5.6/6 (298 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Kompleks bardzo duży, dobrze utrzymany. Pokoje duże, wygodne i codziennie sprzątane. Moc basenów i zjeżdzalni. Czysto jak w Europie a nie w Egipcie. Muzyka na zywo w lobby bar codziennie. A teraz minusy. Praktycznie przy hotelu nie ma morza . Wody w lagunie podczas odpływu , nie ma prawie wcale, to istne bajorko. Animatorzy w ośrodku dosyć słabi, dyskoteka to czysta fikcja, mieści sie na schodach w amfiteatrze i nikt tam z tego powodu nie zagląda. W restauracjach i barach kolejki, trudno o miejsce. I co najciekawsze. W ośrodku nie ma żadnych insektów, ponieważ raz na tydzień sa prowadzone opryski środkami ochrony roślin. Trującymi, tylko współczuć turystom mieszkajacym na parterze i wdychającym to świństwo. Hotel nie ostrzega o tym fakcie, pisze o tzw" ozonowaniu" hi..hi..hi... a tymczasem to oprysk czymś na owady w rodzaju Mospilanu. Kawał trucizny, a ludzie dziwią się co tak dziwnie czuć, większość nieświadomie to wdycha , ponieważ pryskają przy ludziach. ..Ale insektów faktycznie brak....
4.0/6
Hotel z pozoru bardzo elegancki, jednak przez 11 dni nie zmieniono nam pościeli. Szeroki wybór dań w restauracji. Słabe atrakcje dla dzieci - pani prowadząca mini disco - zero charyzmy i podejścia do dzieci. Brzydka plaża, zaniedbana. Obsługa dobrze mówi po angielsku, nie było problemów z komunikacją.
4.0/6
Mocno rozczarowany obsługa i wprowadzeniem w błąd dotyczący terminu powrotu jak również ilości dni w hotelu. Zawierając umowę zapewniany byłem, iż powrót nastąpi o godz 21.30 ostatniego dnia a hotel wyraża zgodę by po opuszczeniu pokoju hotelowego do godz 10.00 korzystać z opaski all aż do wyjazdu. To był jedyny warunek wyjazdu z Rainbow gdyż konkurencja za ten sam okres i wyjazd ostatniej doby ok 08.00 oferowała usługę ok 350zl taniej od osoby. Dodam iż zawieralem umowę na ok 15 tys zł.... w przeddzień wyjazdu okazało się iż wyjazd z hotelu jest przed godz 08.00 i nijak to miało się do zapewnień pani w biurze. Dodam, iż pomylone zostały również nazwiska osób zakwaterowanych w różnych pokojach razem z konkretnym wskazaniem np para z dzieckiem oraz osobno w pokojach o różnym standardzie i co się z tym wiąże CENIE! ! zmiana tego stanu rzeczy wiązała się z dużym problemem ze strony obsługi hotelu. Uwielbiam ten hotel i bylem tam 5 razy ale myślę, iż następny wyjazd ( dwa każdego roku w maju i we wrześniu) odbędą przy pomocy innego biura.
4.0/6
powinno sie zadbac o wieksza czystosc restauracji glownej