Kategoria lokalna 5
5.0/6
Bardzo duży obiekt z 3 dużymi basenami, możliwość wyboru 3 kolacji tematycznych w siedmiu różnych restauracjach. Szeroka gama sklepów z pamiątkami i nie tylko.Hotel uważanych przez miejscowych pracowników biur turystycznych za jeden z najlepszych.
Andrzej Michał, Kraków - 08.11.2021
17/19 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel bardzo ładny, budynki na zewnątrz i we wewnątrz w częściach ogólnie dostępnych odnowione. Pokoje odmalowane, ale z bardzo zniszczonymi meblami, które nie powinny się znaleść w hotelu pięciogwiazdkowym. Pokoje sprzątane dość starannie, codziennie dostarczane 2 butelki wody,kawa i herbata. Baseny bardzo ładne z dużą ilością parasoli i leżaków. Plaża ładna z dobrym wejściem do morza. Od rana do wieczora obsługa utrzymywała ją w czystości. Dużo zajęć animacyjnych na plaży, joga, zumba, siatkówka, piłka nożna, rzucanie kulami. Muzyka dla młodych i starszych. Jeśli chodzi o posiłki to odbywały się w reżimie sanitarnym, czyli wszystko podawali kucharze. Na początku żeby skompletować posiłek trzeba było stać w kilku kolejkach, czasem bardzo długich. Po dwóch, trzech dniach każdy wiedział gdzie co jest i można było się lepiej zorganizować. Problemem na początku było też to, że posiłki odbywały się w dwóch różnych restauracjach oddalonych od siebie i nikt nas nie poinformował który posiłek gdzie będziemy jeść. Tak naprawdę to tylko śniadanie zawsze było w tej samej restauracji, a obiad i kolacja raz tu, raz tu. Między tym hotelem, a sąsiednim Labranda Club znajduje się pasaż pięknie oświetlony z restauracjami z całego świata i różne sklepiki. Wokół hotelu bardzo ładna zadbana zieleń.
Anna, Warszawa - 23.05.2021
47/51 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Sam pobyt .. bardzo dobry .. Hotel,obsługa wyżywienie.. Zatoka Makadi ..Bardzo ładna i przyjazna w odpoczynku.. Niestety ..zgłosilam ..do biura .. w sprawie odjęcia 1 go dnia z urlopu .. usłyszalam.. że to nie problem biura ..tyko przewożnika Linie Lotnicze .. Będziemy się odwoływać ..o rekompensatę 1 go dnia wypoczynku ..zgodnie z umową.. To wg. Rzecznika Konsumenta.. biuro powinno nam zrekompensować ..skrócony pobyt o 1 en dzień .
Jolanta, --- - 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólnie fajny hotel blisko lotniska, jedzenie ok każdy znajdzie coś dla siebie należy karmić obsługę wtedy dużo dużo lepiej jest się traktowanym mało Polaków głównie Ruska……… oraz Czesi pokoje jak to w Egipcie normalne. Animatorzy troszkę za dużo namawiają ale znośnie. Plaża mogła by być ładniejsza jak na Egipt. Nie polecam wycieczki po Hurgadzie. Lepiej samemu wsiąść taxi.
Tomasz, Sulecin - 24.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną