tydzień sa prowadzone opryski środkami ochrony roślin. Trującymi, tylko współczuć turystom mieszkajacym na parterze i wdychającym to świństwo. Hotel nie ostrzega o tym fakcie, pisze o tzw" ozonowaniu" hi..hi..hi... a tymczasem to oprysk czymś na owady w rodzaju Mospilanu. Kawał trucizny, a ludzie dziwią się co tak dziwnie czuć, większość nieświadomie to wdycha , ponieważ pryskają przy ludziach. ..Ale insektów faktycznie brak....

    Jan - 27.06.2019

    15/20 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Elegancko, ale…

    Hotel z pozoru bardzo elegancki, jednak przez 11 dni nie zmieniono nam pościeli. Szeroki wybór dań w restauracji. Słabe atrakcje dla dzieci - pani prowadząca mini disco - zero charyzmy i podejścia do dzieci. Brzydka plaża, zaniedbana. Obsługa dobrze mówi po angielsku, nie było problemów z komunikacją.

    Aleksandra , Warszawa - 13.07.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wyjazd maj 2016

    Mocno rozczarowany obsługa i wprowadzeniem w błąd dotyczący terminu powrotu jak również ilości dni w hotelu. Zawierając umowę zapewniany byłem, iż powrót nastąpi o godz 21.30 ostatniego dnia a hotel wyraża zgodę by po opuszczeniu pokoju hotelowego do godz 10.00 korzystać z opaski all aż do wyjazdu. To był jedyny warunek wyjazdu z Rainbow gdyż konkurencja za ten sam okres i wyjazd ostatniej doby ok 08.00 oferowała usługę ok 350zl taniej od osoby. Dodam iż zawieralem umowę na ok 15 tys zł.... w przeddzień wyjazdu okazało się iż wyjazd z hotelu jest przed godz 08.00 i nijak to miało się do zapewnień pani w biurze. Dodam, iż pomylone zostały również nazwiska osób zakwaterowanych w różnych pokojach razem z konkretnym wskazaniem np para z dzieckiem oraz osobno w pokojach o różnym standardzie i co się z tym wiąże CENIE! ! zmiana tego stanu rzeczy wiązała się z dużym problemem ze strony obsługi hotelu. Uwielbiam ten hotel i bylem tam 5 razy ale myślę, iż następny wyjazd ( dwa każdego roku w maju i we wrześniu) odbędą przy pomocy innego biura.

    Paweł - 21.07.2016

    23/32 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    dobra

    powinno sie zadbac o wieksza czystosc restauracji glownej

    Bożena, Borówno - 14.04.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem