Opinie o King Tut Aqua Park Beach Resort

Kategoria lokalna 4

4.2/6
(131 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Kwiecień 2022

    Kasia 11.04.2022

    To nie był nasz pierwszy raz w Hurgadzie. Hotel na tle innych wypada dosyć słabo niby 4 gwiazdki ale brakuje mu do tych 4 gwiazdek. Widać że to stary hotel. Początkowo dostaliśmy pokój nad samą recepcją- restauracją ale go zmieniliśmy ( płytki w pokoju całe chodziły, łazienka pozostawiała dużo do życzenia) Kolejny pokój dostaliśmy nad samym basenem w części Sphinx. Pokój był znacznie lepszy, większy ładniejszy, łazienka super ale niestety nie działała klimatyzacja... Sam hotel w sobie dosyć przyjemny. Plaża mała ale całkiem sympatyczna. Basen codziennie czyszczony. Obsługa bardzo sympatyczna wszyscy uśmiechnięci i mili. Na terenie hotelu są również małe sklepiki z których można korzystać - ceny przystępne. Jedzenie jak w każdym hotelu. Minusem było to że obsługa nakładała na talerz więc jeżeli np ktoś chciał więcej mięsa lub czegoś innego to trzeba było prosić o więcej. Codziennie w hotelu były animację z których można było korzystać :) Blisko hotelu było również centrum handlowe jakieś 10 min na nogach gdzie był Carrefour. Ogólnie zaliczamy wypad do udanych :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje

    Mikołaj, --- 22.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd udany pogoda dopisała hotel niestety trochę na minus za dużo ludzi w jednym okresie i obsługa nie za bardzo dobrze sprzątała pokój mało uwagi przykładali na porządek

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Może być

    KAROLINA, Olsztyn 08.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Sam wyjazd bardzo nam się podobał, niestety czystość pokoi zostawia wiele do życzenia. Najbardziej brudna okazała się łazienka, rdza, pleśń, brud w całej toalecie, po skonsultowaniu się z recepcją obsługa minimalnie poprawiła czystość lecz tego brudu już raczej nie da się doczyścić. Jedna winda, która wiecznie jest zajęta. Obsługa natarczywa, na każdym kroku namawiają na wycieczki, masaże, zakupy, zdjęcia, pedicure itp. Nie da się w spokoju poleżeć. Plaża w opisie jest piaszczysta- bzdura ! Piasek gruboziarnisty, w morzu przydadzą się buty do kapania bo dużo rafy jest. Alkohole wszystkie są rozlewane z wodą, piwo również. Piwo z butelki oczywiście płatne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ciekawe doświadczenie

    Agnieszka, Olsztyn Bartąg 09.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel położony w dobrym miejscu, całkiem niedaleko do Sakali centrum Hurgady ( dojedziesz taxi za 2- 3 dolary) w pobliżu hotelu liczne sklepy oraz publiczna plaża, gdzie też są kawiarnie . Przy hotelu prywatna plaża, natomiast stan leżaków opłakany, porwane, połamane, brudne . Przy plaży bar i restauracja, nie trzeba chodzić na obiad do głównego budynku . W skład hotelu wchodzą 2 budynki , stary King Tut i nowszy Sphinx . Niestety zdjęcia zamieszczone z pokoi na stronie biura są z tego nowszego hotelu co mocno wprowadza w błąd. Nasz pokój dość duży, jednak stan techniczny pokoju wymaga remontu. W łazience z prysznica leje się wodą na całą łazienkę, i w tym celu po każdej kąpieli ręczniki szły do wycierania podłogi. Na szczęście codziennie były nowe, czyste wykładane. W samym hotelu unosi się przedziwny zapach ( mało przyjemny ), który po 5 dniach przestał nam przeszkadzać. Jedzenia dużo, myślę, że każdy wybierze coś dla siebie, lecz trzeba pamiętać, że to nie Turcja 😊. Klienci są różnie traktowani, ci z Rosji nie wiadomo dlaczego są VIP. Obsługa miła, można się porozumieć. Duży minus to internet niby free ale jeśli chcesz mieć w pokoju zapłać za tydzień 14 dolarów- dostęp na 1 telefon . Ogólne wi- fi tylko w lobby ale od razu dowiesz się, że jest słaby i ciężko od nich wydobyć ogólne hasło. Drugi minus to osoby sprzedające różnego rodzaju wycieczki i usługi, nie przyjmują słowa NIE i niestety codziennie nachodzą co jest bardzo męczące. Jeśli nie nastawiasz się na bycie w hotelu to polecam, bo cena przystępna i bliskość do centrum zachęca.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem