Opinie o Jaz Aquamarine

Kategoria lokalna 5

5.6/6
(314 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Wyjazd maj 2016

    Paweł 21.07.2016

    Mocno rozczarowany obsługa i wprowadzeniem w błąd dotyczący terminu powrotu jak również ilości dni w hotelu. Zawierając umowę zapewniany byłem, iż powrót nastąpi o godz 21.30 ostatniego dnia a hotel wyraża zgodę by po opuszczeniu pokoju hotelowego do godz 10.00 korzystać z opaski all aż do wyjazdu. To był jedyny warunek wyjazdu z Rainbow gdyż konkurencja za ten sam okres i wyjazd ostatniej doby ok 08.00 oferowała usługę ok 350zl taniej od osoby. Dodam iż zawieralem umowę na ok 15 tys zł.... w przeddzień wyjazdu okazało się iż wyjazd z hotelu jest przed godz 08.00 i nijak to miało się do zapewnień pani w biurze. Dodam, iż pomylone zostały również nazwiska osób zakwaterowanych w różnych pokojach razem z konkretnym wskazaniem np para z dzieckiem oraz osobno w pokojach o różnym standardzie i co się z tym wiąże CENIE! ! zmiana tego stanu rzeczy wiązała się z dużym problemem ze strony obsługi hotelu. Uwielbiam ten hotel i bylem tam 5 razy ale myślę, iż następny wyjazd ( dwa każdego roku w maju i we wrześniu) odbędą przy pomocy innego biura.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    dobra

    Bożena, Borówno 14.04.2019

    powinno sie zadbac o wieksza czystosc restauracji glownej

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Trochę się zepsuło ;-(

    Jan, KRAKÓW 20.05.2019

    Byłem w Jaz Aquamarine 2 lata temu i zdecydowałem się wrócić w tym roku. Na pierwszy rzut oka nic się nie zmieniło, poza ceną - jest zdecydowanie wyższa. Dbałość o klienta na stałym, wysokim poziomie. Zniszczona została laguna i rafa przy Hotelu. Teraz bez obuwia ochronnego można spacerować ponad kilometr wgłąb morza (woda do kolan). W pokojach przybyli mieszkańcy, których wcześniej nie było (patrz zdjęcia). Ogólnie dobrze, ale jak zwykle mogło by być lepiej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hurgada

    Jan, Olsztyn 24.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bez zarzutu, otoczenie hotelu uporządkowane, inne hotele, sklepy z dobrym gatunkowo towarem. Opieka ze strony Rainbow niedostateczna. Transfer w nocy do hotelu ( ok. 18 km. ) trwał ponad 2 godz. . w autokarze nie było osoby mówiącej po polsku. transfer na lotnisko bez pilota, na lotnisku brak opieki że strony biura. Egipska straż graniczna bardzo nieuprzejma , agresywna, nieznająca angielskiego. Nie było nikogo z Rainbow kto by wyjaśnił o co im chodzi. Do końca odprawy nikt się nie pojawił, mimo naszych telefonów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem